problém s účtem [Account problem]

Discus and support problém s účtem [Account problem] in XBoX Accessibility to solve the problem; mám dotek v noci mi přišel sms že moje emailová adresa se zmenšuje na další a další, co se děje oje telefonní číslo se změnilo muže mi prosím někdo... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by LukášPantauer, May 6, 2019.

1. problém s účtem [Account problem]

mám dotek v noci mi přišel sms že moje emailová adresa se zmenšuje na další a další, co se děje oje telefonní číslo se změnilo muže mi prosím někdo odpovědět kdo má s tímto nějkou zkušenost? nejde mi na ten účet přihlásit z duvodu té změněné
    emailové adresy čísla a asi i hesla díky za odpověd.

[Translation - I have a touch at night I came SMS that my email address is shrinking to the next and next what is going on the drawbar phone number has changed man please someone answer me who has this experience? I can't sign in to the
    account from the changed email address of the number and about the password thanks for the reply.]

:)

LukášPantauer, May 6, 2019
  2. XBF Lance J Win User

Hey Lukas,

Thank you for reaching out. In order to better assist you, we'd like for you to clarify a few things for us. Are you able to access your account through our

Account management
    site. If you are unable to do so, we have an
    Account Recovery
    site for instances such as this. Be sure to let us know how it goes or if something new pops up. Cheers! :D
  3. LukášPantauer Win User

mám dotaz v noci mi přišla sms že moje emailová adresa se zmenila na jinou, a pak přišla další sms že i telefonní číslo se změnilo muže mi prosím někdo odpovědět kdo má s tímto nějkou zkušenost? nejde mi na ten účet přihlásit z duvodu
    té změněné emailové adresy čísla a asi i hesla díky za odpověd.
  4. Jurgen1488 Win User

Chyba 0x80a4001a [Translation-Unless 0x80a4001a ]

Je to problém globální ale ne všech, stává se to hodně lidem, když konzoli resetuješ do továrního nastavení. S tím že vymažeš jen účet ale ne hry a aplikace tak potom to bude fungovat.

[Translation - It's a global problem but not all, it happens to a lot of people when the console Resets to factory settings. With that erase only account but not games and applications so then it will work.]
  5. StruckCrayon6 Win User

I cant redeem 12 month gold code

1 mají stejný problém :-(
  6. GLaciiaLz Win User

Mauvaise réputation

j'ai le méme probléme j'ai eu sa aujourd'*** ya aucuen solution ?
Thema:

Loading...
  1. problém s účtem [Account problem] - Similar Threads - problém účtem Account

2. Xbox live achievements have been taken of my account

in XBoX Games and Apps
    Xbox live achievements have been taken of my account: Hi, my xbox live achievements was over 17 thousand and last night they changed to just over 3 thousand. All my achievements are 100% legit and all earned by me. Can anyone tell what could have...
  3. Would like to transfer Microsoft balance from my son's account to mine. How do I do that?

in XBoX Games and Apps
    Would like to transfer Microsoft balance from my son's account to mine. How do I do that?: My son redeemed three $10 gift cards so he could by an Xbox game. Now the Xbox store says you cannot use Microsoft Account Balances to purchase the game so I would like to transfer the $30 from...
  4. probléme xbox one s (wifi) [Translation - Problem Xbox One S (wifi)]

in XBoX Accessibility
    probléme xbox one s (wifi) [Translation - Problem Xbox One S (wifi)]: bonjour, ma xbox one s ne veut pas se connecter internet alors que tous les appareils proximité, eux, fonctionnent avec n'importe quel réseau tandis que ma xbox one s n'accepte le réseau qu'avec...
  5. [One X] Probléme de lecteur

in XBoX on Windows
    [One X] Probléme de lecteur: Bonjours a tous! j'ai un problème avec ma Console depuis Hier, en effet quand ma console est éteint pendant plusieurs heures et que je décide de l'allumer pour me faire une partie, il m'arrive que...
  6. XBOX ONE - Předplatné problém. XBOX ONE-Subscription problem.

in XBoX on Consoles
    XBOX ONE - Předplatné problém. XBOX ONE-Subscription problem.: Dobrý den. Mám následující problém a absolutně si nevím rady jak dál postupovat. Prosím tímto o radu jak se z této situace dostat, protože po přečtení všech FAQ a nápověd Microsoft nejsem moudrý....
  7. probléme succés destiny 2

in XBoX Games and Apps
    probléme succés destiny 2: Bonjour, voila depuis un moment je ne débloque plus les succès de Destiny 2 ( 3 en tout ) j'en refait certains mais rien ne se passe ; je précise aussi que je suis bien connecté au Xbox Live....
  8. Livebox TV noir + Xbox one probléme de son

in XBoX Games and Apps
    Livebox TV noir + Xbox one probléme de son: Bonjour, voila je pose mon problème : j'ai récemment eu une livebox tv noir (fibre) j'effectue le branchement suivant en HDMI : livebox tv -> xbox one -> barre de son Sony -> TV. pour la...
  9. probléme jeu bingo

in XBoX Games and Apps
    probléme jeu bingo: bonsoir depuis peu j'ai un soucis de connexion avec le jeu bingo ça me coupe les parties en cours si quelqu'un une solution se problème merci cordialement Véro...
  10. probléme ban

in XBoX on Consoles
    probléme ban: bonjour j'explique mon problème hier soir sur le jeu overwatch avec un amis nous nous sommes fait insulter in game par un anglais j'ai eu le malheur de lui répondre excusez du terme : va te...