Reembolso[Refund]

Discus and support Reembolso[Refund] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; eu estou tentando reembolsar um jogo que comprei no xbox one a 1 hora mas no histórico de pedidos não aparece a opção de reembolso , segui todos os... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Adriellomba, Mar 4, 2019.

1. Adriellomba
    Adriellomba Guest

Reembolso[Refund]

eu estou tentando reembolsar um jogo que comprei no xbox one a 1 hora mas no histórico de pedidos não aparece a opção de reembolso , segui todos os procedimentos ditados e mesmo assim não funcionou

[Translation - I am trying to refund a game I bought in xbox one at 1 hour but in the order history the refund option does not appear, I followed all the dictated procedures and it still did not work]

:)

Adriellomba, Mar 4, 2019
  2. ChiefJoboo Win User

quiero un reembolso [I want a refund ]

3. onyxishere Win User

Reembolso da assinatura Xbox game pass [Translation - Xbox game membership subscription refund]

Desculpe ouvir isso. Se você quiser solicitar um reembolso em uma compra digital, precisará preencher o formulário de solicitação de reembolso neste link

xbox.com/refund

Translation:

Sorry to hear it. If you would like to request a refund on a digital purchase you'll need to fill out the refund request form at this link

xbox.com/refund
  4. XBF Leslie D Win User

reembolso [Refund]

Hi there,

I'm sorry that it's been a hassle to get the refund webform to open. In this case I would suggest to contact Live Support. Since the refund webform isn't loading up it would be the best option to follow.

The best way to reach Live Support would be here: https://support.xbox.com/contact-us#0

It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks,pick the category(Games)and just pick a contact method
    (request a call from support or Chat is faster).
  5. GuilhermeFávero Win User

reembolso [Refund]

mas o meu site abre e aparece isto
  6. Onyx Is Here Win User

Reembolso[Refund]

If you do not have an option to refund on the site then fill out the refund request form here
    xbox.com/refund. Be sure to include the order number and date of purchase in the request. If the page is not available to you then you'll need to contact support for more assistance
    support.xbox.com/contact-us
Thema:

Reembolso[Refund]

Loading...
  1. Reembolso[Refund] - Similar Threads - Reembolso Refund

2. Reembolso [Refund]

in XBoX on Consoles
    Reembolso [Refund]: Meu filho de seis anos fez uma compra indevida ,o que eu faço,eles reembolsam a compra estou desesperado pois nao tenho dinheiro pra pagar [Translation-My six-year-old son made an undue purchase,...
  3. Reembolso (Refund)

in XBoX Games and Apps
    Reembolso (Refund): Pedi o reembolso de um jogo que comprei em pré venda, recebi o e-mail de reembolso mas ainda não fui reembolsado, o que houve? Translation: I asked for a refund for a game I bought in pre-sale,...
  4. Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...

in XBoX on Consoles
    Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...: Olá, tive um Xbox One S furtado e provavelmente não será recuperado e nem comprarei outro agora. É possível fazer um reembolso parcial das assinaturas Live Gold e EA a partir da data do furto???...
  5. Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...

in XBoX on Consoles
    Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...: Comprei para felicidade do meu filho os jogos Disney infinity 2.0 e 3.0 , e na maior sacanagem paguei caro nos 2 produtos e o 2.0 n funciona precisa de base e o 3.0 funciona uma parte e depois...
  6. Reembolso[Translation-Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso[Translation-Refund]: Gostaria de saber quanto tempo leva para a Microsoft fazer um estorno Ja que até o momento meu cartão não foi estornado [Translation-I would like to know how long it takes for Microsoft to make a...
  7. Reembolso de juego [Translate] Game refund

in XBoX on Consoles
    Reembolso de juego [Translate] Game refund: Ayer compre un juego y quiero devolverlo. No lohe usado mas de dos horas. Sigo los pasos pero no me aparece la opcion de reembolso. Como debo hacerlo para reembolso o hay juegos q no tienen esa...
  8. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  9. Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]

in XBoX Sales and Promo
    Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]: Buenas tardes. Hace unos días pedí el reembolso del paquete golpe rojo de fortnite, hoy me notifican que ya se me devolvió el dinero y efectivamente si lo tengo recargado en mi cuenta de...
  10. Quero reembolso da assinatura da Live Gold [Translation-I want a refund for the Live Gold...

in XBoX Sales and Promo
    Quero reembolso da assinatura da Live Gold [Translation-I want a refund for the Live Gold...: Estou sem o console Xbox One a mais de um ano e recentemente recebi uma cobrança de 149,00 R$ no cartão de credito, fui procurar saber e vi que a live gold foi renovada sem a minha permissão,...