Problemas com gamepass ultimate[Translation-Problems with ultimate gamepass]

Discus and support Problemas com gamepass ultimate[Translation-Problems with ultimate gamepass] in XBoX Accessibility to solve the problem; eu assinei gamepass ultimate, e na loja gamepass no videogame tem um iconi pra resgatar discord nitro e ea access, porém nao consegui resgatar nenhum... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Jaime_Borges, Nov 18, 2019.

1. Jaime_Borges
    Jaime_Borges Guest

eu assinei gamepass ultimate, e na loja gamepass no videogame tem um iconi pra resgatar discord nitro e ea access, porém nao consegui resgatar nenhum dos dois, e agora nao tem mais o iconi na loja gamepass...

caso eu tenha postado na area errada, desde ja peço desculpas

[Translation-I signed ultimate gamepass, and in the gamepass store in the video game has an iconi to rescue nitro discord and access, but I could not rescue either, and now there is no longer the iconi in the gamepass store ...

in case I have posted in the wrong area, since I already apologize]

:)

Jaime_Borges, Nov 18, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Hi Jaime,

Thanks for coming to the forums. With the codes for spotify discord and ea access. You should get a code in you Xbox live messages. The offers can only be redeemed on an Xbox console. If having issues you can request a call from support.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. EggsBoxJuan Win User

OuterWorlds Not on PC Gamepass

Could just be you are confusing xbox gamepass and gamepass ultimate.

Xbox Gamepass is xbox only, gamepass ultimate is xbox and pc.
  4. XxwantedclashxX Win User

ce jeu ne fonctionne pas sur cet appareil [Edit - Transaltion] - this game does not work on this device

Bonjour, je suis abonné en tant que membre ultimate ( gold et gamepass ).

[Edit - Translation] - Hello, I am subscribed as an ultimate member (gold and gamepass).
  5. Capitain Gonzo Win User

Help a grandma please

In Gamepass and Gamepass Ultimate is XBOX Live Gold included. If you want Gamepass or Gamepass Ultimate, you must buy this subscription too.
  6. AridLizard Win User

My Xbox live has been cancelled

did you upgrade to Ultimate Gamepass then cancel the Ultimate Gamepass?
Thema:

Loading...
  1. Problemas com gamepass ultimate[Translation-Problems with ultimate gamepass] - Similar Threads - Problemas com gamepass

2. : PROBLEMAS COM A IMAGEM

in XBoX TV Hardware
    : PROBLEMAS COM A IMAGEM: : PROBLEMAS COM A IMAGEM I see you already tried new HDMI cables and factory reset. You also mention you bought this console less than 30 days ago. Can you return it to where you bought it? It...
  3. Problema com o jogo Sherlock Holmes: The Devils Daughter do Games with Gold [Edit -...

in XBoX Games and Apps
    Problema com o jogo Sherlock Holmes: The Devils Daughter do Games with Gold [Edit -...: Resgatei esse jogo em novembro do ano passado no games with gold e agora não consigo mais joga-lo, quando tento entrar nele aparece uma mensagem dizendo que tenho que renovar minha assinatura,...
  4. Problema com XBox[Problem with XBox]

in XBoX on Consoles
    Problema com XBox[Problem with XBox]: Separar de sta thread. Meu x box nao tá Funcionando [Translation - My x box isn't working] 5a08f629-d067-4f43-8426-1566ac1bef07
  5. Problemas com a ativação de cartão de crédito PayPal o devito[Translation-Problems with the...

in XBoX Accessibility
    Problemas com a ativação de cartão de crédito PayPal o devito[Translation-Problems with the...: Olá a todos mais alguém está a ter problemas em fazer ativação de cartão de crédito o com PayPal o devito? [Translation-Hello everyone else someone is having trouble doing credit card activation...
  6. Forza horizon 4 problemas com login[Translation-Forza horizon 4 problems with login]

in XBoX on Windows
    Forza horizon 4 problemas com login[Translation-Forza horizon 4 problems with login]: Ola galera comprei o forza horizon 4 , instalei tudo certinho . agora quando eu entro nele ja na tela inicial eu perto pára começar e pede que eu me conecte ao meu perfil ou faça o login. dai...
  7. Problemas com a Microsoft Store

in XBoX Games and Apps
    Problemas com a Microsoft Store: Seguinte dia 16/04/2020 assinei a Gamepass no PC, no mesmo dia baixei o jogo Sea Of Thieves, tranquilo sem erro algum, joguei de boa. No dia seguinte 17/04/2020 fui baixar outro jogo, e não...
  8. Problema com a Life [Problem with Life]

in XBoX Games and Apps
    Problema com a Life [Problem with Life]: Bom dia ! Estou tentando um probleminha com a Life cai a todo momento tenho um Xbox 360 Zero e está tudo OK nele e na Net Todos portais necessário esta aberto ok Parece um alerta de serviço da...
  9. Problemas com a Instalação de "A Plague Tale"[Translation-Problems with Installing "A...

in XBoX Games and Apps
    Problemas com a Instalação de "A Plague Tale"[Translation-Problems with Installing "A...: Prezados, Tenho uma conta no Game Pass e baixei o jogo "A Plague Tale". O download terminou, porém, quando termino de jogar o primeiro capítulo, surge uma mensagem informando que o próximo...
  10. Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]

in XBoX Games and Apps
    Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]: Assinei a live gold, e ganhei o sonic para baixar gratis e jogar no meu Xbox 360, na primeira vez que tentei instalar ele chegava no 80% e pedia pra instalar novamente, e depois de varia vezes ter...