problema xbox elite [Translate] Xbox Elite Problem

Discus and support problema xbox elite [Translate] Xbox Elite Problem in XBoX on Consoles to solve the problem; Salve vi scrivo perchè dopo l'ultimo aggiornamento sto riscontrando problemi con la levetta analogica destra del pad, entrando più nel dettaglio la... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by x INFILTRATO x, Oct 26, 2019.

1. problema xbox elite [Translate] Xbox Elite Problem

Salve vi scrivo perchè dopo l'ultimo aggiornamento sto riscontrando problemi con la levetta analogica destra del pad, entrando più nel dettaglio la levetta analogica destra di solito per gli shooter serve per prendere la mira il mio problema e che pur non
    usando la levetta la mira mi si sposta da sola pur non toccando l'analogico come posso risolvere ?

grazie

[Translate]

Hello I write to you because after the last update I'm having problems with the analog stick right of the pad, going into more detail the analog stick right usually for shooters serves to take aim at my problem and that while not using the stick the aim
    moves me by myself while not touching the analog how can I solve ?

Thank you

:)

x INFILTRATO x, Oct 26, 2019
  2. x INFILTRATO x Win User

grazie ma a questo punto visto che non è più in garanzia aspetto il serie 2

[Translate]

thank you but at this point since it's no longer in warranty look the series 2
  3. XBF Felixx P Win User

Heyx INFILTRATO x,

Thank you for reaching out to Xbox forums support. If you haven't already done so, go ahead and try performing a Soft console Factory
    reset
    on your console by doing the following:

1. Press the Xbox button to open the guide.
    2. Select Settings.
    3. Select All Settings.
    4. Select System.
    5. Select Console info & updates.
    6. Select Reset console. [KEEP MY GAMES AND APPS]
    Make sure you have both your email and password on hand as you will be asked to sign back in. There is an option to delete everything and to save your games and apps; choose the latter. This will
    reset the Operating system [OS] of the console and allow you a fresh start-up. Hope this helps!

Let us know!

Felix

Xbox forums support
  4. sephyrwrath45 Win User

Ciao, sembra che tu abbia problemi con la deriva del bastone, puoi provare le opzioni di risoluzione dei problemi che trovi qui
    https://support.xbox.com/en-US/browse/xbox-one/controllers
    se quelli non funzionano, potrebbe essere necessario inviarlo per la riparazione. spero che questo si traduca bene stavo usando Google.
    [Translate]

Hello, it looks like you have problems with the drift of the stick, you can try the troubleshooting options you find here

https://support.xbox.com/en-US/browse/xbox-one/controllers

If those don't work, you may need to send it for repair. I hope this translates well I was using Google.
  5. Thulm Win User

Call of duty elite

¿Exactamente qué problemas está teniendo con la Elite?
  6. MicrobicNutria1 Win User

XBox turns off (no Red Ring)

The problem is on a (original) Xbox 360 Elite by the way.
Thema:

Loading...
  1. problema xbox elite [Translate] Xbox Elite Problem - Similar Threads - problema elite Translate

2. Problema con tarjeta de débito [Mod Translation - Debit Card Issue]

in XBoX Sales and Promo
    Problema con tarjeta de débito [Mod Translation - Debit Card Issue]: Mi problema es que he querido comprar una promoción del "Game pass ultimate" y al momento de ingresar mi tarjeta de débito "MasterCard" no me deja, me dice que me contacte con el banco aún...
  3. Problema Com O Xbox Conectar A Conta Com A Internet [ Problem With Xbox Connect Ing Your...

in XBoX Accessibility
    Problema Com O Xbox Conectar A Conta Com A Internet [ Problem With Xbox Connect Ing Your...: Ola Tenho Meu Xbox, Tepos De Um Tempo Eu Entrei No Xbox meu perfil Não Tava conectado A internet E Quando Eu Tentava Conectar O Meu Perfil saia,E Com a internet conectada no xbox sem ta conectado...
  4. Problemas con mi consola Xbox One X [Problems with my Xbox One X console]

in XBoX on Consoles
    Problemas con mi consola Xbox One X [Problems with my Xbox One X console]: Hola tengo un problema con mi consola, me sale error 102 y error 105, desde hace 4 meses he tenido este problema y ya he formateado al rededor de 8 veces mi consola y bueno ahora ya es definitivo...
  5. Houve um Problema com a Atualização[Translation-There was a Problem with the Update]

in XBoX on Consoles
    Houve um Problema com a Atualização[Translation-There was a Problem with the Update]: Olá, comprei um XBOX ONE S. Retirei-o da caixa conectei-o a rede e me aparece a seguinte mensagem: Há um problema com a atualização. Você precisa desta atualização para usar seu console, mas...
  6. Problema al iniciar sesión en la aplicacion de Juegos/Xbox | Windows 8[Problem logging in...

in XBoX Accessibility
    Problema al iniciar sesión en la aplicacion de Juegos/Xbox | Windows 8[Problem logging in...: Buenas noches! Cuando abro la aplicación de Xbox y quiero iniciar sesión pero nunca termina el proceso hasta llegar a encontrarme con un cartel de error en donde aparece el que el siguiente:...
  7. Problema analógico esquerdo - controle elite (Left analogue problem - elite control)

in XBoX on Consoles
    Problema analógico esquerdo - controle elite (Left analogue problem - elite control): Boa Tarde Estou tendo problema no analógico esquerdo do elite. O mesmo não sofreu qualquer tipo de queda ou mesmo é utilizado no modo "soviético" e sim esporadicamente, um ou duas vezes por...
  8. Problema de Conectividad Control Elite Xbox (Connectivity Problem Control Elite Xbox)

in XBoX on Windows
    Problema de Conectividad Control Elite Xbox (Connectivity Problem Control Elite Xbox): Hola buenas tardes queria ver si me pueden ayudar con un problema que tengo. Estoy intentando conectar mi control de xbox elite a mi pc, la pc es nueva la tengo hace un par de dias y eh visto...
  9. Problemas con mi control ELITE Xbox one[Problems with my control ELITE Xbox one]

in XBoX on Mobile
    Problemas con mi control ELITE Xbox one[Problems with my control ELITE Xbox one]: siento un restraso en mi control elite que no me perimete jugar en gears of wors 4 de manera correcta , el restraso se siente en todos los botones h es maso menos de unos 2 a 3 segudnos de...
  10. problema con el juego sniper elite 4 [Edit - Translation] - problem with the game sniper ...

in XBoX Games and Apps
    problema con el juego sniper elite 4 [Edit - Translation] - problem with the game sniper ...: compre el CD del juego francotirador de élite 4, lo Instale y se instalo correctamente Pero al quererlo jugar en solitario se Hace gran een la Pantalla La Portada y se regresa Nuevamente y no pasa...