problema con installazione giochi[Translation-problem with game installation]

Discus and support problema con installazione giochi[Translation-problem with game installation] in XBoX Games and Apps to solve the problem; ciao, ho appena acquistato x box game pass per pc ma su alcuni giochi mi chiede conferma dell'amministratore per poterli installare (sono... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by GiovanniColle, Jan 24, 2020.

1. problema con installazione giochi[Translation-problem with game installation]

ciao, ho appena acquistato x box game pass per pc ma su alcuni giochi mi chiede conferma dell'amministratore per poterli installare (sono amministratore e anche windows insider). se qualcuno sa come fare a installarli me lo dica. Grazie.

[Translation-hello, I just bought x box game pass for pc but on some games asks me administrator confirmation to be able to install them (I'm administrator and also windows insider). if anyone knows how to install them tell me. Thank you.]

:)

GiovanniColle, Jan 24, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Giovanni,

Thanks for coming to the forums. We understand having issues downloading games. There is a

FAQ with questions and answers
    on it that cover all sorts. We recommend to look over the thread.

Q: Why do some games require administrator privileges while others don’t?

A: Some games require additional components to be installed for the game to function properly. Depending on the components being installed, we may require permission from an administrator via a prompt at game installation time or the first
    time the game is launched. See Create
    a local user or administrator account in Windows 10
    for more information.

Thanks,

Brad
  3. RolandDG Win User

Problemi in game coop errore Host, 1006 State of decay, Hatton Gears of War. Teredo??? Aaiutatemi! (Problems in game coop errors host, 1006 State of Decay, Hatton Gears of War. Teredo??? Help me!)

Proveró la guida, ma riesco a giocare con tutti i giochi di steam e origin o ubisoft senza problemi anche con il nat moderato, non credo sia quello il problema.

*Mod Translation*

I will try the guide, but I can play with all games steam and Origin or Ubisoft without problems even with the NAT moderated, I do not think that's the problem.
  4. DominumStige Win User

Gears of war 4 multiplayer non funziona[Gears of war 4 multiplayer does not work]

Altri giochi online funzionano in matchmaking? Altrimenti sembrerebbe solo un problema temporaneo con i server di GoW4.

-------------

Other online games work in matchmaking? Otherwise it would seem only a temporary problem with GoW4 servers.
  5. RadiatedData742 Win User

error

necesito ayuda con un problema

[Translation]

I need help with a problem
  6. SuprX BR Win User

Suggerimento Titoli xbox 360 per xbox one [Translate] Xbox 360 Titles tip for xbox one

Purtroppo i giochi compatibili con le versioni precedenti non accadranno prima del nuovo xbox nel 2020; successivamente possono aumentare con nuovi giochi.
    [Translate]

Unfortunately, games compatible with previous versions will not happen until the new xbox in 2020; later they can increase with new games.
Thema:

Loading...
  1. problema con installazione giochi[Translation-problem with game installation] - Similar Threads - problema con installazione

2. Problemas con atualización de juegos [Edit - Translation] - Game update issues

in XBoX Games and Apps
    Problemas con atualización de juegos [Edit - Translation] - Game update issues: Hola a todos. Tengo un problema, cuando quiero actualizar un juego (puede ser cualquiera, en este caso fortnite), este no avanza y se queda pegado en 0,0%, por lo cual reinicio la consola, el...
  3. Problemas con actualizaciones de un juego

in XBoX Games and Apps
    Problemas con actualizaciones de un juego: Cuando estoy instalando la actualización no avanza y de hecho se queda solo com eso, actualizando, alguien sabe como solucionarlo? Ya lo reinicie y apague y nada funciona...
  4. Technisat Technisat SAT: Problema con mi nat[Translation-Problem with mi nat]

in XBoX TV Hardware
    Technisat Technisat SAT: Problema con mi nat[Translation-Problem with mi nat]: Technisat (Set-top Boxes) Technisat SAT: Problema con mi nat[Translation-Problem with mi nat] Hi Fernando, Thanks for coming to the forums. We recommend to go through the network connection...
  5. Problema con tarjeta game pass

in XBoX on Consoles
    Problema con tarjeta game pass: buenas tardes compre una tarjeta Game Pass Ultimate de 3 meses cuando la ingreso solo me da un mes. me pueden apoyar por favor. d6b7ac14-d1cc-47d4-be41-1de0137eaff0
  6. Problema de Perfil con juegos de xbox360 en xbox one [Mod translation-Profile problem with...

in XBoX Accessibility
    Problema de Perfil con juegos de xbox360 en xbox one [Mod translation-Profile problem with...: Compre el EA acces, que me permite jugar juegos de xbox360 como el dead space, me resulta imposible jugar, busque soluciones en internet y nada, desconecte la consola totalmente, resetee la...
  7. Xbox Suspensión problema con el sitio web Chile [Mod translation-Xbox Suspension problem...

in XBoX Accessibility
    Xbox Suspensión problema con el sitio web Chile [Mod translation-Xbox Suspension problem...: Hola, bueno quería saber que puedo hacer ya que recibí una penalización por un mal mensaje que envié a otro jugador. La cosa es que quiero meterme a enforcement.xbox.com y no me deja me dice: Bad...
  8. Problema con un Dlc de dragón ball xenoverse 2

in XBoX on Consoles
    Problema con un Dlc de dragón ball xenoverse 2: Me descarge un dlc de dragón ball xenoverse 2 y cuando lo termine de instalar no me salía el contenido que habia comprado y lo reinstale y no me aparece el contenido...
  9. Problema con Navegador Microsoft Edge [Problem with Microsoft Edge Browser ]

in XBoX Games and Apps
    Problema con Navegador Microsoft Edge [Problem with Microsoft Edge Browser ]: Chicos necesito que alguien me ayude con un problema por favor...bueno uso bastante el navegador de Microsoft Edge del xbox, ayer quise entrar y la aplicación ya no estaba instalada, igual la...
  10. Problemas con disco duro Xbox one X [Xbox one X Hard Drive Issues]

in XBoX on Consoles
    Problemas con disco duro Xbox one X [Xbox one X Hard Drive Issues]: Hola a todos, tengo un problema con mi Xbox one X, comenzó marcando un error e105, después un 102 y al final un 101, en cada uno hice lo que especificaba la página de soporte técnico de xbox, sin...