Porque fortnite nesecita gold? [Translation - Why does Fortnite need gold?]

Discus and support Porque fortnite nesecita gold? [Translation - Why does Fortnite need gold?] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola, solo queria saber porque fortnite nesecita gold, ya que es un juego gratis :// [Mod Translation - Hello, I just wanted to know why fortnite... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Taneo_o-o, Oct 9, 2019.

1. Taneo_o-o
    Taneo_o-o Guest

Hola, solo queria saber porque fortnite nesecita gold, ya que es un juego gratis ://

[Mod Translation - Hello, I just wanted to know why fortnite requires gold, since it is a free game ://]

:)

Taneo_o-o, Oct 9, 2019
  2. XBF Amber M Win User

Hi there
    Taneo_o-o
    ,

Thanks for voicing your opinion here on the forums! Xbox Live Gold is required to play many multiplayer games and a paid subscription is how Microsoft keeps their servers all over the world maintained, as keeping those servers up and running
    24/7, 365 days a year all around the world costs a lot of money. It wouldn't be fair to make an exception for free to play games when normal games also need to pay for a subscription to play online.

There are many ways to earn the Xbox live gold subscription. First you can look for deals or discounts to get the subscription initially. Then, if available in your region, there is also
    Microsoft rewards/Bing rewards.
    This allows you to accumulate points from searches that everyone nowadays does and get points from purchases of games, DLC etc. With the points you can then turn around and purchase Xbox Live Gold subscription. With an Xbox Live Gold
    subscription you also get other benefits like, Free Games with Gold and Deals with Gold.

Since there is no further resolution and in an effort to minimize repetitive answers we will be locking this thread, but if you have any further questions or concerns feel free to come back to the Xbox forum (Do not repost the same question or
    thread as that would violate the Xbox Forum Guidelines).

We appreciate your understanding and happy gaming.
  3. Dageto Kraft Win User

es el negocio de xbox, cobrar por jugar con mas personas

[Mod Translation - it's the business of xbox, charge for playing with more people ]
  4. luissolid Win User

Es necesario tener Xbox Live Gold para jugar juegos online. Entonces aún que el juego sea gratis, necesitas Xbox Live Gold.

Saludos!

[Mod Translation - Xbox Live Gold is required to play online games. So even if the game is free, you need Xbox Live Gold.

Best regards!]
  5. RandyAU93 Win User

FORTNITE

I'm sorry, but that does not answer my question. Why should a Fortnite player get access to something for free when someone else pays for that service?

Translating to French, using bing.com/translate:

Je suis désolé, mais cela ne répond pas ma question. Pourquoi un joueur Fortnite peut-il avoir accès quelque chose gratuitement quand quelqu'un d'autre paie pour ce service?
  6. JosemberG N Win User

Minecraft or Fortnite?

Eu prefiro um fortnite....

[Mod Translation - I prefer a fortnite....]
Thema:

Loading...
  1. Porque fortnite nesecita gold? [Translation - Why does Fortnite need gold?] - Similar Threads - Porque fortnite nesecita

2. MINECRAFT DUNGEONS: ERROR DE PRIVILEGIO No puedes jugar porque el juego online está...

in XBoX on Windows
    MINECRAFT DUNGEONS: ERROR DE PRIVILEGIO No puedes jugar porque el juego online está...: Hola buenas, he adquirido Minecraft Dungeons en pc gracias a Xbox Game Pass y he recibido el siguiente error al intentar jugar online: ERROR DE PRIVILEGIO No puedes jugar porque el juego online...
  3. Quiero cancelar la suscripción vencida porque no me permite pagarla [I want to cancel my...

in XBoX on Consoles
    Quiero cancelar la suscripción vencida porque no me permite pagarla [I want to cancel my...: No puedo pagar la suscripción y debido a la suscripción de gamepass bloquea todo tipo de compras saben que puedo hacer [Translation-I can't pay for the subscription and because the gamepass...
  4. Porque no se cancelo mi deuda?[Why isn't my debt canceled?]

in XBoX Sales and Promo
    Porque no se cancelo mi deuda?[Why isn't my debt canceled?]: Yo tenia una deuda de 139 pesos mexicanos ayer por la gold, y hoy se me cobraron de mi cuenta los 139 pesos pero no se cancelo mi deuda. (cabe aclarar que todavia no era el dia de la facturacion...
  5. ¿Porque a mi elite serie 2 no le funciona casi el rb?[Why doesn't my rb 2 almost work?]

in XBoX on Consoles
    ¿Porque a mi elite serie 2 no le funciona casi el rb?[Why doesn't my rb 2 almost work?]: Bueno lo que pasa es que un dia cuando estaba jugando fortnite con un amigo empiezo a notar que el rb de mi control no funcionaba casi y se me hizo raro porque nunca lo e tratado mal ni dejado...
  6. Porque no me deja jugar SONIC FORCES? -[Translation - Why won't SONIC FORCES let me play?]

in XBoX Games and Apps
    Porque no me deja jugar SONIC FORCES? -[Translation - Why won't SONIC FORCES let me play?]: Hola, ayer instalé gratis SONIC FORCES con mi membresía Xbox Live GOLD, según lo que me decía era que podía jugar el juego con todo mi progreso siempre y cuando tuviera la membresía activa. Y ayer...
  7. ¿Porque mi suscripción vencida no se reanuda si ya añadí 200 pesos a mi saldo de cuenta...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Porque mi suscripción vencida no se reanuda si ya añadí 200 pesos a mi saldo de cuenta...: Hace como una semana se me vencio la suscripción de xbox game pass ultimate y el dia de hoy compre una tarjeta de regalo de $200 y ya tenía agregado anteriormente $20 y la verdad no se porque no...
  8. Porque a voz do meu amigo não está saindo e minha voz está tão baixo...

in XBoX Accessibility
    Porque a voz do meu amigo não está saindo e minha voz está tão baixo...: A minha voz esta muito baixo tipo muito ja no One não, e o meu amigo que possui fone não está funcionando na retrocompatibilidade sendo que funciona no One.. Soluções? [translation-My voice is...
  9. No puedo cambiar mi foto de perfil porque no soy adulto [Edit - Translation] - I can't...

in XBoX on Mobile
    No puedo cambiar mi foto de perfil porque no soy adulto [Edit - Translation] - I can't...: No me deja cambiar mi foto de perfil porque dice que mi cuenta no es de adulto, quisiera saber que tengo que hacer para poder cambiarla o que debo hacer para cambiar mi cuenta a adulto [Edit -...
  10. porque en FORTNITE Son Tan Casiques y Tan [Mod removed - Profanity] ?

in XBoX Games and Apps
    porque en FORTNITE Son Tan Casiques y Tan [Mod removed - Profanity] ?: Lo digo porque hay tantas incoherencias de errores intencionados y uno se queja para que lo solucionen y agregan mas errores aun peores y uno se da cuanta cuando esto es ya personal contra el...