reporta problema grave [Mod Translation - report serious problem]

Discus and support reporta problema grave [Mod Translation - report serious problem] in XBoX on Mobile to solve the problem; oi eu descobrir um bug muito grave que foi a publico como eu faço para reporta? eu ganho brindes pois o bug tem como eu roubar jogos dos outros pelo... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by JOAS655, Dec 28, 2019.

1. JOAS655
    JOAS655 Guest

oi eu descobrir um bug muito grave que foi a publico como eu faço para reporta? eu ganho brindes pois o bug tem como eu roubar jogos dos outros pelo compartilhamento? o que devo fazer? preciso falar com a microsorft o mais rapido posivel pois o support nao
    me ajuda.

TEM COMO VOCE COMPARTILHAR COM UMA PESSOA E DEPOIS DESCOMPARTILHAR E ROUBAR OS JOGOS DA OUTRA CONTA

[Mod Translation - hi i discover a very serious bug that went public as i do for reporting?
    I get giveaways because the bug has me stealing games from others by sharing?
    what should I do? I need to talk to microsorft as soon as possible because support does not help me.

HOW YOU CAN SHARE WITH ONE PERSON AND THEN SHARE AND STEAL THE OTHER ACCOUNT GAMES]

:)

JOAS655, Dec 28, 2019
  2. XBF Eladio M Win User

Hey JOAS

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are inquiring about how to report a problem and about how one can acquire your account after configuring a Home Xbox.

To
    report a problem
    you will need to install the Xbox Insider Hub to the Xbox platform you are using. This will in turn allow you to add info to a known problem or report a new problem.

Additionally, in order to configure a console as a Home Xbox, you are required to add your account onto the Xbox. This will then prompt you for your Sign-in and security preferences, and if you configure your console to No barriers, this
    will mean that anyone can sign into your account without requiring your password.

At this instance, one can use the Microsoft Edge app on the Xbox, as this will sign you into that account automatically and you would be able to reconfigure your account. This includes alias and passwords.

If you are attempting to recover an account that has been taken over, we recommend using the

Compromised Account Solution
    wizard to recover your account.

I hope this is of some use to you.
  3. Kev7420 Win User

This may help https://beta.support.xbox.com/help/hardware-network/console/my-home-xbox or to contact https://beta.support.xbox.com/contact-us
  4. JOAS655 Win User

O QUE DEVO FAZER?

[Mod Translation - WHAT SHOULD I DO?]
  5. AlvaroKiller24 Win User

La consola se relentiza con el Disco Duro

En el foro oficial de Xbox nadie sabe la respuesta? Pues parece que el problema es mas grave de lo que pensaba...

Translation:
    In the official Forum of Xbox nobody knows the answer?
    It seems that the problem is more serious than he thought...
  6. kardevil2 Win User

xbox 1 controller

Pode ser problema de atualização ....

[Mod translation: may be upgrade problem.... ]
Thema:

Loading...
  1. reporta problema grave [Mod Translation - report serious problem] - Similar Threads - reporta problema grave

2. Problema con cambiar imagen de perfil

in XBoX on Consoles
    Problema con cambiar imagen de perfil: Hola buena tarde alguien me puede ayudar , he intentado cambiar mi foto de perfil pero no puedo me dice que no se pudo cargar que lo intente más tarde , ya intenté en Windows 10 , en la consola y...
  3. problema al instalar ori and the will of the wisp[Translation-Problem when installing...

in XBoX on Windows
    problema al instalar ori and the will of the wisp[Translation-Problem when installing...: hola buenas tardes tengo el siguiente problema. tengo xbox game pass en mi pc y desintale ori para instalarlo en otro disco duro que tiene mas capacidad. el tema es que ahora me aparece como si...
  4. There’s an issue with your account or order/Hay un problema con su cuenta u orden

in XBoX Games and Apps
    There’s an issue with your account or order/Hay un problema con su cuenta u orden: Good morning, good afternoon or good night. I have a problem with the microsoft rewards service I want to redeem the goal proposed by the program, which is a $ 3 xbox gift card. But I get the...
  5. Problemas de latencia

in XBoX Games and Apps
    Problemas de latencia: Hola mi problema es que solia solia tener una latencia entre 70 y 90 pero recientemente me cambiaron el modem Telmex y ahora la latencia es de mas de 200 pero este problema solo le afecta en el...
  6. Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]

in XBoX Games and Apps
    Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]: Assinei a live gold, e ganhei o sonic para baixar gratis e jogar no meu Xbox 360, na primeira vez que tentei instalar ele chegava no 80% e pedia pra instalar novamente, e depois de varia vezes ter...
  7. Problemas com "Gerenciar dispositivos"

in XBoX on Windows
    Problemas com "Gerenciar dispositivos": Olá; há algum tempo venho tendo problemas com minha conta da microsoft. Particularmente com a microsoft store. Adquiri o jogo Forza Horizon 4 e de repente meu usuário não conseguia se conectar ao...
  8. Depois que meu Xbox One atualizou, começou a ter problemas.[Translation-After my Xbox One...

in XBoX on Consoles
    Depois que meu Xbox One atualizou, começou a ter problemas.[Translation-After my Xbox One...: Olá pessoal, tudo bem? Vim pedir ajuda para arrumar o erro do meu xbox, após atualizar ele começou a ter problemas, como ficar lerdo, travamentos, imagens não o carregam, alem de não poder...
  9. El problema de velocidad con lentitud del Desmume[Translation-The Slow Speed Problem of The...

in XBoX Games and Apps
    El problema de velocidad con lentitud del Desmume[Translation-The Slow Speed Problem of The...: Abre el emulador y va estupendamente y luego abre el juego de NDS, pero va lento y ¿Cómo va la velocidad normal en el emulador? y la configuración del emulador DeSmuMe doy a menu "Config" y das el...
  10. Xbox Game Pass Ultimate, problema condivisione[Translation-Xbox Game Pass Ultimate, Sharing...

in XBoX on Windows
    Xbox Game Pass Ultimate, problema condivisione[Translation-Xbox Game Pass Ultimate, Sharing...: Buongiorno, ho la condivisione dell'Xbox con mio cugino da diverso tempo e abbiamo aderito al Game Pass Ultimate dal suo account. Adesso io volevo utilizzare il Game pass ultimate per scaricare...