Problemas com pesquisas no Bing , Microsoft Rewards[Problems with Bing Searches, Microsoft...

Discus and support Problemas com pesquisas no Bing , Microsoft Rewards[Problems with Bing Searches, Microsoft... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Desde semana passada eu tenho a tarefa semanal, no Microsoft Rewards, de fazer 50 pesquisas no Bing para continuar a minha sequencia semanal , mas... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by PETERSONSEGNINI, Nov 27, 2019.

1. Problemas com pesquisas no Bing , Microsoft Rewards[Problems with Bing Searches, Microsoft...

Desde semana passada eu tenho a tarefa semanal, no Microsoft Rewards, de fazer 50 pesquisas no Bing para continuar a minha sequencia semanal , mas todas as vezes que eu abro o Bing e faço as pesquisas o Microsoft Rewards não conta nenhuma vez , eu queria
    saber se teria uma forma de corrigir esse erro? (Nota: Não é para ser em dispositivos móveis, apesar de já tentar neles)

[Translation - Since last week I have the weekly Microsoft Rewards task of doing 50 Bing searches to continue my weekly sequence, but every time I open Bing and do the searches Microsoft Rewards doesn't count once, I was wondering would there be
    a way to correct this error? (Note: It's not meant to be on mobile devices, although you already try them)]

:)

PETERSONSEGNINI, Nov 27, 2019
  2. J4CK 84U3R Jr Win User

Problemas com pesquisas no Bing , Microsoft Rewards[Problems with Bing Searches, Microsoft Rewards]

Sim eu também, sugiro fazer um Report Pelo Xbox antes que expire o prazo. Seria uma pena perder a sequencia e ter que resetar tudo de novo

[Translation - Yes me too, I suggest doing a Report By Xbox before the deadline expires. It would be a shame to lose the sequence and have to reset all over again]
  3. LegoNinja187 Win User

Please clarify if you are referring to the gamerscore, or bing/Microsoft rewards points.

gamerscore is earned by unlocking achievments in games, and can not be redeemed for anything, it is purely a representational figure

bing/Microsoft rewards points are earned by searching on bing, doing quizes, completing punch cards, etc and can be redeemed for a range of things: https://account.microsoft.com/rewards/
  4. Jasperrdm Win User

Bing rewards, can I be given redeem codes from people who don't want them?

Bing has a reward system. If you join Bing rewards, after x number of searches you are given reward pts. These can be traded in for various rewards like Microsoft pts or starbucks, tickets to sweepstakes etc.
  5. Dumb M0nk3yz Win User

Annihilation Map Pack inbound June 28

[quote user="Bazinga79"]

Also, I don't know if they are still doing it, but if you sign up for Bing rewards with your Microsoft Live ID, you can get 200 Microsoft points for free.

[/quote]

They're still doing a Bing Rewards system, but it is a little different. You gain a certain amount of points for searching daily, then exchange the Bing credits for a code. I've earned 800 Microsoft points in the last couple of months, and am about halfway
    to a another 400 Microsoft Points. It's not extremely fast but it is free points just for searching with Bing.
  6. lucasdcardoso Win User

Xbox 360 error code: Código de Status: 42fe - 0000 - 3080 - 051f - 8b05 - 0018

estou com o mesmo problema

[Bing Translation]

I'm having the same problem
Thema:

Problemas com pesquisas no Bing , Microsoft Rewards[Problems with Bing Searches, Microsoft...

Loading...
  1. Problemas com pesquisas no Bing , Microsoft Rewards[Problems with Bing Searches, Microsoft... - Similar Threads - Problemas com pesquisas

2. problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...

in XBoX on Consoles
    problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...: não sei o que fazer para atualizar, se alguém souber me ajuda rs, obrigado: "Não foi possivel processar a atualização. Código de status: 416B - 4497 - 1381 - 0300 - C800 - 0036" Já assistir...
  3. PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]

in XBoX on Consoles
    PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]: TOMARA QUE O CONTROLE DO NOVO XBOX SEJA BOM PORQUE O MELHOR DE TODOS É DO XBOX 360 ANALOGICOS DE METAL QUE DURAM ANOS E ANOS O DO XBOX ONE LIXOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEM IGUAL QUE QUEBRA SEMPRE ESSA...
  4. Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering

in XBoX Games and Apps
    Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering: O meu rainbow six siege é em midia física e eu nao consigo entrar, esta dizendo que eu nao sou o dono do jogo [Edit - Translation] - My rainbow six siege is in physical media and I can't get in,...
  5. Botão ligar do controle com problema.

in XBoX on Consoles
    Botão ligar do controle com problema.: Olá boa tarde, já faz um tempo desde que eu comprei o meu Xbox One que estou sofrendo de um problema (na verdade não é bem um problema, mas é algo que me encomoda), bom isso não ocorre sempre mas,...
  6. Problema com atualização do sistema [Problem with system update]

in XBoX on Consoles
    Problema com atualização do sistema [Problem with system update]: Não estou conseguindo atualizar meu Xbox 360 está dando falha na atualização mostrando na TV problema de conexão e aparece um código de status com os seguintes números : 4497 - 0000 - 3000 - 0902...
  7. : Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status]

in XboX Networking Hardware
    : Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status]: : Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status] I have the exact same issue on my Xbox 360. My nephew also has it on his, but we can play games online and talk on parties...
  8. Há um problema temporário com o serviço tente novamente mais tarde[Translation-There is a...

in XBoX Games and Apps
    Há um problema temporário com o serviço tente novamente mais tarde[Translation-There is a...: Eu estava tentando renovar a minha game pass que estava vencida E deu o erro apresentado no titulo prescizo da ajuda de vocês pois eu quero renovar minha game pass e depois tentei novamente e deu...
  9. Problemas com a conexão

in XBoX on Consoles
    Problemas com a conexão: Minha conexão inicial era de 100 megabits de download e 50 megabits de upload no cabo, nos últimos meses venho travando uma guerra com meu provedor. Eu alego que eles praticam traffic shaping nas...
  10. Problema com o leilao do forza horizon 4 [Edit - Translation] - Problem with auction forza...

in XBoX on Windows
    Problema com o leilao do forza horizon 4 [Edit - Translation] - Problem with auction forza...: Assinei o gamepass do pc versao padrao e bom, eu nao estou conseguindo liberar o leilao de veiculos, o botao pra clicar fica escuro sem nenhum tipo de mensagem, ja fiz muito progresso no jogo e...