Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...

Discus and support Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games... in XBoX on Consoles to solve the problem; Comprei para felicidade do meu filho os jogos Disney infinity 2.0 e 3.0 , e na maior sacanagem paguei caro nos 2 produtos e o 2.0 n funciona precisa de... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by HeitorDantas1, Oct 19, 2019.

1. Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...

Comprei para felicidade do meu filho os jogos Disney infinity 2.0 e 3.0 , e na maior sacanagem paguei caro nos 2 produtos e o 2.0 n funciona precisa de base e o 3.0 funciona uma parte e depois para tbm eu quero o reembolso ou uma solução para os jogos
    se não vou procurar meus direitos isso é uma sacanagem vender uma coisa que não está completa pela metade. estou decepcionado com vocês .

[Translation-I bought for my son's happiness the Games Disney Infinity 2.0 and 3.0, and in the biggest paid in the 2 products and the 2.0 n works precise base and the 3.0 works a part and then to TBM I want the refund or a solution for the games
    if I will not look My rights This is a slutty sell something that is not complete in half. I'm disappointed in you.]

:)

HeitorDantas1, Oct 19, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games I bought]

Hi HeitorDantas,

We recommend requesting a call from support. No one here on the forums will be able to assist in a refund.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. HeitorDantas1 Win User

Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games I bought]

eu estou falando por aqui , por que estou com dificuldade de conseguir falar com suporte n aparece nada útil e o único lugar que estou tendo resposta é aqui se você n vai poder me ajudar então vou fazer do jeito pior então .

[Translation-I'm talking about here, why am I having trouble getting to talk to support n appears nothing useful and the only place I'm having answer is here if you n will be able to help me then I will do the worst way then.]
  4. HeitorDantas1 Win User

estou seguindo e não está tendo opção de reembolso comprei ontem baixei e o jogo n funciona precisa de base e não tem nada especificado isso é um absurdo por que não coloca tudo junto logo . uma falta de respeito

[Translation-I am following and not having bought refund option yesterday downloaded and the game n works need basic and has nothing specified this is absurd why not put everything together soon. A lack of respect ]
  5. blueamcat Win User

Tudo é empacotado quando você o compra na loja.

Tente entrar em contato com o suporte para obter um reembolso. Solicite uma chamada de volta ou use o bate-papo ao vivo aqui: xbox.com/help

[Translation-Everything is packaged when you buy it in the store.

Try contacting support for a refund. Request a call back or use Live chat here:
    xbox.com/help]
  6. blueamcat Win User

Como eu postei acima, siga o link para solicitar um reembolso de suas compras digitais! :)
Thema:

Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...

Loading...
  1. Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games... - Similar Threads - Reembolso solução dos

2. Reembolso [Refund]

in XBoX on Consoles
    Reembolso [Refund]: Meu filho de seis anos fez uma compra indevida ,o que eu faço,eles reembolsam a compra estou desesperado pois nao tenho dinheiro pra pagar [Translation-My six-year-old son made an undue purchase,...
  3. Reembolso (Refund)

in XBoX Games and Apps
    Reembolso (Refund): Pedi o reembolso de um jogo que comprei em pré venda, recebi o e-mail de reembolso mas ainda não fui reembolsado, o que houve? Translation: I asked for a refund for a game I bought in pre-sale,...
  4. Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...

in XBoX on Consoles
    Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...: Olá, tive um Xbox One S furtado e provavelmente não será recuperado e nem comprarei outro agora. É possível fazer um reembolso parcial das assinaturas Live Gold e EA a partir da data do furto???...
  5. Reembolso[Translation-Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso[Translation-Refund]: Gostaria de saber quanto tempo leva para a Microsoft fazer um estorno Ja que até o momento meu cartão não foi estornado [Translation-I would like to know how long it takes for Microsoft to make a...
  6. Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...

in XBoX Accessibility
    Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...: Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta é já se faz mais de 72 horas [Translation] I made a request for reimbursement and did not get answer is already made more than 72 hours...
  7. Reembolso de juego [Translate] Game refund

in XBoX on Consoles
    Reembolso de juego [Translate] Game refund: Ayer compre un juego y quiero devolverlo. No lohe usado mas de dos horas. Sigo los pasos pero no me aparece la opcion de reembolso. Como debo hacerlo para reembolso o hay juegos q no tienen esa...
  8. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  9. Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]

in XBoX Sales and Promo
    Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]: Buenas tardes. Hace unos días pedí el reembolso del paquete golpe rojo de fortnite, hoy me notifican que ya se me devolvió el dinero y efectivamente si lo tengo recargado en mi cuenta de...
  10. Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 pedir um reembolso[Translation-Plants vs. Zombies™...

in XBoX Games and Apps
    Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 pedir um reembolso[Translation-Plants vs. Zombies™...: Olá, Eu gostava de pedir o reembolso do jogo Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 O meu filho comprou o jogo, sem o meu consentimento e resultante disso já pus um código para não voltar a...