Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...

Discus and support Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA... in XBoX on Consoles to solve the problem; Olá, tive um Xbox One S furtado e provavelmente não será recuperado e nem comprarei outro agora. É possível fazer um reembolso parcial das assinaturas... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by AlxBmbl, Oct 23, 2019.

1. AlxBmbl
    AlxBmbl Guest

Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...

Olá, tive um Xbox One S furtado e provavelmente não será recuperado e nem comprarei outro agora.

É possível fazer um reembolso parcial das assinaturas Live Gold e EA a partir da data do furto???

Tenho o boletim de ocorrência para comprovar e vocês podem ver pelo sistema que não foi mais utilizado.

[Translate by Mod]

Hello, I had an Xbox One S stolen and probably will not be recovered and I won't buy another one now.

You can make a partial refund of the Live Gold and EA subscriptions from the date of the theft???

I have the case report to check and you can see through the system that was no longer used.

:)

AlxBmbl, Oct 23, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA subscriptions

Hello AlxBmbl!

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

I would suggest setting up a call back from an Xbox Live support agent by following the steps below. The agent would be able to look into your account and see what options you might have with cancelling your subscriptions and requesting a refund.

As provided above the best way to reach Live Support would be here:
    https://support.xbox.com/contact-us#0

Step 1 ----Select Xbox One

Step 2 ----Select See other options

Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

Step 4 ----Select "Show contact options"

Step 5 ----Select request a call from support

I hope this helps a bit more.

Felix

Xbox forums support
  3. Thiago G bh Win User

Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA subscriptions

Se não me engano vc só faz o reembolso total.

[Translate]

If I'm not mistaken you only make a full refund.
  4. AlxBmbl Win User

I have chosen "Request a refund" and also have tried to others topics, but in fact it have never shown an option to request a call from support. Could I do anything else?

I would like to get a refund since the date my house was stolen and cancceling my Live Gold and EA subscritions.
  5. {Parity} Win User

If you log in and cancel your subscriptions you will be refunded the unused portion of the subscription.
  6. XBF Brad A Win User

Hi Alx,

If you follow the guide Felix posted to request a call from support you get to request a call. Was able to just verify it still is a valid path myself.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA... - Similar Threads - Reembolso parcial assinaturas

2. Reembolso

in XBoX on Consoles
    Reembolso: Necesito mi reembolso al verificar la tarjeta han pasado dos días y no recibo nada iba a comprar una oferta que acabará pronto ¿cuanto tiempo más debo esperar? O cuanto falta en que estado va etc...
  3. Reembolso [Refund]

in XBoX on Consoles
    Reembolso [Refund]: Meu filho de seis anos fez uma compra indevida ,o que eu faço,eles reembolsam a compra estou desesperado pois nao tenho dinheiro pra pagar [Translation-My six-year-old son made an undue purchase,...
  4. Reembolso (Refund)

in XBoX Games and Apps
    Reembolso (Refund): Pedi o reembolso de um jogo que comprei em pré venda, recebi o e-mail de reembolso mas ainda não fui reembolsado, o que houve? Translation: I asked for a refund for a game I bought in pre-sale,...
  5. Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...

in XBoX on Consoles
    Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...: Comprei para felicidade do meu filho os jogos Disney infinity 2.0 e 3.0 , e na maior sacanagem paguei caro nos 2 produtos e o 2.0 n funciona precisa de base e o 3.0 funciona uma parte e depois...
  6. Reembolso[Translation-Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso[Translation-Refund]: Gostaria de saber quanto tempo leva para a Microsoft fazer um estorno Ja que até o momento meu cartão não foi estornado [Translation-I would like to know how long it takes for Microsoft to make a...
  7. Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...

in XBoX Accessibility
    Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta (I made a request for reimbursement and...: Fiz um pedido de reembolso e não obtive resposta é já se faz mais de 72 horas [Translation] I made a request for reimbursement and did not get answer is already made more than 72 hours...
  8. Reembolso de juego [Translate] Game refund

in XBoX on Consoles
    Reembolso de juego [Translate] Game refund: Ayer compre un juego y quiero devolverlo. No lohe usado mas de dos horas. Sigo los pasos pero no me aparece la opcion de reembolso. Como debo hacerlo para reembolso o hay juegos q no tienen esa...
  9. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  10. Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]

in XBoX Sales and Promo
    Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]: Buenas tardes. Hace unos días pedí el reembolso del paquete golpe rojo de fortnite, hoy me notifican que ya se me devolvió el dinero y efectivamente si lo tengo recargado en mi cuenta de...