PROBLEMA TASTO LT THE WITCHER 3

Discus and support PROBLEMA TASTO LT THE WITCHER 3 in XBoX Games and Apps to solve the problem; Ragazzi ho un problema assurdo. Circa due mesi fa come cliente Xbox Game Pass ho installato The Witcher 3 e dopo qualche ora di gioco e missioni varie... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Barbetta88, Jun 30, 2020.

1. Barbetta88
    Barbetta88 Guest

Ragazzi ho un problema assurdo. Circa due mesi fa come cliente Xbox Game Pass ho installato The Witcher 3 e dopo qualche ora di gioco e missioni varie l'ho disinstallato. Da qualche giorno l'ho reinstallato per giocarci seriamente ma ho scoperto con stupore
    che nel gioco il TASTO LT non viene riconosciuto, non funziona proprio. Tra l'altro il TASTO LT è fondamentale perché si usano i "Sensi del Witcher" ed è impossibile giocare senza.

Com'è possibile un errore del genere? È un bug dove non viene riconosciuto il tasto LT quando lo schiaccio?

[Translation - Guys I have an absurd problem. About two months ago as an Xbox Game Pass customer I installed The Witcher 3 and after a few hours of play and various missions I uninstalled it. For some days I have reinstalled it to play it seriously
    but I discovered with amazement that in the game the LT KEY is not recognized, it just doesn't work. Among other things, the LT KEY is essential because the "Witcher Senses" are used and it is impossible to play without.

How is such an error possible? Is it a bug where the LT key is not recognized when I press it?]

:)

Barbetta88, Jun 30, 2020
  2. YourveryownAndy Win User

yeah sounds like a bug with the game then if it works great in other games. maybe try reinstalling the game? or a hard restart?
  3. Barbetta88 Win User

Il TASTO LT con altri giochi funziona benissimo!

Ma se uso il TASTO LT con The Witcher 3 non funziona!

Può essere un Bug del Game Pass?

[Translation - The LT KEY with other games works great!

But if I use the LT BUTTON with The Witcher 3 it doesn't work!

Can it be a Game Pass Bug?]
  4. YourveryownAndy Win User

might be something wrong with the controller trigger.
  5. Barbetta88 Win User

Posso anche cancellare il gioco, ma i dati salvati sul Cloud Xbox come faccio a cancellarli?

Perché ogni volta che installo e disinstallo il gioco lui ricorda i miei processi di gioco precedenti.

L'unico modo sarebbe creare un nuovo account Xbox con un nuovo abbonamento Game Pass, ma non ci penso proprio!

Tu cosa faresti?

[Translation - I can also delete the game, but the data saved on the Xbox Cloud how can I delete it?

Because every time I install and uninstall the game he remembers my previous game processes.

The only way would be to create a new Xbox account with a new Game Pass subscription, but I don't really think about it!

What would you do?]
  6. Lolusc0 Win User

Coming Soon to Xbox Game Pass (December 2019)

The Witcher is coming <3
Thema:

Loading...
  1. PROBLEMA TASTO LT THE WITCHER 3 - Similar Threads - PROBLEMA TASTO WITCHER

2. Problema en la compra y creación de un realm de minecraft[Problem with buying and creating...

in XBoX on Windows
    Problema en la compra y creación de un realm de minecraft[Problem with buying and creating...: Soy usuario de minecraft windows 10 edition y de minecraft realms, llevo ya dos meses pagando el servicio de un realm para 10 jugadores, el problema es que este mes no pudimos pagar el realm antes...
  3. Problemas de gold -[Translation - Gold problems]

in XBoX on Consoles
    Problemas de gold -[Translation - Gold problems]: Hola mucho gusto miren Este dia 29 de junio de 2020 E inentado introdusir el codigo de un gold de un mes pero medise que no es valido apesar de comprarlo en una tienda comfiable pero no lo toma...
  4. Hola, mi problema que tengo es que no puedo entrar a youtube ya que me marca alerta de...

in XBoX Games and Apps
    Hola, mi problema que tengo es que no puedo entrar a youtube ya que me marca alerta de...: [Title Translation - Hello, my problem is that I can't enter YouTube and it marks me as a service alert, what can I do to solve my problem?] quiero entrar a youtube pero me marca problema de...
  5. Problema con Halo la colección jefe maestro [Problem with Halo the master boss collection]

in XBoX on Windows
    Problema con Halo la colección jefe maestro [Problem with Halo the master boss collection]: Halo la colección jefe maestro está instalado pero en la aplicación xbox figura solo la opción instalar, le doy y al instante me dice que está listo para jugar, pero no inicia. [Translation-Halo...
  6. Problema com trava de região[Translation-Problem with region lock]

in XBoX on Consoles
    Problema com trava de região[Translation-Problem with region lock]: Oi mudei a minha conta pra outra região, no caso o 360 e agora nn consigo voltar, estou usando o one e isso implica eu resgatar os jogos gratuitos da games with gold ou até mesmo o injustice!...
  7. Problema inicio Minecraft[Translation-Minecraft startup problem]

in XBoX Games and Apps
    Problema inicio Minecraft[Translation-Minecraft startup problem]: Hola a todos, Desde ayer 30 de junio de 2020, el juego Minecraft no se inicia en mi xbox one s all digital. No muestra ningún código de error, simplemente se queda la pantalla en blanco y no...
  8. COMO RESOLVER PROBLEMA COM ATUALIZAÇÃO xbox one[HOW TO SOLVE PROBLEM WITH UPDATE xbox one]

in XBoX on Consoles
    COMO RESOLVER PROBLEMA COM ATUALIZAÇÃO xbox one[HOW TO SOLVE PROBLEM WITH UPDATE xbox one]: Ao atualizar meu xbox one diz o seguinte: HOUVE UM PROBLEMA COM A ATUALIZAÇÃO CÓDIGO DE ERRO: 0x80070570 0x00000000 0x90000005. Pede pra tentar novamente. Tentei várias vezes e fica no mesmo...
  9. Problemas na intalação do App -[Translation - Problems installing the App]

in XBoX on Windows
    Problemas na intalação do App -[Translation - Problems installing the App]: Olá bom dia, estou tendo problemas na instalação do App do Xbox no Meu Windows 10.. Eu vou fazer a instalação e aparece uma mensagem de erro " 0x80131509 voce nao esta conectado " e minha internet...
  10. Problema com atualização: Erro E208.[Translation-Update problem: Error E208.]

in XBoX on Consoles
    Problema com atualização: Erro E208.[Translation-Update problem: Error E208.]: Olá, Meu console Xbox One não atualiza. A reinicialização simples do console não funciona. Já baixei e tentei atualizá-lo offline com um pendrive, porém continua a aparecer o mesmo erro (E208), o...