Problema con Xbox Game Pass (Problem with Xbox game pass)

Discus and support Problema con Xbox Game Pass (Problem with Xbox game pass) in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Compre un Xbox One S ahace 3 dias, y cuando quiero canjear mi tarjeta de Game Pass dice "Token expirado" siendo que caduca hasta el 30 de junio del... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by DianaGarcia Ballesteros, Jan 17, 2019.

1. Problema con Xbox Game Pass (Problem with Xbox game pass)

Compre un Xbox One S ahace 3 dias, y cuando quiero canjear mi tarjeta de Game Pass dice "Token expirado" siendo que caduca hasta el 30 de junio del 2019 ¿Que puedo hacer?

[Translation]

I bought an Xbox One S 3 days ago, and when I want to redeem my game Pass card says "expired Token" being that it expires until June 30th, 2019 What can I do?

:)

DianaGarcia Ballesteros, Jan 17, 2019
  2. JhonSnow777 Win User

Hello, we sorry to hear about the issue and any frustrations this may have caused. Considering what you told us, we recomend you to, check the following link where you will be able to join and enjoy for the Game Pass just for $1 the first time:

https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass

Keep in minf that if you doesn´t want to be charge for the service the next month you need to turn off recurrent billing...

Turn off recurring billing:

1. Go to Services & subscriptions. You might be asked to
    sign in.

2. Find the subscription and select Payment & billing > Change > Turn off recurring billing. If you don't see your subscription, make sure you
    are signed in to the correct Microsoft account for that subscription.

3. Select Confirm cancellation. Check your inbox for a confirmation email.
  3. XBF Erick C Win User

Hey there Diana,

Sorry to hear you are running into this problem with the Prepaid code. Go ahead and take a look at our Support article for

Troubleshooting redeem gift card and code issues
    to get more information on handling this. If you continue to have issues with the code go ahead and follow the Contact Us link at the bottom of the support page to request a callback or to chat with an agent
    for more support.

I hope this helps.
  4. Sunelok Win User

Xbox Game pass in PC Latin america

El tema es que segun mire, es que por ejemplo muchos que somos de Uruguay la unica forma de comprar el Game Pass de Xbox es solo con Steam, porque es la unica plataforma donde la vende con la moneda local y no hay problema

[Translation-The issue is that according to look, is that for example many that we are from Uruguay the only way to buy the Xbox Game Pass is only with Steam, because it is the only platform where sells with local currency and no problem ]
  5. XBF Ezra G Win User

PROBLEMA CON GAME PASS[Translation - Problem with Game Pass]

Hi Rodrigo,

Thanks for your post. if there are any issues with changing the payment information on a subscription for it to continue, try this guide:

Change the payment method or credit card linked to your Microsoft Account
    . Follow the steps to Update payment Methods. If the issue persists use the
    Contact Us portal to speak to an agent about changing it so it may charge and continue the subscription.

Let us know how this goes, thanks again.
  6. Maxy Manón Win User

Problema Xbox Game Pass para PC, NO se puede cambiar idioma en Prey y Sunset Overdrive (y seguramente otros más)

Además, uno de esos 2 juegos de los que tengo el dicho problema, es el Sunset Overdrive que es enteramente de Microsoft. Cuando me pasó con el Prey estaba en dudas de que el problema pueda venir de parte de Bethesda, pero el Sunset es enteramente de Microsoft,
    por lo que el problema es enteramente del Xbox Game Pass.

[Translation-Also, one of those 2 games that I have the said problem, is the Sunset Overdrive which is entirely from Microsoft. When I happened to the Prey I was in doubt that the problem might come from Bethesda's part, but the Sunset is entirely
    from Microsoft, so the problem is entirely from the Xbox Game Pass.]
Thema:

Loading...
  1. Problema con Xbox Game Pass (Problem with Xbox game pass) - Similar Threads - Problema con Game

2. Problema con GRABAR PARTIDAS de mis juegos [Problem with RECORDING GAMES from my games]

in XBoX on Consoles
    Problema con GRABAR PARTIDAS de mis juegos [Problem with RECORDING GAMES from my games]: hace un tiempo no se puede grabar partidas la funcion esta dañada ya que cuando accedemos a grabar una partida muestra el icono que si esta grabando pero enrealidad no graba NO SE PUEDE GRABAR...
  3. problema con mi renovacion de cuenta game pass (problem with my game pass account renewal)

in XBoX Games and Apps
    problema con mi renovacion de cuenta game pass (problem with my game pass account renewal): necesito saber como solicitar una llamada a microsoft para que me marque y me ayude a pagar mi saldo vencido con el credito que tengo en Microsoft Translation: I need to know how to request a...
  4. Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a...

in XBoX Sales and Promo
    Hola. Tengo un problema con mi renovación de tarjeta game pass.[Translation-Hello. I have a...: El 15/04/2019 compre una tarjeta de game pass de 6 meses estaba en oferta a $10. bueno la compré con una tarjeta de regalo de $1000 y lo que sobró compré el juego de Forza horizon 4 hasta ahí todo...
  5. Problemas con la suscripción de Game Pass [Translate] Problems with the Game Pass subscription

in XBoX Sales and Promo
    Problemas con la suscripción de Game Pass [Translate] Problems with the Game Pass subscription: Lo que sucedió es que hace unos días había una promoción de game pass de 20 pesos por 3 meses y ni siquiera pasó ni un mes que la compré y mi suscripción se canceló o no sé que pasó porque al...
  6. Problemas con el juego [Translation - Problems with the game]

in XBoX on Consoles
    Problemas con el juego [Translation - Problems with the game]: No me carga el juego de apex legends, me urge porque tengo un negocio y mis clientes ocupan jugarlo. [Translation - It does not load me the game of apex legends, it urges me because I have a...
  7. problema con un juego [Mod translation: Problem with a game]

in XBoX Games and Apps
    problema con un juego [Mod translation: Problem with a game]: Fortniete no abre [Mod translation: Fortniete does not open] ad4d3a75-7062-4797-859a-49a57ec5dfbd
  8. Problemas con los juegos de mi Xbox One S [Problems with my Xbox One S Games]

in XBoX Games and Apps
    Problemas con los juegos de mi Xbox One S [Problems with my Xbox One S Games]: Hola, hace poco compre una Xbox One S.. Pero ah estado presentando fallos a la hora de yo estar jugando.. (Ya sea multijugador online o jugando yo solo en local) Pasa que estoy a mitad de...
  9. Problemas con lo Juegos Guardados -[Translation - Problems with the Saved Games]

in XBoX Games and Apps
    Problemas con lo Juegos Guardados -[Translation - Problems with the Saved Games]: Hola que tal!, tengo un mayúsculo problema... volvi a jugar en mi xbox360 despues de años de estar en la xbox one, y me topo con que todos mis avances de juegos están borrados, aunque aún...
  10. problema con el juego sniper elite 4 [Edit - Translation] - problem with the game sniper ...

in XBoX Games and Apps
    problema con el juego sniper elite 4 [Edit - Translation] - problem with the game sniper ...: compre el CD del juego francotirador de élite 4, lo Instale y se instalo correctamente Pero al quererlo jugar en solitario se Hace gran een la Pantalla La Portada y se regresa Nuevamente y no pasa...