Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller]

Discus and support Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller] in XBoX on Consoles to solve the problem; Preciso consertar meu controle Xbox elite, alguém pode ajudar [Translation-I need to fix my elite Xbox controller, can someone help]... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by ale jau motta, Aug 4, 2020.

1. Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller]

Preciso consertar meu controle Xbox elite, alguém pode ajudar

[Translation-I need to fix my elite Xbox controller, can someone help]

:)

ale jau motta, Aug 4, 2020
  2. XBF Ezra G Win User

Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller]

Hello ale jau motta,

Thank you for the update. To get in contact with an agent, please use the
    Contact Us
    portal.

I hope this helps.
  3. ale jau motta Win User

A garantia do meu controle acabou, preciso de assistência técnica. Mas o atendimento nao direciona para o canal correto

[Translation - The guarantee of my control is over, I need technical assistance. But the service does not direct to the correct channel]
  4. XBF Brad A Win User

Hi Ale,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on a repair/replacement. You can use the guide for

controller replacement
    . If it is in warranty then will be no issue to request a replacement.

Thanks,

Brad
  5. ArminatorX Win User

What wireless adapter is needed to connect xbox elite controller to windows 10?

That adapter will WORK with the Elite controller.

When I got my Oculus Rift, the set included the older model of the Xbox Wireless USB Adapter with a Xbox controller, and my Elite Controller works on my Windows 10 PC with that adapter.

The newer version is simply a bit smaller.

So you do NOT need a special "Elite" wireless adapter (which doesn't exist).
  6. )(())( Win User

What wireless adapter is needed to connect xbox elite controller to windows 10?

i know this is his question but he said elite controller to a adapter not a regular xbox one controller on the link it says how to connect adapter from pc to xbox one controller he needs a elite controller adapter because all he is finding is regular xbox
    one adapters to pc which he stated do not work for his elite controller
Thema:

Loading...
  1. Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller] - Similar Threads - Preciso consertar meu

2. Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]

in XBoX Games and Apps
    Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]: Recentemente acabei baixando no game pass o jogo Rainbows six deluxe edition e não esta funcionando o complemento não desbloqueia os itens no jogo se alguém pode resolver esse problema para mim...
  3. Preciso de ajuda por favor[Translation-I need help please]

in XBoX Games and Apps
    Preciso de ajuda por favor[Translation-I need help please]: Oi pessoal me ajudem por favor quando eu tento entra no mundo lan do meu amigo no minecraft for windows 10 da falha na conexão, e quando ele tenta entrar tambem da erro porfavor me ajudem ,...
  4. Preciso separar uma perfil do xbox live da minha conta da microsoft[Translation-I need to...

in XBoX on Consoles
    Preciso separar uma perfil do xbox live da minha conta da microsoft[Translation-I need to...: Boa tarde, Preciso separar uma perfil do xbox live da minha conta da Microsoft, como procedo? Obrigado, Rodrigo [Translation-Good afternoon Do I need to separate an xbox live profile from my...
  5. Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please...

in XBoX on Consoles
    Xbox one por favor preciso de ajudaXbox one please need help [Translation-Xbox one please...: Meu xbox one pede para atualizar ele baixa a atualização mas no fim da segunda etapa ele reinicia que é normal mas não liga oque pode se isso? [My xbox one asks to update it downloads the update...
  6. Olá, preciso de ajuda[Translation-Hello, I need help]

in XBoX Accessibility
    Olá, preciso de ajuda[Translation-Hello, I need help]: Eu tinha uma conta no xbox one, e nela eu tinha assinado game pass ultimate conta corrente, porem eu n tenho mais acesso a essa conta, e n tem como eu cancelar pois n consigo entrar, preciso de...
  7. Fifa 20 , preciso de ajuda.

in XBoX Games and Apps
    Fifa 20 , preciso de ajuda.: Quando início o Fifa 20 , pede um código de autenticação para confirma minha conta , porém o email que esta cadastrado a conta ea , não tenho mais, não tenho o email e nem a senha , já tentei...
  8. Preciso de ajuda com a renovação do meu gamepass ultimate [I need help renewing my ultimate...

in XBoX on Consoles
    Preciso de ajuda com a renovação do meu gamepass ultimate [I need help renewing my ultimate...: Dia 19 vencia aí chegou a cobrança recorrente normalmente no cartão. Quando fui jogar o game pass ultimate não atualizou na minha conta sendo que a cobrança chegou no cartão de crédito....
  9. preciso de uma ajuda com minha conta[I need a help with my account.]

in XBoX on Consoles
    preciso de uma ajuda com minha conta[I need a help with my account.]: poderia me ajudar com minha conta ? [Translation - Could you help me with my account?] 5ef051dc-0bfb-43d7-829a-8d96394f2862
  10. Pq preciso pagar pra jogar algo grátis? (Mod translation: Why do I have to pay to play...

in XBoX on Consoles
    Pq preciso pagar pra jogar algo grátis? (Mod translation: Why do I have to pay to play...: Nunca entendi pq precisamos pagar live gold pra jogar um jogo q é grátis. Isso não faz o mínimo sentido, mas gostaria muito de entender. (Mod Translation) I never understood why we need to pay...