Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]

Discus and support Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking] in XBoX on Windows to solve the problem; Tengo una pregunta, envié mi control de xbox al servicio de garantía hace una semana y no me han dado respuesta, y en la sección de dispositivos aún no... Discussion in 'XBoX on Windows' started by David AlejandroHernández, May 15, 2019.

  1. Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]


    Tengo una pregunta, envié mi control de xbox al servicio de garantía hace una semana y no me han dado respuesta, y en la sección de dispositivos aún no se actualiza el estado de mi pedido, quisiera saber cuanto tiempo más tardará el procesos.

    [Translation-

    I have a question, I sent my xbox control to the warranty service a week ago and they have not answered me, and in the devices section the status of my order is still not updated, I would like to know how much longer the process will
    take.]


    :)
     
    David AlejandroHernández, May 15, 2019
    #1
  2. David AlejandroHern Win User

    Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]

    Gracias por el dato llamaré a ver cual es el estado

    [Translation-

    Thanks for the data I will call to see what is the state]
  3. XBF Crystal P Win User

    Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]

    Hey there David!



    Thank you for letting us know about the issue.
    We'll be locking the thread.
    If you ever require any help with any other Xbox issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.



    Thank you and have a great day.
  4. Suicidal Groove Win User

    Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]

    Hola!

    usaualmente tarda dos semanas, pero para un mejor seguimiento puedes llamar directamente a soporte :)

    01 800 226 0068

    [Translation-

    Hello! it usually takes two weeks, but for a better follow-up you can call directly to support :)

    01 800 226 0068]
  5. XBF Diego M Win User

    Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]

    Hi David,

    Thank you for coming to the Xbox forums, I'd be happy to answer that.

    Usually a device service order can take about 2 weeks to complete the turnaround however if you are not seeing the status updating then I recommend contacting Xbox customer support since we do not have the tools to look into your service order.

    1. Contact us here
    2. Select Xbox One
    3. Select See other options
    4. Select Payment & Billing
    5. Select show contact options and go to step 4
    6. Select request a call from support if available or there should be a number for you to call

    I hope this helps!
  6. DaviCard Win User

    No Me han entregado Mi Consola Desde el 5 de Septiembre 2013

    el peor servicio de garantía es este servicio aun no tengo mi consola pésimo servicio

    [Translation: the worst
    warranty service this
    service remains awful
    service I don't have
    my console]
Thema:

Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking]

Loading...
  1. Seguimiento de garantía [Translation-Warranty tracking] - Similar Threads - Seguimiento garantía Translation

  2. Problème jeux digital -[Translation - Digital games problem]

    in XBoX Games and Apps
    Problème jeux digital -[Translation - Digital games problem]: Bonjour voil j'ai un souci j'ai forza horizon 3 tout allait bien jusqu' qu'il bug et me demande de désinstaller tout mes jeux version numérique et les réinstaller problème c'est que seul forza ne...
  3. Prémios do Microsoft Solitaire Collection [Translate] Microsoft Solitaire Collection Awards

    in XBoX Games and Apps
    Prémios do Microsoft Solitaire Collection [Translate] Microsoft Solitaire Collection Awards: Para que servem os prémios do Microsoft Solitaire Collection? Estou cheio deles. Que lhes faço? [Translate by Mod] What are the Microsoft Solitaire Collection prizes for? I'm sick of them....
  4. Mein Live-Konto wurde gesperrt ! Hilfe [Translation - My live account has been suspended !...

    in XBoX on Consoles
    Mein Live-Konto wurde gesperrt ! Hilfe [Translation - My live account has been suspended !...: Mein Account wurde gesperrt. gibt es eine möglichkeit es wieder zu beheben? ___ [Translation - My account has been suspended. is there a way to fix it again?]...
  5. 微软商店在国内获得的游戏激活码能不能在国外使用激活 [Translation-Can the game activation code obtained by Microsoft...

    in XBoX Games and Apps
    微软商店在国内获得的游戏激活码能不能在国外使用激活 [Translation-Can the game activation code obtained by Microsoft...: 所以说能不能? [Translation-So can you?] 517fd8a9-ba40-4c99-a5f4-30fecb4d9a81
  6. como canjear una tarjeta de usd en mexico [Mod Translated - how to redeem a usd card in mexico]

    in XBoX Games and Apps
    como canjear una tarjeta de usd en mexico [Mod Translated - how to redeem a usd card in mexico]: lo que pasa es que mi hermano regreso antes que yo i me compro una tarjeta de prepago para comprar contenido de 50 usd mi pregunta es como la voy a canjear en mexico segun no puedo o si ? es que...
  7. Garantía [Translation - Warranty]

    in XBoX Sales and Promo
    Garantía [Translation - Warranty]: Hace poco mi Xbox One S dejo de funcionar, la quise mandar a reparar por la garantía que tiene, el problema es que cuando registro la consola dice que está fuera de garantía, la consola la compre...
  8. queja sobre servicio y garantía de controles [Translation - Complaint about service and...

    in XBoX on Consoles
    queja sobre servicio y garantía de controles [Translation - Complaint about service and...: Señores buenas noches; quiero mostrar mi descontento pr que es injusto que uno compre y compre controles y solo estos tengan 3 meses de garantía. increíble pero cierto solo en México sucede...
  9. Garantía De Control Xbox one Edición PUBG[Xbox One Control Warranty Edition PUBG]

    in XBoX on Consoles
    Garantía De Control Xbox one Edición PUBG[Xbox One Control Warranty Edition PUBG]: Hola. Justo el dia de hoy tuve un accidente con mi control edicion especial de PUBG el gatillo LT dejo de funcionar por completo. Mi pregunta es ¿Como hago valida su garantia ya que lo compre...
  10. El sistema no valida mi reemplazo de control por garantía [Mod Translation: The system does ...

    in XBoX on Consoles
    El sistema no valida mi reemplazo de control por garantía [Mod Translation: The system does ...: Hola amigos, compre un mando edición limitada hace 2 meses(mi consola la compre hace ya 3 años), el botón RB dejo de funcionar, y al parecer el sistema de reemplazo no detecta mi control y por lo...