Privacidade -[Translation - Privacy]

Discus and support Privacidade -[Translation - Privacy] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Quero saber como mudar a privacidade da minha conta microsoft pois eu preciso de permissão para jogar online e não sei onde eu mudo essa configuração... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by juliacatarina, Mar 22, 2020.

1. Privacidade -[Translation - Privacy]

Quero saber como mudar a privacidade da minha conta microsoft pois eu preciso de permissão para jogar online e não sei onde eu mudo essa configuração

-[Translation - I want to know how to change the privacy of my microsoft account because I need permission to play online and I don't know where I change this setting]

:)

juliacatarina, Mar 22, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Hello juliacatarina,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are interested in learning how to change the online safety and privacy settings to your Microsoft account. We have a support article that explains how to

change the online safety and privacy settings
    on Xbox One. The article also has a section that describes how to complete this process through the Xbox website if you do not have an Xbox One. We hope this information helps juliacatarina!
  3. XBF Chris J Win User

Privacidad [Edit - Translation] - Privacy

Hello Hipped,

Thank you for posting here on the Xbox forums. When you created your Xbox profile, was it with a birthday under the age of an adult? Also, what are you trying to do when you receive that message? If you are on your console, try removing your account and
    then reading it back to resolve the mixup.

Hope this helps!
  4. AdamKronus Win User

Perfil[Translation-Profile]

Você pode controlar quem tem acesso ao seu perfil lá em Configurações -> Conta -> Privacidade e Segurança online -> Privacidade do Xbox Live.

[Translation-You can control who has access to your profile there in Settings-> account-> Privacy and online security-> Xbox Live privacy. ]
  5. SergioRegueira Win User

No recibo invitaciones[I do not receive invitations]

Hola Nicolás,

¿Has comprobado en las opciones de privacidad que tengas activo el poder recibir invitaciones de amigos u otros usuarios?

[Translation - Hi Nicolas, Have you checked in the privacy options that you have active to be able to receive invitations from friends or other users?]
  6. RandyAU93 Win User

Hola[Translation-Hello]

Please don't post personal contact information in the Forums. This is for your protection and privacy. For Xbox Support in your region, visit
    this link.

Translating to Spanish using bing.com/translate:

Por favor, no publiques información de contacto personal en los Foros. Esto es para su protección y privacidad. Para el Soporte técnico de Xbox en su región, visite
    este vínculo.
Thema:

Loading...
  1. Privacidade -[Translation - Privacy] - Similar Threads - Privacidade Translation Privacy

2. Je n'arrive pas à me connecter à minecraft en ligne avec le compte Microsoft[Translation-I...

in XBoX Games and Apps
    Je n'arrive pas à me connecter à minecraft en ligne avec le compte Microsoft[Translation-I...: Bonjour, Je n'arrive pas me connecter minecraft en ligne car quand je "clique" sur le bouton pour me connecter cela m'affiche <nous avons tenté de vous connecter votre compte Microsoft, mais une...
  3. Ajuda para gravar um video no Xbox com webcam no canto[Translation-Help recording a video...

in XBoX Accessibility
    Ajuda para gravar um video no Xbox com webcam no canto[Translation-Help recording a video...: Instalei uma webcam (Logitech c270). Mas não consigo fazer com que ela apareça no vídeo quando faço uma gravação de Jogo. Já instalei o software câmera Windows, já configurei câmera, já me...
  4. configurar privacidade

in XBoX Games and Apps
    configurar privacidade: oi, não estou conseguindo mudar as configurações da minha privacidade para jogar alguém pode me ajudar a mudá-las por favor? 2eb48855-0b22-4937-93f1-747166823334
  5. suas configurações de privacidade estão bloqueando o acesso a esse recurso

in XBoX on Windows
    suas configurações de privacidade estão bloqueando o acesso a esse recurso: olá,estou tendo um problema com a familia no xbox,não consigo adcionar meus amigos falando que tenho um membro adulto no comando,sendo que não tem ninguem com essa função na familia, e eu não...
  6. Erro de privacidade me impede de jogar [Edit - Translation] - Privacy error prevents me...

in XBoX on Windows
    Erro de privacidade me impede de jogar [Edit - Translation] - Privacy error prevents me...: Não consigo jogar devido ás minhas configurações de privacidade e segurança online [img] [Edit - Translation] - I can not play because of my online privacy and security settings...
  7. Privacidad [Edit - Translation] - Privacy

in XBoX on Windows
    Privacidad [Edit - Translation] - Privacy: Me pide cambiar mi privacidad como si alguien mayor la estuviera controlando pero mi cuenta es de adulto... :/ [Edit - Translation] - She asks me to change my privacy as if someone older was...
  8. 30 dias sem poder alterar as Configs de Privacidade da Conta[30 days without being able to...

in XBoX Accessibility
    30 dias sem poder alterar as Configs de Privacidade da Conta[30 days without being able to...: Troquei de numero de celular pois trocar de operadora,neste tempo comprei um jogo na xboxlive, esse jogo não me permite jogar online sem alterar alguma configuração de privacidade que eu nem sei...
  9. configuracion de privacidad y seguridad en linea [Privacy and security Settings online]

in XBoX on Windows
    configuracion de privacidad y seguridad en linea [Privacy and security Settings online]: No me deja cambiarla porque al momento de elegir la configuración, me salta un error [Translation: Not let me change it because when choosing the settings, I skip an error ]...
  10. As configurações de privacidade da minha conta Xbox estão bloqueadas. [Edit - Translation] ...

in XBoX Accessibility
    As configurações de privacidade da minha conta Xbox estão bloqueadas. [Edit - Translation] ...: Me chamo Arthur e sou usuário de conta da Xbox Live, creio que seja esse o nome. Eu não possuo o console da Microsoft. Enfim, meu problema se relaciona á possibilidade de edição das opções de...