Problems with communication in crossplay games / Problemas con la comunicacions en juegos...

Discus and support Problems with communication in crossplay games / Problemas con la comunicacions en juegos... in XBoX on Consoles to solve the problem; guys, I can't talk to my ps4 friends. I can communicate in groups on xbox live. but in crossplay games this is not possible, please help me, it is... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by the beard✔, Oct 18, 2020.

1. the beard✔
    the beard✔ Guest

Problems with communication in crossplay games / Problemas con la comunicacions en juegos...

guys, I can't talk to my ps4 friends.
    :)

the beard✔, Oct 18, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Problems with communication in crossplay games / Problemas con la comunicacions en juegos crossplay

Hey the beard

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently experiencing difficulties with being able to speak to other in certain games.

It's impetrative that you have your settings configured correctly in your
    Communication & multiplayer
    settings, otherwise, you will be unable to speak to others outside of Xbox platforms.

I hope this helps.
  3. cawaiositorey Win User

Xbox game chat not working

Durante un par de meses he tenido problemas con mi chat de juego.
    Mi chat de fiesta siempre ha funcionado y nunca he tenido ningún problema solo con el chat de juegos, he intentado todo lo que se me ocurre, pero nada funciona.
    Hola ¿Que tal?

¿Estos problemas se presentan para un solo juego o en general?

¿Has verificado las restricciones que pueda tener en tu consola?

Al parecer algunos controles parentales pueden restringir el chat del juego o las comunicaciones de voz con randoms.
  4. Pablo Alvaradoalvara Win User

Forza Horizon 4 Crash

Tengo un problema con el juego Forza Horizon 4 cuando el juego comienza después de unos minutos, me cuelgo la primera vez que el problema persiste durante cuatro días. Hice todo lo posible para solucionarlo y el problema no se resolvió.
    Luego me puse en contacto con el soporte de Microsoft y el el problema se resolvió después de dos semanas, ocurrió el mismo problema, pero esta vez hago un restablecimiento completo para la PC y luego recibo la última actualización para Windows, controladores,
    gráficos de tarjetas, microsoft store y cada programa en la PC, incluso la calculadora, reinstalo Forza y ​​la descarga tarda 14 horas después de que comenzó el juego y ocurrió el bloqueo, probé la GPU y la CPU, funciona muy bien y no hay ningún problema con
    otros juegos, solo el problema con los juegos de xbox, por qué este problema ocurre repetidamente y Microsoft y Xbox no lo resolvieron. primera vez que ha ocurrido el problema,e incluso si resuelves el problema, aún tendré miedo de volver a ocurrir y creo
    que la mejor solución es alejarte de todos los juegos relacionados con Microsoft y Xbox
    Lo has jugado en una xbox one x.
  5. Traderkill Win User

no me carga el minecraft "se ha perdido la conexion al servidor, salir al menu principal"

la versión viene con problemas, mientras la arreglan yo pude salir del paso entrando a configuración de redes en la Xbox y desconectando todas las redes. luego vuelves al juego y ahí carga los juegos guardados
  6. jhon alexandertorre Win User

(MINECRAFT PE) Mis mundos en minecraft no son visibles para mis amigos. My worlds are not visible to my friends

X2 juego con datos y el mismo problema y probe con la version que tienen mis amigos y nada
Thema:

Loading...
  1. Problems with communication in crossplay games / Problemas con la comunicacions en juegos... - Similar Threads - Problems communication crossplay

2. Friends list\Party communication problems

in XBoX on Consoles
    Friends list\Party communication problems: Recently friends and party chat cant be hear and even the online status not reading correct. How do I fix this? ac837c5f-11a0-4d23-a909-a0d86c052005
  3. Communication problems

in XBoX on Consoles
    Communication problems: I can't talk to anyone in open game lobby. They only way for me to talk to anyone is in private chat. Can someone please tell me why this is? Yes my voice chat is enabled. No I have no...
  4. Xbox Problems with communication bans

in XboX Insiders
    Xbox Problems with communication bans: I find it pathetic how sensitive you are with communications. Freedom of speech is a thing. i was com banned because i told a kid to stop spamming me shitty messages and now i cant talk with my...
  5. Does anyone know the category for reporting Communication/Chat problems?

in XboX Insiders
    Does anyone know the category for reporting Communication/Chat problems?: I'm in the Insider's Program. I'm trying to report a problem with Chat (text messages). It's broken, again. It's been problematic for three days roughly. But since error reporting isn't...
  6. New Wave Communications: Kineckt problem

in XboX Networking Hardware
    New Wave Communications: Kineckt problem: New Wave Communications (ISPs): Kineckt problem Hey there D4rv0, It does not look like there is any way to get sound through a headset and to use the mic through the Kinect at the same time...
  7. Problèmes de communication [Edit - Translation] - Communication problems

in XBoX Accessibility
    Problèmes de communication [Edit - Translation] - Communication problems: Je narrive pas a envoyer de message ni a m interesser aux billets [Edit - Translation] - I can not send a message or interest in the tickets daae6f1e-8bce-42a8-a4e2-55e56cd734b8
  8. Text & Voice Communication Banned Problem

in XBoX on Consoles
    Text & Voice Communication Banned Problem: When is Xbox LIVE going to fix their Reporting system on Text and voice communication privilege. I am getting my account abuse and over regular Texting and Xbox is not doing anything to fix it....
  9. Xbox live communication ban problem

in XBoX Games and Apps
    Xbox live communication ban problem: I just got banned today and i have no idea why ive already been reported twice so now i have to wait two weeks which is very ridiculous and annoying. Is there anyway to stop this please?...
  10. A problem with communication/unlawful (without reason, or origin) "violation"

in XBoX on Consoles
    A problem with communication/unlawful (without reason, or origin) "violation": I have a wee bit of a serious issue of an unlawful "violation" upon my account. Granted, my first violation I admit completely, but my second, I without a doubt WILL NOT accept accountability. The...