Reembolso de V_Bucks (Reimbursement of V_Bucks)

Discus and support Reembolso de V_Bucks (Reimbursement of V_Bucks) in XBoX Sales and Promo to solve the problem; No dia 14/01/209 fiz a compra de 1000 v-bucks (R$19,00) no site da Microsoft, sem notar que dizia apenas plataforma xbox. Como uso apenas pc, essa... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Reembolso, Jan 21, 2019.

1. Reembolso
    Reembolso Guest

No dia 14/01/209 fiz a compra de 1000 v-bucks (R$19,00) no site da Microsoft, sem notar que dizia apenas plataforma xbox.

Como uso apenas pc, essa compra acaba sendo inválida para mim.

Ciente do engano, peço que ocorra o desse valor por inteiro, lembrando que não usufrui desse valor.

Gostaria da ajuda o mais breve possível, obrigado.

[Translation]

On the day 14/01/209 I made the purchase of 1000 V-Bucks (R $19,00) on the Microsoft website, without noticing that it said only Xbox platform.

As only use PC, this purchase ends up being invalid for me.

Aware of the deception, I ask that this amount be reimbursed in full, remembering that it does not enjoy this value.

I would like the help as soon as possible, thank you.

:)

Reembolso, Jan 21, 2019
  2. XBF Erick C Win User

Hey there,

Sorry to hear you are running into this problem. Unfortunately we will not be able to handle this through the Forums. I would advise that you go through our support page so that you can go ahead and

Request a refund for the digital purchase
    .

Once it has been submitted for review, an agent will reach out to you with the response.

I hope this helps.
  3. XBF Leslie D Win User

Reembolso de games [Reimbursement of games.]

Hi ShiyuAlemã,

I'm sorry to heart that. In regards to requesting a refund, I would suggest for you to

complete the refund request form
    .

After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of the status of your request.

If still needing further assistance after doing the form, contact
    Live Support.

Best wishes!
  4. choppyseize Win User

Reembolso de pago [Payment reimbursement]

You may want to check your device list in your account settings to and make sure you're not signed in somewhere else as well
  5. Smwutches Win User

Reembolso de games [Reimbursement of games.]

Você pode tentar acessar http://commerce.microsoft.com para ver se pode iniciar um reembolso. Caso contrário, você precisará entrar em contato com o suporte e falar com o faturamento. http://support.xbox.com/contact-us
  6. Alpha Soulneed Win User

Reembolso de pago [Payment reimbursement]

Thema:

Loading...
  1. Reembolso de V_Bucks (Reimbursement of V_Bucks) - Similar Threads - Reembolso V_Bucks Reimbursement

2. Reembolso de juego [Translate] Game refund

in XBoX on Consoles
    Reembolso de juego [Translate] Game refund: Ayer compre un juego y quiero devolverlo. No lohe usado mas de dos horas. Sigo los pasos pero no me aparece la opcion de reembolso. Como debo hacerlo para reembolso o hay juegos q no tienen esa...
  3. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  4. Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]

in XBoX Sales and Promo
    Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]: Buenas tardes. Hace unos días pedí el reembolso del paquete golpe rojo de fortnite, hoy me notifican que ya se me devolvió el dinero y efectivamente si lo tengo recargado en mi cuenta de...
  5. Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 pedir um reembolso[Translation-Plants vs. Zombies™...

in XBoX Games and Apps
    Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 pedir um reembolso[Translation-Plants vs. Zombies™...: Olá, Eu gostava de pedir o reembolso do jogo Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 O meu filho comprou o jogo, sem o meu consentimento e resultante disso já pus um código para não voltar a...
  6. Quero reembolso da assinatura da Live Gold [Translation-I want a refund for the Live Gold...

in XBoX Sales and Promo
    Quero reembolso da assinatura da Live Gold [Translation-I want a refund for the Live Gold...: Estou sem o console Xbox One a mais de um ano e recentemente recebi uma cobrança de 149,00 R$ no cartão de credito, fui procurar saber e vi que a live gold foi renovada sem a minha permissão,...
  7. Reembolso

in XBoX on Consoles
    Reembolso: Realizei no dia 18/05 a compra do jogo EA Sports Fifa 17 pedido nº [Mod removed- Personal information], porem não consegui instalar no Xbox 360. Entrei em contato através do 0800 e fui informada...
  8. reembolso[Translation-Refund]

in XBoX Games and Apps
    reembolso[Translation-Refund]: Buen dia disculpe hice una compra por error esta mañana de un juego que estan obsequiando por tener activo el xbox live, y se genero el cargo a mi tarjeta necesito el reembolso o si no es posible...
  9. reembolso [Translation - refund]

in XBoX Games and Apps
    reembolso [Translation - refund]: Estou tentando solicitar reembolso mas o formulário não carrega. Nem consigo achar opção de chat. O que posso fazer? --------- [Mod Translation - I'm trying to request a refund but the form...
  10. La página de solicitude de reembolso desapareció? [Translation - Is the refund Request page...

in XBoX on Mobile
    La página de solicitude de reembolso desapareció? [Translation - Is the refund Request page...: He estado intentando solicitar un reembolso recientemente y cada que intento acceder a la pagina del formulario de la solicitud de reembolsos pareciera que ya no existe _______________...

Users found this page by searching for:

1. reembolso de compras. feitas no xbox de v-bucks