Problemi di accesso account [Translate] Account sign-in issues

Discus and support Problemi di accesso account [Translate] Account sign-in issues in XBoX Accessibility to solve the problem; Buongiorno. Vorrei accedere al mio vecchio account Microsoft (la vecchia mail non esiste più). Mio figlio accede alla sua Xbox One con la vecchia mail,... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by ValeB82, Sep 7, 2019.

1. ValeB82
    ValeB82 Guest

Buongiorno. Vorrei accedere al mio vecchio account Microsoft (la vecchia mail non esiste più). Mio figlio accede alla sua Xbox One con la vecchia mail, ma non si riesce ad accedere all'account dal telefono. Come posso fare?

[Translate by Mod]

Good morning. I would like to sign in to my old Microsoft account (the old email no longer exists). My child signs in to his Xbox One with the old email, but you can't access the account from your phone. How can I do that?

:)

ValeB82, Sep 7, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Hello ValeB82!

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

I'm sorry that you're having trouble trying to sign into an older Microsoft account.

Like the previous agent above mentioned, you would need the email and password to gain access.

If you would like assistance in recovering your account since you no longer have access to the actual email, click on the link below:

Recover your Microsoft account

If you're able to answer a few questions about the Microsoft account, you may be able to recover it.

Good luck and let us know how it goes!

Felix

Xbox forums support
  3. M3tal Daz3 Win User

To access your Xbox Live account and other Microsoft services, you need to know the email address and password you used to set up your Microsoft account. Xbox Support can’t provide this information, even if you know your gamertag.
  4. XBF Brad A Win User

Problemi di accesso[Translation-Sign-in issues]

Hi Antonio,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are trying to download GTA V from game pass.
    The game was just recently that GTA V was removed from Game Pass. If you want to play it, you will have to purchase it. You can view the coming

Game pass for May
    to see what has left and what games are coming soon.

Thanks,

Brad
  5. guile_mrd Win User

problemi di accesso

6. HYDRA NEWT0N Win User

Problema di Accesso all'account[Translation-Account Access issue]

Hi Hydra,

Thanks for coming to the forums. We recommend going to the
    account website
    and sign in there. just to make sure you can sign in. Then remove your profile from the Xbox,

power cycle
    the console. Then when it is back on re-download your profile.

Thanks,

Brad
    Thanksss
Thema:

Loading...
  1. Problemi di accesso account [Translate] Account sign-in issues - Similar Threads - Problemi accesso account

2. Problemi nell'accesso di Minecraft dungeon su Nintendo switch

in XBoX Games and Apps
    Problemi nell'accesso di Minecraft dungeon su Nintendo switch: Buonasera, ho problemi nell'accesso di Minecraft dungeon Nintendo Switch sul secondo profilo, pochi giorni fa riuscico ad utilizzarlo senza problemi. Ma da oggi mi chiede solo di premere un tasto...
  3. Forza Horizon 4 Fren Lambası Düşük Işık Problemi[Translation-Forza Horizon 4 Brake Light...

in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 4 Fren Lambası Düşük Işık Problemi[Translation-Forza Horizon 4 Brake Light...: Merhabalar, Oyunu yaklaşık 2 haftadır oynamaktayım. Bu süreç içerisinde oyunun gündüz vakitlerinde aracın fren ışıklarının çok sönük yandığını farkettim. Bir kaç video izlediğimde diğer...
  4. Problemi di accesso[Translation-Sign-in issues]

in XBoX Sales and Promo
    Problemi di accesso[Translation-Sign-in issues]: Stavo scaricando gta v dal game pass ultimate ma appena superata la met del caricamento mi ha detto di controllare l'accesso. È la prima volta che lo faccio, potete darmi una mano? [translation-I...
  5. : Ragazzi ho dei problemi con l’hot spot -[Translation - Guys I have problems with the hot...

in XboX Networking Hardware
    : Ragazzi ho dei problemi con l’hot spot -[Translation - Guys I have problems with the hot...: : Ragazzi ho dei problemi con l’hot spot -[Translation - Guys I have problems with the hot spot] I’ve tried the first step but without results I keep having problems:(:(...
  6. Fifa 20 problemi disconessione profilo

in XBoX Games and Apps
    Fifa 20 problemi disconessione profilo: hello my name is giuseppe, i have been playing division rivals and squad battles in fifa 20 for 4 days, and after i start the game after a while i disconnect the game and let me leave the ultimate...
  7. Problemi grafici

in XBoX on Consoles
    Problemi grafici: Perché go questi problemi alla grafica? La tv è una samsung q700 series se non sbaglio e quando gioco a fallout76 ha questi problemi di scaling [img] [img] 303aac5b-f20c-4882-9aae-1675d6b4f941
  8. Problemi fine condivisione[Translation-End sharing issues]

in XBoX on Consoles
    Problemi fine condivisione[Translation-End sharing issues]: Salve, ringrazio tutti coloro che hanno risposto alle precedenti domande ma a mio malgrado la situazione non si è risolta......ho voluto togliere la condivisione con una persona con cui non ho più...
  9. Problemi di accesso a Fortnite e Call of Duty

in XBoX Accessibility
    Problemi di accesso a Fortnite e Call of Duty: Salve! dalle 20:00 circa ho problemi seri di accesso a Fortnite, lunghissima attesa ed inizialmente ho pensato fosse un problema dei loro server di gioco, poi sono riuscito ad entrare ma ho fatto...
  10. Problemi con accesso multiplayer [Issues with multiplayer access]

in XBoX Games and Apps
    Problemi con accesso multiplayer [Issues with multiplayer access]: Ciao a tutti, ho acquistato da poco un xbox one s, all’interno ho trovato due codici per un mese di prova gratuita per xbox live gold e game pass, ho riscattato il codice per xbox live gold ma...