Problemi acquisto Game Pass[Translation-Game Pass purchase problems]

Discus and support Problemi acquisto Game Pass[Translation-Game Pass purchase problems] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Come da titolo riscontro dei problemi nell’effettuare l’acquisto de Game Pass Ultimate a 1€. Arrivato al momento dell’acquisto parte un caricamento di... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by SimoneCTTorrisi, Jul 29, 2020.

1. Problemi acquisto Game Pass[Translation-Game Pass purchase problems]

Come da titolo riscontro dei problemi nell’effettuare l’acquisto de Game Pass Ultimate a 1€.

Arrivato al momento dell’acquisto parte un caricamento di circa 30 secondi per poi riportarmi alla pagina iniziale..

Che devo fare??

[Translation-As the title suggests, I have problems in purchasing the Game Pass Ultimate for € 1.Arrived at the time of purchase, an upload of about 30 seconds starts and then takes me back to the home page ..What do I have to do??]

:)

SimoneCTTorrisi, Jul 29, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hello Simone,

Thanks for reaching out to the forums. We are sorry for the issue with purchasing your subscription. We recommend requesting a call from support. They can look into the issue further for you.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Brad
  3. QuiCkz Ninja Win User

Problema attivazione Xbox live -Prima volta

4. DanieleMarrocco Win User

Abbonamento game pass ultimate e acquisto gioco[Translation-Subscription game pass final and game purchase]

Ok grazie,buona giornata 😄

-[Translation - Ok thanks, good day]
  5. XBF Leo G Win User

Abbonamento game pass ultimate e acquisto gioco[Translation-Subscription game pass final and game purchase]

Hi DanieleMarrocco,

Thank you for posting on the Xbox forums. As the question has been answered, I will go ahead and lock this thread to prevent repetitive answers.
    Feel free to come back anytime if you have a question or issue. We will be more than happy to answer any questions and provide solutions. Thank you again and have a good day
    DanieleMarrocco!
  6. XBF Brad A Win User

Hi Daniele,

Thanks for reaching out to the forums. We understand have question on save data. To answer your question, yes your progress would be saved as it is the same game. This is all stored on the cloud. So when you purchase the game, then go ahead launch the game
    will say syncing data, this is retrieving your save data.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Problemi acquisto Game Pass[Translation-Game Pass purchase problems] - Similar Threads - Problemi acquisto Game

2. Problemi nell'accesso di Minecraft dungeon su Nintendo switch

in XBoX Games and Apps
    Problemi nell'accesso di Minecraft dungeon su Nintendo switch: Buonasera, ho problemi nell'accesso di Minecraft dungeon Nintendo Switch sul secondo profilo, pochi giorni fa riuscico ad utilizzarlo senza problemi. Ma da oggi mi chiede solo di premere un tasto...
  3. Forza Horizon 4 Fren Lambası Düşük Işık Problemi[Translation-Forza Horizon 4 Brake Light...

in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 4 Fren Lambası Düşük Işık Problemi[Translation-Forza Horizon 4 Brake Light...: Merhabalar, Oyunu yaklaşık 2 haftadır oynamaktayım. Bu süreç içerisinde oyunun gündüz vakitlerinde aracın fren ışıklarının çok sönük yandığını farkettim. Bir kaç video izlediğimde diğer...
  4. Problemi di accesso[Translation-Sign-in issues]

in XBoX Sales and Promo
    Problemi di accesso[Translation-Sign-in issues]: Stavo scaricando gta v dal game pass ultimate ma appena superata la met del caricamento mi ha detto di controllare l'accesso. È la prima volta che lo faccio, potete darmi una mano? [translation-I...
  5. : Ragazzi ho dei problemi con l’hot spot -[Translation - Guys I have problems with the hot...

in XboX Networking Hardware
    : Ragazzi ho dei problemi con l’hot spot -[Translation - Guys I have problems with the hot...: : Ragazzi ho dei problemi con l’hot spot -[Translation - Guys I have problems with the hot spot] I’ve tried the first step but without results I keep having problems:(:(...
  6. Fifa 20 problemi disconessione profilo

in XBoX Games and Apps
    Fifa 20 problemi disconessione profilo: hello my name is giuseppe, i have been playing division rivals and squad battles in fifa 20 for 4 days, and after i start the game after a while i disconnect the game and let me leave the ultimate...
  7. Problemi grafici

in XBoX on Consoles
    Problemi grafici: Perché go questi problemi alla grafica? La tv è una samsung q700 series se non sbaglio e quando gioco a fallout76 ha questi problemi di scaling [img] [img] 303aac5b-f20c-4882-9aae-1675d6b4f941
  8. Problemi fine condivisione[Translation-End sharing issues]

in XBoX on Consoles
    Problemi fine condivisione[Translation-End sharing issues]: Salve, ringrazio tutti coloro che hanno risposto alle precedenti domande ma a mio malgrado la situazione non si è risolta......ho voluto togliere la condivisione con una persona con cui non ho più...
  9. Problemi metodo di pagamento[Translation-Payment method issues]

in XBoX Accessibility
    Problemi metodo di pagamento[Translation-Payment method issues]: Buongiorno. Da stamattina sto provando ad inserire come metodo di pagamento il Conto Corrente per acquistare abbonamento a XboxLive dopo aver eliminato la Carta di Credito precedente, ma ad ogni...
  10. problemi con codici/ problems with codes

in XBoX on Consoles
    problemi con codici/ problems with codes: ciao, mi servirebbe aiuto dato che si è rotta la mia xbox, ne ho acquistata un altra ma parte dei giochi erano bundle e mi dispiacerebbe perderli, per il ripristino dell'account serve il codice id...