Problemen verbinden internet/xbox live [Translation - Problems connecting internet / xbox live]

Discus and support Problemen verbinden internet/xbox live [Translation - Problems connecting internet / xbox live] in XBoX Accessibility to solve the problem; Hi, Al geruime tijd heb ik problemen met het verbinden van het internet. De ene keer als ik de xbox one opstart is hij automatisch verbonden met mijn... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by InsideKiwi, Aug 5, 2019.

1. InsideKiwi
    InsideKiwi Guest

Problemen verbinden internet/xbox live [Translation - Problems connecting internet / xbox live]

Hi,

Al geruime tijd heb ik problemen met het verbinden van het internet. De ene keer als ik de xbox one opstart is hij automatisch verbonden met mijn internet en de andere keer niet. Zelfs nu ik een internetkabel erin steek verbindt hij niet met het netwerk.
    Hij geeft het volgende aan:

- Bekabeld

- IPv4 en IPv6

- NAT type: niet beschikbaar

- xbox.com/xboxone/teredo

Ben al verschillende keer naar bovenstaande site geweest, maar als ik dan een netwerkverbindingstest doe, geeft hij aan dat hij succesvol verbonden is met het internet, terwijl als ik dan een (online) game wil spelen zegt dat dat niet zo is. Als ik de multiplayerverbinding
    wil testen geeft hij aan dat de 'multiplayertests niet kunnen worden voltooid'. Hij geeft dan aan 'maak een backup en probeer de test dan opnieuw. Als het nog steeds niet werkt, is er misschien een probleem met het netwerk'.

Heb al verschillende keren mijn router gereset of de xbox opnieuw uit- en aan gedaan, maar niks verhelpt het probleem. De router werkt verder perfect. Heb geen last van verbindingsproblemen bij mijn laptop of andere devices. Type router is een TP-Link TL-WR841N.

Ik heb geen idee hoe ik het probleem kan oplossen. Kan iemand mij helpen?

Gr.

[Translation - Hi,

I have had problems connecting to the internet for quite some time. The one time I start the xbox one it is automatically connected to my internet and the other time not. Even now that I plug in an internet cable, it does not connect to the network. He
    indicates the following:

- Wired

- IPv4 and IPv6

- NAT type: not available

- xbox.com/xboxone/teredo

I have been to the above site several times, but when I do a network connection test, he indicates that he is successfully connected to the internet, while when I want to play an (online) game it says that it is not. If I want to test the multiplayer
    connection, he says that the "multiplayer tests cannot be completed." He then says' make a backup and then try the test again. If it still doesn't work, there might be a problem with the network. "

I have already reset my router several times or switched the xbox off and on again, but nothing solves the problem. The router also works perfectly. I don't suffer from connection problems with my laptop or other devices. Router type is a TP-Link TL-WR841N.

I have no idea how I can solve the problem. Can anyone help me?

Gr.]

:)

InsideKiwi, Aug 5, 2019
  2. InsideKiwi Win User

Thanks for your answer but the problem still isn't solved. I opened all the ports in my router, but there hasn't changed anything. All the ports I'm using (automatically or manually) are 'strict'. I also looked for to reset or change something that has to
    do with UpNp, but I can't find it in my router. My xbox still shows the following errors:

Nat type: not available

xbox.com/xboxone/teredo

I don't know what to do next...
  3. XBF Crystal P Win User

Hi there Kiwi,

Thanks for reaching out here in Xbox Forums. I understand there is an issue with receiving a
    Teredo error message. I recommend trying the following troubleshooting article:
    ”I get an error message when I run
    the ‘Test multiplayer connection’ on Xbox One”
    .

If the issue persists, I recommend to
    create a static IP for the console, and
    port forwarding on the network
    configuration settings for a better connection.

Check out this article for more information on the Xbox Live Ports.

Try this out and let us know the results.
  4. Ricardo Cintra Win User

Your NAT is not Open, You Need check in your Route and take the NAT Open
  5. Drizzle J Win User

6. Mabiene Win User

Xbox live Verbindung[Xbox live connection]

Ich glaube, xbox live ist nicht das Problem. Das funktioniert.
    Ich kann mich nur in dem Spiel, übrigens für xbox 360, nicht mit xbox live verbinden.

[Translation - I think xbox live is not the problem. It works. I can not connect to xbox live only in the game, by the way for xbox 360.]
Thema:

Loading...
  1. Problemen verbinden internet/xbox live [Translation - Problems connecting internet / xbox live] - Similar Threads - Problemen verbinden internet

2. Xbox gets dropped from internet constantly

in XBoX on Consoles
    Xbox gets dropped from internet constantly: Hello, I have been a Microsoft customer for several years and for the most part I am pleased with the products and services offered. The problem I am having though is that when I moved into my...
  3. Offline mid game system starts saying I need internet

in XBoX on Consoles
    Offline mid game system starts saying I need internet: While playing offline or watching a DVD my xbox1 will suddenly bring me to the home screen with a prompt claiming I need internet for this even though I've been playing Or watching movies offline....
  4. xbox companion app won't connect to internet.

in XBoX on Windows
    xbox companion app won't connect to internet.: it's been fine for days now and now all off a sudden it makes me sign in but then tells me I need to be connected to the internet but I am so i'm lost I've tried restarting my desktop....
  5. Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with...

in XBoX Accessibility
    Problemen met microfoon op headset bij gebruik xbox [Edit - Translation] - Problems with...: De microfoon van onze headset doet het niet bij gebruik van de xbox. Ik zie ook op het beeldscherm een symbool dat de microfoon is uitgeschakeld. Ik zie echter nergens een optie om deze weer in te...
  6. Xbox one controller verbinden met pc doormiddel van kabel [Translation - Connect Xbox one ...

in XBoX on Windows
    Xbox one controller verbinden met pc doormiddel van kabel [Translation - Connect Xbox one ...: Hallo Ik had een vraag over het verbinden van mijn xbox one controller naar de pc door middel van een kabel. Windows 10 is volledig geüpdatet maar kan tot nu toe de controller niet vinden. Dus...
  7. Fritz!Box Fritz!Box: Ich kann mich nicht mit meinem -Funknetzwerk verbinden, mit dem Lan kabel ...

in XboX Networking Hardware
    Fritz!Box Fritz!Box: Ich kann mich nicht mit meinem -Funknetzwerk verbinden, mit dem Lan kabel ...: Fritz!Box (Modems/Gateways) Fritz!Box: Ich kann mich nicht mit meinem -Funknetzwerk verbinden, mit dem Lan kabel funzt es aber, kann mir jemand helfen. Hey Norbert! Thanks for bringing this issue...
  8. MIt Xbox live verbinden

in XBoX Games and Apps
    MIt Xbox live verbinden: Warum kann ich mich bei Bingo nicht mit XBOX live verbinden ?? [translation] Why can not I join XBOX live with Bingo? 8f7189e6-672a-4a6b-b925-16df383e6c4f
  9. flickering screen, juddering motion problemen???

in XBoX on Consoles
    flickering screen, juddering motion problemen???: Hello, I bought an xbox one sunset edition two days ago but have encountered some what I think could be problems. When I go to the game store and open the witcher 3 and opening the first picture...
  10. Xbox 360 Kinect problemen

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 Kinect problemen: Beste Mensen, Al een enige tijd heb ik problemen met de Kinect van de Xbox 360. De Kinect geeft rechts in de hoek een "crash" beeld weer. Er is niets meer op het beeld te zien. Het lampje van de...