: Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status]

Discus and support : Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status] in XboX Networking Hardware to solve the problem; : Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status] I have the exact same issue on my Xbox 360. My nephew also has it on his, but... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by FlavioNeto1, Jan 17, 2020.

1. FlavioNeto1
    FlavioNeto1 Guest

I have the exact same issue on my Xbox 360. My nephew also has it on his, but we can play games online and talk on parties no problem. I think it's just a bug with the software given false info. As long as you can play your games and go online, then you
    probably have no issues.

:)

FlavioNeto1, Jan 17, 2020
  2. RedCarGamer Win User

Fifa 19 com problemas para iniciar. [Translation - Fifa 19 with problems to start.]

Atualmente o FIFA 19 se encontra com problemas, estando a equipe da microsoft trabalhando com a EA para corrigir o problema, pode-se manter atualizado acedendo ao

Estado do Xbox Live
    , deverá esperar que o problema seja corrigido e assim tentar correr o jogo após a correção dos problemas.

[Translated with Bing Translator]

Currently FIFA 19 is having issues, while the Microsoft team working with EA to fix the problem, you can stay updated by going to the

Xbox Live Status
    , you should wait for the problem to be fixed and try to run the game after correction of those issues.
  3. StuartATrueRed Win User

I have the exact same issue on my Xbox 360. My nephew also has it on his, but we can play games online and talk on parties no problem. I think it's just a bug with the software given false info. As long as you can play your games and go online, then you
    probably have no issues.
  4. XBF Leo G Win User

Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status]

Hello FlavioNeto1,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that your Xbox 360 is showing you a service alert on the server status.

The server status
    on the Xbox website shows that all services are available. The image appears to show that your console is connected to Xbox Live. Is your console being affected negatively by that service alert message? Are you able to play games and use
    apps? We have a support article for
    Xbox 360 network issues
    . If your console is experiencing issues with Xbox Live, you may want to select the NAT error section. Be sure to let us know the results!
  5. RedCarGamer Win User

Error: 0x90072efe et 0x97e107df [Mod Translated - Error: 0x90072efe and 0x97e107df]

Tal como informei acima, é um erro relacionado com os servidores Xbox Live, que no momento se encontram com problemas. Apenas devera aguardar que o problema seja corrigido, e poderá se manter atualizado acedendo ás definições de rede na consola ou

Xbox Live Status
    por browser.

[Translation]

As I reported above, it is an error related to Xbox Live servers, which are currently in trouble. You should only wait for the problem to be corrected, and you can keep up to date by accessing the network settings on your console or

Xbox Live Status
    by browser.
  6. Revocke Win User

fifa 19 não inicia Xbox one [Fifa 19 does not start Xbox one]

Olá WellingtonFerreira3, tudo bem?

O xbox está com um problema no momento ao inicializar o jogo FIFA 19.

Você pode verificar o status do problema no link abaixo:

https://support.xbox.com/pt-BR/xbox-live-status

Espero ter ajudado!

[Translation -

Hello WellingtonFerreira3, all right?

The Xbox is having a problem at the moment when booting the game FIFA 19.

You can check the status of the problem in the link below:

https://support.xbox.com/pt-BR/xbox-live-status

I hope I helped!]
Thema:

Loading...
  1. : Problemas com Status do Live -[Translation - Problems with Live Status] - Similar Threads - Problemas com Status

2. Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]

in XBoX Games and Apps
    Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]: Assinei a live gold, e ganhei o sonic para baixar gratis e jogar no meu Xbox 360, na primeira vez que tentei instalar ele chegava no 80% e pedia pra instalar novamente, e depois de varia vezes ter...
  3. Problemas com "Gerenciar dispositivos"

in XBoX on Windows
    Problemas com "Gerenciar dispositivos": Olá; há algum tempo venho tendo problemas com minha conta da microsoft. Particularmente com a microsoft store. Adquiri o jogo Forza Horizon 4 e de repente meu usuário não conseguia se conectar ao...
  4. Xbox 360 com problemas em baixa jogos de retrocompatibilidade [Xbox 360 with problems in...

in XBoX Games and Apps
    Xbox 360 com problemas em baixa jogos de retrocompatibilidade [Xbox 360 with problems in...: Ola pode me ajudar a entender o call of duty mw 1 2 e 3 mais não pode baixo e coloco para baixo ele chega em 80% e volta para 0% e fica assim [Translation-Hello can help me understand the call of...
  5. Aconteceu um problema com regionalidade

in XBoX on Consoles
    Aconteceu um problema com regionalidade: Eu troquei a região do meu console para Japão para ver o que acontecia é bom foi igual o 360 tinha mais jogos que não apareciam para o Brasil. É agora me bateu uma preocupação, será que eu posso...
  6. Call of Duty Warzone com problema ??

in XBoX on Consoles
    Call of Duty Warzone com problema ??: Acabei de instalar o COD Warzone, porém, não consigo iniciar o modo do Warzone, fica bloqueado e com uma legenda "Xbox Live Gold", eu assino o Game Pass Ultimate, logo tenho a Gold, correto ?...
  7. Suposto problema com conta Microsoft.

in XBoX on Consoles
    Suposto problema com conta Microsoft.: Oi, pessoal. Tem algumas semanas em que quase sempre quando ligo meu PC, aparece uma notificação do lado direito que diz: "Problema de conta Microsofit Precisamos corrigir sua conta da...
  8. problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...

in XBoX on Consoles
    problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...: não sei o que fazer para atualizar, se alguém souber me ajuda rs, obrigado: "Não foi possivel processar a atualização. Código de status: 416B - 4497 - 1381 - 0300 - C800 - 0036" Já assistir...
  9. PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]

in XBoX on Consoles
    PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]: TOMARA QUE O CONTROLE DO NOVO XBOX SEJA BOM PORQUE O MELHOR DE TODOS É DO XBOX 360 ANALOGICOS DE METAL QUE DURAM ANOS E ANOS O DO XBOX ONE LIXOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEM IGUAL QUE QUEBRA SEMPRE ESSA...
  10. Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering

in XBoX Games and Apps
    Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering: O meu rainbow six siege é em midia física e eu nao consigo entrar, esta dizendo que eu nao sou o dono do jogo [Edit - Translation] - My rainbow six siege is in physical media and I can't get in,...