Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with...

Discus and support Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with... in XBoX Accessibility to solve the problem; De microfoon van onze headset doet het niet bij gebruik van de xbox. Ik zie ook op het beeldscherm een symbool dat de microfoon is uitgeschakeld. Ik... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by JohnRoerdink, Apr 9, 2019.

1. JohnRoerdink
    JohnRoerdink Guest

Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with...

De microfoon van onze headset doet het niet bij gebruik van de xbox. Ik zie ook op het beeldscherm een symbool dat de microfoon is uitgeschakeld. Ik zie echter nergens een optie om deze weer in te schakelen/aan te zetten. Heeft iemand wellicht een oplossing
    voor dit probleem?

[Edit - Translation] -The microphone of our headset does not work when using the xbox.
    I also see on the screen a symbol that the microphone is switched off.
    However, I do not see an option to switch it on / on again.
    Does anyone have a solution for this problem?

:)

JohnRoerdink, Apr 9, 2019
  2. XBF Chris J Win User

Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with microphone on headset when using xbox

Hello John,

Thank you for posting here on the Xbox forums. I understand that you are trying to use a mic with your Xbox one, but the Xbox is not recognizing that the mic is plugged in. Is this correct?

I recommend starting by updating your controller. You can find steps for doing that here :

Update your Xbox One Controller
  3. CrazY1985 Win User

0x80a4001a

Waarschijnlijk zijn er problemen met Xbox.

Er zijn meer meldingen hier op het forum te lezen waarbij mensen niet in kunnen loggen.
  4. patrickbillon Win User

0x80a4001a

Waarschijnlijk zijn er problemen met Xbox.

Er zijn meer meldingen hier op het forum te lezen waarbij mensen niet in kunnen loggen.
  5. G v zauBerBerg Win User

Problemen met multiplayerverbinding[Translation-Problems met multiplayer verbinding

Hi CapZ Sam,

sorry to hear. Of course, it is annoying if the usual quality of the network is currently from time to time not possible. But the integration of the computers, Playstation and also the new cloud service lead to an increased effort in
    the network, which is why there are currently many modifications within the network. However, this should enable us to have other gaming experiences in the future. Please have some patience! To Speed Up your Network connection, you can try to change the DNS
    (for example Opendns or Google). For me (Germany), it has helped to reduce the frequency of disconnections.

Hope this help and please keep us informed

P.S. If your console is connected via wireless you should also try to use RJ45 cable to speed up!

Hi CapZ Sam,

Sorry om te horen. Natuurlijk is het vervelend als de gebruikelijke kwaliteit van het netwerk op dit moment van tijd tot tijd niet mogelijk is. Maar de integratie van de computers, PlayStation en ook de nieuwe Cloud service leiden tot een grotere inspanning
    in het netwerk, daarom zijn er momenteel veel wijzigingen binnen het netwerk. Dit zou ons echter in staat moeten stellen om in de toekomst andere spelervaringen te hebben. Gelieve geduld te hebben! Om uw netwerkverbinding te versnellen, u proberen om de DNS
    te veranderen (bijvoorbeeld OpenDNS of Google). Voor mij (Duitsland) heeft het geholpen om de frequentie van verbroken verbindingen te verminderen.

Hoop deze hulp en houd ons op de hoog
  6. XBF Brad A Win User

Problemen met multiplayerverbinding[Translation-Problems met multiplayer verbinding

Hi Capz,

Thanks for coming to the forums. We understand having issues connecting to multiplayer. Is this multiplayer game modes, or is it connecting with others? What type of error do you get when you try and connect? You can try rebooting all network hardware. Then

power cycle
    console, when back on see if you are able to connect.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with... - Similar Threads - Problemen met microfoon

2. Problemen met multiplayerverbinding[Translation-Problems met multiplayer verbinding

in XBoX on Consoles
    Problemen met multiplayerverbinding[Translation-Problems met multiplayer verbinding: Ik heb goed internet en mijn nat-type is open maar toch heb ik problemen met multiplayer verbinding. Weet iemand waar dit aan kan liggen? [Translation-I have good internet and my NAT type is open...
  3. Achivments not tracking or popping even though I've met the requirements

in XBoX Games and Apps
    Achivments not tracking or popping even though I've met the requirements: The game in question is Just Cause 4 I have completed everything in the game, basically 100% but one of the achievements What if I dive down. Complete operation windwalker. Which I've done...
  4. Problemen verbinden internet/xbox live [Translation - Problems connecting internet / xbox live]

in XBoX Accessibility
    Problemen verbinden internet/xbox live [Translation - Problems connecting internet / xbox live]: Hi, Al geruime tijd heb ik problemen met het verbinden van het internet. De ene keer als ik de xbox one opstart is hij automatisch verbonden met mijn internet en de andere keer niet. Zelfs nu ik...
  5. Xbox 360 met microsoft points

in XBoX Games and Apps
    Xbox 360 met microsoft points: It seems that it is impossible to buy xbox 360 games on the microsoft store with money in my account from giftcards. Can it be helped? If it isn't possible, could I get a refund because I haven't...
  6. Dès que je me met en partage de connexion sur la console sa marche pas sa fait 2 semaine...

in XBoX Accessibility
    Dès que je me met en partage de connexion sur la console sa marche pas sa fait 2 semaine...: [Title Translation - As soon as I connect to the console on the console it does not make it 2 weeks that it does it how to solve this problem ] Sa marche pas met cest le bon mot de passe ------...
  7. (Game Pass) Doorbetalen met Microsoft rekeningsaldo mislukt.

in XBoX Games and Apps
    (Game Pass) Doorbetalen met Microsoft rekeningsaldo mislukt.: Ik heb een Microsoft saldo van 20 euro (omdit dit voor mij de enige manier is om te betalen aangezien Ideal niet werkt) maar de Game Pass kan niet worden verlengd. Nu geeft hij aan dat ik 8.26...
  8. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...

in XBoX on Consoles
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...: Hoi, ik heb laatst een xbox one s gekocht, en die gebruik ik altijd in combinatie met apple oortjes. Nou [Mod Removed] ik de hele tijd een piep in mij oren als ik de oortjes in heb (aangesloten...
  9. flickering screen, juddering motion problemen???

in XBoX on Consoles
    flickering screen, juddering motion problemen???: Hello, I bought an xbox one sunset edition two days ago but have encountered some what I think could be problems. When I go to the game store and open the witcher 3 and opening the first picture...
  10. Xbox 360 Kinect problemen

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 Kinect problemen: Beste Mensen, Al een enige tijd heb ik problemen met de Kinect van de Xbox 360. De Kinect geeft rechts in de hoek een "crash" beeld weer. Er is niets meer op het beeld te zien. Het lampje van de...