Reembolso[Translation-Refund]

Discus and support Reembolso[Translation-Refund] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Gostaria de saber quanto tempo leva para a Microsoft fazer um estorno Ja que até o momento meu cartão não foi estornado [Translation-I would like to... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SIDNEY TOTAL90, Oct 11, 2019.

1. Reembolso[Translation-Refund]

Gostaria de saber quanto tempo leva para a Microsoft fazer um estorno Ja que até o momento meu cartão não foi estornado

[Translation-I would like to know how long it takes for Microsoft to make a reversal Ja that so far my card has not been reversed]

:)

SIDNEY TOTAL90, Oct 11, 2019
  2. jonathan portoporto Win User

Disney infinity

Eu gostaria do reembolso por favor!!!

----------

[Mod Translation - I'd like the refund please!!!]
  3. GuilhermeFávero Win User

reembolso [Refund]

Nao acho o botao para pedir reembolso

[Translation - I don't find the button to ask for a refund]
  4. FamintoBR Win User

Destiny 2 Purchased (Now its free?)

Acho que não vão receber reembolso.

[Mod Translation - I don't think they're getting a refund.]
  5. VampyOcean1520 Win User

cobrança [Translation - Collection]

Você pode falar com o suporte para conseguir um reembolso

[Translation - You can talk to support to get a refund.]
  6. Thiago G bh Win User

Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA subscriptions

Se não me engano vc só faz o reembolso total.

[Translate]

If I'm not mistaken you only make a full refund.
Thema:

Reembolso[Translation-Refund]

Loading...
  1. Reembolso[Translation-Refund] - Similar Threads - Reembolso Translation Refund

2. Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...

in XBoX on Consoles
    Reembolso parcial assinaturas Live Gold e EA [Translate] Partial refund Live Gold and EA...: Olá, tive um Xbox One S furtado e provavelmente não será recuperado e nem comprarei outro agora. É possível fazer um reembolso parcial das assinaturas Live Gold e EA a partir da data do furto???...
  3. Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...

in XBoX on Consoles
    Reembolso ou solução dos 2 jogos que comprei[Translation-Refund or solution of the 2 games...: Comprei para felicidade do meu filho os jogos Disney infinity 2.0 e 3.0 , e na maior sacanagem paguei caro nos 2 produtos e o 2.0 n funciona precisa de base e o 3.0 funciona uma parte e depois...
  4. Reembolso de juego [Translate] Game refund

in XBoX on Consoles
    Reembolso de juego [Translate] Game refund: Ayer compre un juego y quiero devolverlo. No lohe usado mas de dos horas. Sigo los pasos pero no me aparece la opcion de reembolso. Como debo hacerlo para reembolso o hay juegos q no tienen esa...
  5. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  6. Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]

in XBoX Sales and Promo
    Tengo una duda con un reembolso -[Translation - I have a question with a refund]: Buenas tardes. Hace unos días pedí el reembolso del paquete golpe rojo de fortnite, hoy me notifican que ya se me devolvió el dinero y efectivamente si lo tengo recargado en mi cuenta de...
  7. Quero reembolso da assinatura da Live Gold [Translation-I want a refund for the Live Gold...

in XBoX Sales and Promo
    Quero reembolso da assinatura da Live Gold [Translation-I want a refund for the Live Gold...: Estou sem o console Xbox One a mais de um ano e recentemente recebi uma cobrança de 149,00 R$ no cartão de credito, fui procurar saber e vi que a live gold foi renovada sem a minha permissão,...
  8. reembolso[Translation-Refund]

in XBoX Games and Apps
    reembolso[Translation-Refund]: Buen dia disculpe hice una compra por error esta mañana de un juego que estan obsequiando por tener activo el xbox live, y se genero el cargo a mi tarjeta necesito el reembolso o si no es posible...
  9. reembolso [Translation - refund]

in XBoX Games and Apps
    reembolso [Translation - refund]: Estou tentando solicitar reembolso mas o formulário não carrega. Nem consigo achar opção de chat. O que posso fazer? --------- [Mod Translation - I'm trying to request a refund but the form...
  10. La página de solicitude de reembolso desapareció? [Translation - Is the refund Request page...

in XBoX on Mobile
    La página de solicitude de reembolso desapareció? [Translation - Is the refund Request page...: He estado intentando solicitar un reembolso recientemente y cada que intento acceder a la pagina del formulario de la solicitud de reembolsos pareciera que ya no existe _______________...