REFACCIÓN O REPARACIÓN [Translate] REPLACEMENT OR REPAIR

Discus and support REFACCIÓN O REPARACIÓN [Translate] REPLACEMENT OR REPAIR in XBoX Accessibility to solve the problem; Buen día, tengo un google home mini y el adaptador de corriente se rompio, ¿es posible repararlo o comprar otro adaptador?. [Translate by Mod] Good... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by JL Baltazar, Jun 1, 2019.

1. JL Baltazar
    JL Baltazar Guest

Buen día, tengo un google home mini y el adaptador de corriente se rompio, ¿es posible repararlo o comprar otro adaptador?.

[Translate by Mod]

Good morning, I have a Google home mini and the power adapter is broken, is it possible to repair or buy another adapter?.

:)

JL Baltazar, Jun 1, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Hey
    JL Baltazar
    ,

Thanks for reaching out to Xbox forums support. Like the previous agent explained, you'd have to refer to Google Support for that particular issue.

Since there is no further resolution and in an effort to minimize repetitive answers we will be locking this thread, but if you have any further (Xbox related)

questions or concerns feel free to come back to the Xbox forums.

Happy gaming!

Felix

Xbox forums support
  3. {Parity} Win User

This is for Xbox Support not support for the Google Home mini. You should contact Google support for information on their products.
  4. choppyseize Win User

Reparación[Repair]

If you want to send your Xbox in for servicing just follow the steps on the link here.

https://support.xbox.com/my-account/warranty-and-service/getting-your-product-serviced
  5. Smwutches Win User

Reparación[Repair]

6. XBF Ezra G Win User

Reparación[Repair]

Hi bernaluna,

Thanks for your post. To create a service order for your Xbox One console, check out our

Device Support
    page. There you will be able to sign into your account, register your device, and create a repair order for the console. We do not recommend attempting to repair your console, if you do, it will void the device's warranty.

I hope this helps.
Thema:

Loading...
  1. REFACCIÓN O REPARACIÓN [Translate] REPLACEMENT OR REPAIR - Similar Threads - REFACCIÓN REPARACIÓN Translate

2. Logar no perfil do Xbox [Mod Translation - Log in to your Xbox profile]

in XBoX on Consoles
    Logar no perfil do Xbox [Mod Translation - Log in to your Xbox profile]: Não consigo logar no meu perfil do Xbox. Assim quando o ligo, é pedido a senha de acesso, e mesmo que eu a digite nada acontece. [Mod Translation - I can't log in to my Xbox profile. So when I...
  3. impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize...

in XBoX Games and Apps
    impossible de finaliser l'achat sur disney magic kingdom[Translation-impossible to finalize...: Bonjour, Suite un événement sur le jeu disney magic kingdom, je souhaite effectuer un achat et cela m'affiche, "impossible de finaliser l'achat car vous possédez déj pack événement 2"...
  4. Gta V online carte shark Megalodon [Mod Translation - Gta V online shark megalodon card]

in XBoX Games and Apps
    Gta V online carte shark Megalodon [Mod Translation - Gta V online shark megalodon card]: Non è possibile elaborare il tuo pagamento. Questo è il messaggio che mi esce quando provo a fare l'acquisto della carta shark megalodon. Come posso fare? Contatta il supporto Microsoft Non è...
  5. Problemen met multiplayerverbinding[Translation-Problems met multiplayer verbinding

in XBoX on Consoles
    Problemen met multiplayerverbinding[Translation-Problems met multiplayer verbinding: Ik heb goed internet en mijn nat-type is open maar toch heb ik problemen met multiplayer verbinding. Weet iemand waar dit aan kan liggen? [Translation-I have good internet and my NAT type is open...
  6. Reparación[Repair]

in XBoX Games and Apps
    Reparación[Repair]: Buen día Alguien sabe si puedo mandar un xbox Scorpio a revisión y reparación con Microsoft ? Ya que no corre algunos juegos. Si alguien a mandado me podría compartir su experiencia por favor...
  7. Reparación[Repair]

in XBoX on Consoles
    Reparación[Repair]: Hola, llevo meses esperando que hagamos valida la garantía, pero no queramos, por lo tanto, segun violados los sellos y bueno ya me canse de estar rogando la pregunta es En donde donde reparar mi...
  8. Que pasa si no borre mi información de la consola y lo envié a reparación? -[Translator - ...

in XBoX on Consoles
    Que pasa si no borre mi información de la consola y lo envié a reparación? -[Translator - ...: Que pasa si no borre mi información de la consola y lo envié a reparación? xD -[Translation - What happens if I don't delete my console information and send it to repair? xD]...
  9. Xbox One S- Cancelar orden de reparación

in XBoX on Consoles
    Xbox One S- Cancelar orden de reparación: Quiero cancelar una orden de reparación de mi Xbox porque hubo un error al escribir el mail al que me tienen que enviar las etiquetas y las instrucciones para ello. He dado la orden de detener...
  10. Autentica salvajada los tiempos en reparación de los accesorios como el mando [Edit real ...

in XBoX on Consoles
    Autentica salvajada los tiempos en reparación de los accesorios como el mando [Edit real ...: 28 días para que llegue el mando a su reparación, otros tanto para que lo miren y otros tanto para que llegue el nuevo. Una y no más, no me parece serio este tipo de garantías. [Translation] 28...