Probleme d'achat abonnement xbox game pass [Mod Translated - Purchase problem Xbox game...

Discus and support Probleme d'achat abonnement xbox game pass [Mod Translated - Purchase problem Xbox game... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bonjour je me pésente aujourd'hui car un probleme me dérange et j'aimerai bien le résoudre en votre attention, Le mois dernier j'ai renouvelé mon... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by KreezixPolo, Jun 12, 2019.

1. KreezixPolo
    KreezixPolo Guest

Probleme d'achat abonnement xbox game pass [Mod Translated - Purchase problem Xbox game...

Bonjour je me pésente aujourd'hui car un probleme me dérange et j'aimerai bien le résoudre en votre attention,

Le mois dernier j'ai renouvelé mon abonnement Xbox Game Pass dont laquel un ami m'a preter sa carte bancaire pour payer la période indiqué, et donc aujourd'hui j'aimerai renouvelé une nouvelle fois mon abonnement Xbox Game Pass mais cette fois je paie avec
    une carte cadeau microsoft de 10 euro mais quand je veux l'acheter il m'indique que il reste 8,33 en retard car a ma grande surprise il lui restait plus un sous dans sa carte ou pas asser car il m'avait acheter l'essai de 14 jours (faute) je ne sais absoulment
    pas comment il c'est atribué cette carte si elle l'appartient ou non mais j'aimerai bien payer mon abonnement moi... Sur ce Je vous dérange pas plus longtemps et espere avoir une réponce tres vite

A bientot.

[Mod Translated -

Trouble buying Xbox game pass subscription Hello I hated today because a problem bothers me and I would like to solve it in your attention, Last month I renewed my Xbox Game Pass subscription which a friend lent
    me his credit card to pay the period indicated, and so today I would like to renew my Xbox Game Pass subscription again but this time I pays with a gift card Microsoft 10 euro but when I want to buy it tells me that it remains 8.33 late because to my surprise
    he had more than a penny in his card or not asser because he had me to buy the test of 14 days (fault) I do not know how it is attributed this card if it belongs to it or not but I would like to pay
    my subscription me ... On this I do not bother you any longer and hope to have a reply very quickly

See you soon.]

:)

KreezixPolo, Jun 12, 2019
Thema:

Loading...
  1. Probleme d'achat abonnement xbox game pass [Mod Translated - Purchase problem Xbox game... - Similar Threads - Probleme d'achat abonnement

2. Problem game code Forza

in XBoX Games and Apps
    Problem game code Forza: Hello, I bought a xbox one x pack forza horizon 4 and motorsport 7. I entered the two codes one after the other. Only the game Forza horizon appears and Motorsport does not appear anywhere. When I...
  3. Problem recording

in XBoX on Windows
    Problem recording: Everytime I start recording 4 seconds later a message pops up saying; Recording isn't working. 1f72b2c9-1d44-4648-9ba0-99f303cae3e9
  4. I contacted a Employee about a problem, but after talking got no response? Any way I get an...

in XBoX Games and Apps
    I contacted a Employee about a problem, but after talking got no response? Any way I get an...: Recently about 1 day ago i found a glitch regarding Evolve and how I (ot my freinds) could not download it, as it said you need xbox gold, even though I have a valid subscription till Christmas. I...
  5. problem Earth Defense Force 2025 Gold Game September 2019

in XBoX Games and Apps
    problem Earth Defense Force 2025 Gold Game September 2019: Hello, I can not recover the Earth Defense Force 2025 game this month. I have the right to a blank page when validating the download via the Web page...
  6. Internet Connection problems

in XBoX on Consoles
    Internet Connection problems: Hello. I have two Consoles here, so i can be sure it is not a problem of my internet connection themself. I have a xbox one and a xbox one x. Since a few days, the one x makes trouble connecting...
  7. Problème d'achat de jeux 360 sur ma Xbox one . -[Translation - Problem buying games 360 on...

in XBoX Games and Apps
    Problème d'achat de jeux 360 sur ma Xbox one . -[Translation - Problem buying games 360 on...: Bonjour j'aimerais acheter le jeux Skate 3 sur sur ma xbox one , mais des que je clique sur voir le prix un message disant : Moyen de paiement non valide , s'affiche et apres sa me dit : ajouter...
  8. Problème d'achat par code prépayé (Prepaid Code Purchase problem)

in XBoX Games and Apps
    Problème d'achat par code prépayé (Prepaid Code Purchase problem): Bonjour, j'ai acheté un code prépayé pour Xbox One S d'une valeur de 20 euros, j'ai ensuite rentré le code et une fois fait j'ai voulu acheté un jeux mais cela m'indique qu'une erreur est...
  9. probleme d'achat avec le windows store [Translation-Buying problem with the Windows Store]

in XBoX on Consoles
    probleme d'achat avec le windows store [Translation-Buying problem with the Windows Store]: depuis queleque jour je veut acheter un jeu et le message '' Quelque chose est survenue de notre coté , attendre un peut pourrait aider '' que faire ? [Translation-Since Queleque day I want to...
  10. Problème d'achat [Purchase problem]

in XBoX on Consoles
    Problème d'achat [Purchase problem]: Bonjour jai récemment ajouter 35€ partir d'une carte de crédit mais je ne peux pas utiliser mes 5€ restant aurriez vous des solutions pour mon problème. Translation: [Hello I recently added 35 €...