Reembolso (Refund)

Discus and support Reembolso (Refund) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa Tarde, tenho um irmão de sete anos que tem um X-Box 360 minha conta é cadastrada sem consola dele, o mesmo foi uma compra de um jogo no caso GTA V... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by CamillaRodrigues1, Jan 7, 2019.

1. Reembolso (Refund)

Boa Tarde, tenho um irmão de sete anos que tem um X-Box 360 minha conta é cadastrada sem consola dele, o mesmo foi uma compra de um jogo no caso GTA V porem gostar de cancelar uma compra tendo na vista que só foi feita de
    compra e não a instalação em si. Gostaria de saber como devo proceder para esta atitude, tendo em vista uma solicitação de reembolso.

[Translation]

Good afternoon, I have a seven year old brother who has an X-Box 360 My account is registered without his console, the same was a purchase of a game in the case GTA V but like to cancel a purchase with the view that was only made of purchase and not the
    installation itself. I would like to know how I should proceed to this attitude, in view of a request for reimbursement.

:)

CamillaRodrigues1, Jan 7, 2019
  2. XBF Leslie D Win User

reembolso [Refund]

Hi there,

I'm sorry that it's been a hassle to get the refund webform to open. In this case I would suggest to contact Live Support. Since the refund webform isn't loading up it would be the best option to follow.

The best way to reach Live Support would be here: https://support.xbox.com/contact-us#0

It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks,pick the category(Games)and just pick a contact method
    (request a call from support or Chat is faster).
  3. GuilhermeFávero Win User

reembolso [Refund]

mas o meu site abre e aparece isto
  4. XBF Erick C Win User

Reembolso (Refund)

Hey there Camilla,

Sorry to hear you have run into this problem. In this case I would advise you go through the

Digital Refunds support page
    to request the refund for this purchase.

Give it a try and let us know if this helps.
  5. Onyx Is Here Win User

Reembolso[Refund]

If you do not have an option to refund on the site then fill out the refund request form here
    xbox.com/refund. Be sure to include the order number and date of purchase in the request. If the page is not available to you then you'll need to contact support for more assistance
    support.xbox.com/contact-us
  6. XBF Lance J Win User

reembolso [Refund]

Hey Guilherme,

As JhonSnow suggested, please visit our
    refund request
    site. Once there, you will be asked to fill out a
    Refund Request form
    where you will be asked some info on the purchase for the V-Bucks.
Thema:

Reembolso (Refund)

Loading...
  1. Reembolso (Refund) - Similar Threads - Reembolso Refund

2. reembolso[Translation-Refund]

in XBoX Games and Apps
    reembolso[Translation-Refund]: Buen dia disculpe hice una compra por error esta mañana de un juego que estan obsequiando por tener activo el xbox live, y se genero el cargo a mi tarjeta necesito el reembolso o si no es posible...
  3. reembolso [Translation - refund]

in XBoX Games and Apps
    reembolso [Translation - refund]: Estou tentando solicitar reembolso mas o formulário não carrega. Nem consigo achar opção de chat. O que posso fazer? --------- [Mod Translation - I'm trying to request a refund but the form...
  4. La página de solicitude de reembolso desapareció? [Translation - Is the refund Request page...

in XBoX on Mobile
    La página de solicitude de reembolso desapareció? [Translation - Is the refund Request page...: He estado intentando solicitar un reembolso recientemente y cada que intento acceder a la pagina del formulario de la solicitud de reembolsos pareciera que ya no existe _______________...
  5. Reembolso em Produto que comprei acidentalmente [Translate] Refund on product I...

in XBoX Games and Apps
    Reembolso em Produto que comprei acidentalmente [Translate] Refund on product I...: Queria pedir reembolso do Passe de Carros no Forza Horizon 4 que comprei por acidente, só achei estranho que não perguntou nada pra mim, só saiu descontando da conta que tava vinculado, depois que...
  6. Reembolsos [Translation-Refunds]

in XBoX Games and Apps
    Reembolsos [Translation-Refunds]: Quiero reembolsar un juego (Sword Art Online Fatal bullet) Pero no me deja y el soporte tecnico no esta disponible (ya cumpli con todos los requerimentos para reembolsar) [Translation- I want...
  7. Reembolso [Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso [Refund]: Fiz a compra do jogo "Monster Hunter" no dia 12/04/2019, e na mesma semana ele entrou no game pass, que eu pago mensalmente. Quero meu reembolso, ainda não paguei pelo jogo, mas me recuso a pagar...
  8. recebimento de reembolso [Translate] Receiving refund

in XBoX Games and Apps
    recebimento de reembolso [Translate] Receiving refund: Olá, eu pedi um reembolso, e ele foi aceito, mais estou com uma duvida, o meu dinheiro é mandado para minha conta bancaria ou para minha conta Microsoft [Translate by Mod] Hello, I asked for a...
  9. Não recebi o dinheiro do reembolso (I did not receive the refund money)

in XBoX Sales and Promo
    Não recebi o dinheiro do reembolso (I did not receive the refund money): Comprei battlefield 4 Premium achando que viria com o jogo e a Premium, quando vi que era apenas o Premium solicitei o reembolso. Aparentemente foi aceito mais nao recebi o dinheiro de volta....
  10. Sem devolução do valor reembolso. [Translate] No Refund amount refunded.

in XBoX Games and Apps
    Sem devolução do valor reembolso. [Translate] No Refund amount refunded.: Há 6 dias atrás entrei em contato com a microsoft sobre um game que comprei errado, e vocês aprovaram o reembolso, retiraram o game da minha conta, porém o valor até hoje não se encontra na minha...

Users found this page by searching for:

1. como solicitar refund de twitch