Problema -[Translation - Problem]

Discus and support Problema -[Translation - Problem] in XBoX on Consoles to solve the problem; Estou tentando problema em meus amigos se conectar no meu mundo plataforma ps4 todas vezes que ele tenta se conectar aparece nao foi possível ja tentei... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by nicolasmoraes3, Sep 16, 2020.

1. Problema -[Translation - Problem]

Estou tentando problema em meus amigos se conectar no meu mundo plataforma ps4 todas vezes que ele tenta se conectar aparece nao foi possível ja tentei trocar o modo de amigos de amigos e as opções e não funciona. Como posso resolver?

-[Translation - I'm trying to problem my friends connecting on my world ps4 platform every time he tries to connect appears it was not possible I tried to change the mode of friends of friends and the options and it does not work.
    How can I solve?]

:)

nicolasmoraes3, Sep 16, 2020
  2. ToneyJxska Win User

エラーメッセージ0x80048504と表示される。[Translation-Error message 0x80048504 is displayed.]

tengo problema con mi traductor

[Translation-I have a problem with my translator]
  3. juliosantos8 Win User

Erro no modo Multiplayer do Asphalt 8: Airbone [Asphalt 8: Airbone Multiplayer mode error]

continua o problema..........

[Translation-continues the problem..........]
  4. ToneyJxska Win User

Connessione ai server [Connecting to servers]

Tengo problema con mi traductor

[Translation-I have a problem with my translator
  5. RadiatedData742 Win User

error

necesito ayuda con un problema

[Translation]

I need help with a problem
  6. FernandoGutierrez In Win User

Error 08x803f900a

No logro arreglar el problema

Translation-I can't fix the problem.]
Thema:

Problema -[Translation - Problem]

Loading...
  1. Problema -[Translation - Problem] - Similar Threads - Problema Translation Problem

2. Problemas recorrentes no jogo lego worlds[Translation-Recurring problems in the lego worlds...

in XBoX Games and Apps
    Problemas recorrentes no jogo lego worlds[Translation-Recurring problems in the lego worlds...: Ola meu nome é Enzo e infelismente estou tendo problemas recorrentes com o jogo lego worlds não só eu mas se entrarem nas avaliaçoes do jogo Lego worlds no xbox verão que os problemas acontecem...
  3. Problemas para abrir Fortnite en Xbox One[Translation-Problems opening Fortnite on Xbox One]

in XBoX Games and Apps
    Problemas para abrir Fortnite en Xbox One[Translation-Problems opening Fortnite on Xbox One]: Hola amigos, hace tres días que no podemos abrir Fortnite en la consola Xbox One. Le damos, hace como que va a abrir, muestra la imagen típica de inicio, pero a los dos o tres segundos, se cierra...
  4. Problema[translation-Problem]

in XBoX Games and Apps
    Problema[translation-Problem]: Buen dia, ultimamente minecraft me ha fallado pero lo peor es que compre un mundo en la tienda y al momento de querer descargarlo me aparece un mensaje diciendo "descarga fallida" Me podrian...
  5. Problema con Microsoft rewards [Mod Translation - Problem with Microsoft rewards

in XBoX on Consoles
    Problema con Microsoft rewards [Mod Translation - Problem with Microsoft rewards: Hice un cambio de puntos por saldo en mi cuenta de Microsoft en Microsoft rewards, al momento de yo querer comprar algo ese saldo no me parece disponible para gastar, pwro cuando voy a mi...
  6. Problemas Em Transferencia de jogos [Mod Translation - Game Transfer Problems]

in XBoX Games and Apps
    Problemas Em Transferencia de jogos [Mod Translation - Game Transfer Problems]: como faz para passar os jogos do console para o pc ? ou nao tem como ? [Mod Translation - how do you get games from the console to the pc? or there's no way?] b51a494b-336a-4eec-84f3-d63c566677b6
  7. : problema no hardware do xbox one [Mod Translation - problem in the xbox one hardware]

in XBoX TV Hardware
    : problema no hardware do xbox one [Mod Translation - problem in the xbox one hardware]: : problema no hardware do xbox one [Mod Translation - problem in the xbox one hardware] Hey Wesley Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are...
  8. Problemas con la cuenta xbox[Translation-Xbox account problems]

in XBoX Accessibility
    Problemas con la cuenta xbox[Translation-Xbox account problems]: tengo 2 cuentas de xbox con el mismo coreo pero una por herror la hise pero cada ves que quiero entrar a mi verdadera cuenta no me deja solo me sale la otra y cada ves que busco por internet como...
  9. PROBLEMAS PARA CONECTAR XBOX -[Translation - PROBLEMS TO CONNECT XBOX]

in XBoX on Consoles
    PROBLEMAS PARA CONECTAR XBOX -[Translation - PROBLEMS TO CONNECT XBOX]: HOLA , NO CONSIGO CONECTAR LA XBOX A LA RED INALAMBRICA, LA HE REINICIADO, EL ROUTER TAMBIEN Y AUN Y TODO LO SE CONECTA. LA CONEXION FUNCIONA BIEN -[Translation - HELLO, I CANNOT CONNECT THE XBOX...
  10. Problema con las licencias [Mod Translation - License problem]

in XBoX on Consoles
    Problema con las licencias [Mod Translation - License problem]: Tengo un problema con una cuenta. la consola no detecta los juegos, quiero borrar la cuenta de mi consola lo que no se si la unica licencia de la cuenta puesta en mi consola se perdera [Mod...