Renovación de membresía (Membership renewal)

Discus and support Renovación de membresía (Membership renewal) in XBoX on Consoles to solve the problem; Hace dos días Microsoft me cobro 25,900 de una membresía vencida, el problema es que no activo la membresía me sigue saliendo que esta vencida,... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by EstebanRamirez3, Feb 12, 2019.

1. Renovación de membresía (Membership renewal)

Hace dos días Microsoft me cobro 25,900 de una membresía vencida, el problema es que no activo la membresía me sigue saliendo que esta vencida, ¿alguien sabe que puedo hacer, ya que no encuentro ese problema en específico en el soporte de Microsoft?

Translation:

Two days ago Microsoft charged me 25,900 of an expired membership, the problem is that not active the membership keeps coming out that is expired, does anyone know what I can do, since I do not find that specific problem in Microsoft support?

:)

EstebanRamirez3, Feb 12, 2019
  2. XBF Javier R Win User

Hello Esteban,

We understand that you're being charged for an Xbox Live membership to which you state already checking the Microsoft account and confirming that there is no active subscription on the account.

Our recommendation here is to reach out to our customer support team to investigate this with our team to weigh out all possible options and deal with
    this charge.

Try this and let us know how this goes.

Best wishes!
  3. xXPINCHIMONOXx Win User

Cancelacion de mi cuenta [Translation: Cancellation of my account]

Hola, como se puede cancelar una suscripción de gold de 1 mes que tiene renovación mensual?

[Translation: Hello, as you can cancel a subscription of gold from 1 month having monthly renewal?]
  4. HassanB Win User

problemas para conectarme

You cannot remove a payment method off of your XBOX Live account until you a.) cancel automatic renewal and b.) you no longer have an XBOX Live Gold Membership.

Instructions to switch off automatic renewal are here.

To remove the credit card immediately you will need to contact phone support for your country/region.

Translation:

No se puede quitar un método de pago fuera de su cuenta de Xbox Live hasta que cancelar la renovación automática, y ya no tiene una suscripción a Xbox Live Gold.

Instrucciones para desactivar la renovación automática está aquí.

Para retirar la tarjeta de crédito inmediatamente tendrá que ponerse en contacto con el soporte telefónico de su país / región.
  5. fazreznor Win User

no puedo jugar en black ops 2 en linea

Hola Aresnic, tu tarjeta es una de membresía gold?, podrías dar más información acerca de tú problema?

Saludos
  6. HassanB Win User

Error

Hello,

This means that you let automatic renewal go on without having funds to cover the charge on your account. You will now need to contact phone support and have them remove the card on file and cancel your current gold membership. Once you've done that, you'll
    be able to redeem your 12 month card on your account.

Please reach out to phone support here.

Thanks.

Translation:

Hola,

Esto significa que usted deje ir de renovación automática sin tener fondos para cubrir el cargo en su cuenta. Ahora tendrá que ponerse en contacto vía telefónica y hacer que se retire la tarjeta en el archivo y cancelar su membresía actual del oro. Una vez
    que hayas hecho esto, usted será capaz de redimir a su hijo de 12 meses tarjeta en su cuenta.

Por favor, llegar a la asistencia telefónica aquí.

Gracias.
Thema:

Loading...
  1. Renovación de membresía (Membership renewal) - Similar Threads - Renovación membresía Membership

2. Sharing Games and Gold Membership in Same House

in XBoX on Consoles
    Sharing Games and Gold Membership in Same House: Sure this has been asked millions of times before but here we go. son has Xbox One upstairs with digital games and discs and Gold membership, lets call this Xbox A. Im his dad and just bought...
  3. Live Gold trial membership

in XBoX on Consoles
    Live Gold trial membership: I just got my son an Xbox One S. Included in the nox was a trial membership for Live Gold. I redeemed the code through my Iphone app. My question is how do I activate it, where on the Xbox do i...
  4. Xbox Live Gold Membership (Digital Code)

in XBoX on Consoles
    Xbox Live Gold Membership (Digital Code): purchased gift card from microsoft.com. son went to redeem code on his xbox account, he clicked on "accept". nothing happened. he x'd out.. went back in to redeem code and said code was already...
  5. membresia (Mod Translation: Membership)

in XBoX Games and Apps
    membresia (Mod Translation: Membership): compre una membresia ea acces pero no puedo entrar a lo juegos q descargue al xbox one (Mod Translation) 1. Buy an EA acces membership but I can not enter the Games q download the Xbox One...
  6. Bir aylık üyelik yerine iki haftalık üyelik (Mod Translation: Two-week membership instead...

in XBoX on Consoles
    Bir aylık üyelik yerine iki haftalık üyelik (Mod Translation: Two-week membership instead...: Bugün yapmış olduğum aylık abonelik ödememden sonra bana 18.02.2019'a kadar süre verdi fakat benden aldığı tutar 59 lira.Neden bir ay değilde 16 günlük aldı öğrenmek istiyorum. (Mod Translation)...
  7. Xbox Live Gold Renovación [Translation-Xbox Live Gold Renewal]

in XBoX Sales and Promo
    Xbox Live Gold Renovación [Translation-Xbox Live Gold Renewal]: Hola, en estos días he tenido problemas con la suscripción a Xbox Live Gold, me explico: El día 01 de Septiembre compré la membresía de 3 meses en oferta (creo que era del 60%). La cuestión es...
  8. Doble cobro en membresía xbox live [Translation- Double charge on Xbox Live membership]

in XBoX Sales and Promo
    Doble cobro en membresía xbox live [Translation- Double charge on Xbox Live membership]: Nesesito ayuda el dia de ayer ise la suscripción gold de xbox live y en la factura bancari me salio doble cobro ________________________________________ [Translation- I need help yesterday I...
  9. Falla en renovación de xbox game pass [Translation: Xbox Game Pass Renewal fails]

in XBoX Sales and Promo
    Falla en renovación de xbox game pass [Translation: Xbox Game Pass Renewal fails]: Recientemente compré la promoción de xbox game pass por 10 pesos. Cuando acabo la idea era que se autorenovara, pero hubo un fallo al momento de intentarlo, entonces yo intente hacerlo mediante la...
  10. Membresía Gold

in XBoX on Consoles
    Membresía Gold: Hola, acabo de poner una membresía de 3 meses de Xbox Live Gold. Pero no se me refleja en mi perfil. Cuando la puse todo estuvo en orden. Ayúdenme por favor 09a241ec-8bff-4ff5-a14c-75748697891b