Profile und Heimkonsole

Discus and support Profile und Heimkonsole in XBoX on Consoles to solve the problem; Hallo Leute.... Habe eine Frage. Und zwar würde ich gerne wissen wieviele Profile man auf der ein und der selben Box als Heimkonsolen Profiele... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by DTE Fettemann, Sep 3, 2019.

1. Profile und Heimkonsole

Hallo Leute....

Habe eine Frage. Und zwar würde ich gerne wissen wieviele Profile man auf der ein und der selben Box als Heimkonsolen Profiele setzten kann...

Das jedes erstellte Profil incl Passwort als diese zählen ist mir bekannt...

Meine halt wieviel Profile die von Freunden kommen ich setzten kann...

5 Stück? Oder fliegt jedes ältere Profil als heim raus. Sobalt ich ein anderes als Heimkonsole hinzufügen. Vielen Dank und einen schönen Tag

Fett10

Sven

:)

DTE Fettemann, Sep 3, 2019
  2. choppyseize Win User

Profile und Heimkonsole

You can only have one profile be the home Xbox at a time. Each profile get's 5 home Xbox uses a year.
  3. Julian_ Win User

kann ich meine spiele an einen anderen account übertragen[Can I transfer my games to another account]

Hi! Dies ist leider nicht möglich. Du kannst allerdings die Funktion "Heimkonsole" nutzen, um dein Profil mit den Spielen auf einer anderen Konsole einzurichten und auch anderen Gamertags auf der Konsole erlauben die Titel zu spielen, ohne dass das Profil
    dem die Spiele gehören angemeldet ist.
  4. Vlux 1 Win User

Heimkonsole zurücksetzen

Bitte Heimkonsole Zurückzetsen danke #Xbox
  5. Julian_ Win User

Download Code für Xbox One [Download code for Xbox One]

Hi! Beim Kauf eines Xbox One-Spiels solltest du einen 5x5 Zeichen Code erhalten (also einer der wie folgt aufgebaut ist: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX), den du anschließend auf deiner Xbox One, mithilfe der Xbox-App für Mobile und Windows 10 oder via Web
    Browser indem du diesem Link folgst, einlösen kannst:
    https://redeem.microsoft.com/enter

Je nachdem ob deine Xbox als deine Heimkonsole festgelegt ist und wie deine Einstellungen lauten, wird anschließend das Spiel entweder automatisch heruntergeladen oder du musst es in deiner "Bereit zum Installieren"-Liste unter "Meine Spiele & Apps" auswählen
    und herunterladen.
  6. gds1972 Win User

Heimkonsole

Hi

If all of your allowed home console changes have been used then you will need to use the
    Contact Us option and speak directly with the support team to see if they are able to allow an extra home console change.
Thema:

Profile und Heimkonsole

Loading...
  1. Profile und Heimkonsole - Similar Threads - Profile und Heimkonsole

2. My profile, gamer tag and games are suddenly missing from my xbox one

in XBoX on Consoles
    My profile, gamer tag and games are suddenly missing from my xbox one: Hi, I signed on to my Xbox one 2 days ago and my profile, gamer tag, and games were all gone. When I tried to recover it, I could only recover my Xbox 360 profile. Has anyone seen this problem...
  3. Can't play game on my profile but on others profile

in XBoX Games and Apps
    Can't play game on my profile but on others profile: So, this has happened to me on two games now, Killer floor 2 and Subnautica. If I was to try loading either of these games up on my main profile they would either crash or never load. They work...
  4. Cannot start a game using my profile with GamerTag 'MarcGaston' - says profile is used by...

in XBoX Accessibility
    Cannot start a game using my profile with GamerTag 'MarcGaston' - says profile is used by...: I cannot start Mortal Kombat 11 with my usual profile. Gamertag = 'MarcGaston' - Error message is (translated) 'profile is already used' 416bb565-a15f-4caa-a848-50716e99e7a1
  5. Weird 0/0 achievements in xbox profile

in XBoX on Windows
    Weird 0/0 achievements in xbox profile: Hi. Just saw weird achievements on my xbox profile. I played these games on steam, but somehow they added to my xbox profile. Does this xbox (beta) application do this? Or DVR? [img] What...
  6. My friend changed my profile to a NSFW image

in XBoX on Consoles
    My friend changed my profile to a NSFW image: My friend changed my profile picture to something NSFW and I changed my profile picture as fast as I could to one of the defaults. will anything happen to my profile since he did this? (It said...
  7. Strange Issue with 360 Games on Xbox One (Profile Bug/Error)

in XboX Insiders
    Strange Issue with 360 Games on Xbox One (Profile Bug/Error): Strange issue affects Xbox 360 Games on Xbox One. Until recently everything was still running without problems, now I changed my Xbox GamerTag a week ago (yes for money) and now it's strange. I...
  8. Perfil do xbox 360 excluido [Mod Translation-Xbox 360 profile deleted]

in XBoX on Consoles
    Perfil do xbox 360 excluido [Mod Translation-Xbox 360 profile deleted]: Boa noite, Exclui um perfil , mas esqueci que todos os níveis dos jogos estavam salvos nesse perfil, fui para baixa-lo novamente , mas não sei o e-mail muito menos a senha, essa conta foi criada...
  9. Cannot download my profile on Xbox 360 and Xbox One backwards compatible games (8015190A error)

in XBoX on Consoles
    Cannot download my profile on Xbox 360 and Xbox One backwards compatible games (8015190A error): Hello, I'm posting this because I'm having issues with my Xbox account for quite some time now. I cannot download my profile on Xbox 360 and Xbox One backwards compatible games. But i can login...
  10. Profile picture is acting weird

in XBoX on Windows
    Profile picture is acting weird: A few days ago I wanted to change my profile picture, It was approved and everything but it could be only seen by others, what I mean is that If I go to my profile I see the old one and if I go to...