SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD

Discus and support SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD in XBoX on Consoles to solve the problem; OLÁ, COMPREI UM XBOX 360, E MEU VENDEDOR NÃO ME INFORMOU A SENHA PARENTAL, E AGORA NÃO CONSIGO JOGAR JOGOS MAIS PESADOS POR CAUSA DA SENHA, VOCÊS PODEM... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by DanilloRoggia, Aug 29, 2019.

1. SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD

OLÁ, COMPREI UM XBOX 360, E MEU VENDEDOR NÃO ME INFORMOU A SENHA PARENTAL, E AGORA NÃO CONSIGO JOGAR JOGOS MAIS PESADOS POR CAUSA DA SENHA, VOCÊS PODEM ME AJUDAR A RETIRAR ESSA SENHA?

:)

DanilloRoggia, Aug 29, 2019
  2. DanilloRoggia Win User

Eu entrei em contato com ele, mais ele não sabe a senha e nem a dica de tentar recuperar a senha que e a comida favorita, eu preciso que me ajudem.

[Translation-I contacted him, plus he does not know the password and neither the hint of trying to recover the password that and the favorite food, I need you to help me.]
  3. XBF Brad A Win User

Hi Danillo,

As WPAK posted, you can go to the devices site. There you will register the console. Once registered you can then select reset passcode. Here is a guide on how to

reset the passcode
    .

If you don’t remember your pass code question or don’t know the pass code for your Xbox 360, you can reset the pass code online. Here’s how.

Note You must meet the following criteria to be able to reset your pass code online:

• Your Microsoft account must be an adult account.
    • The console must be registered in your name.

1. Sign in to your Microsoft account at
      Devices
      .
    2. Locate your registered Xbox 360 console.
    3. Select More actions, select Reset passcode, and then follow the instructions to reset your pass code.
    Thanks,

Brad
  4. THANOS OPRESSOR Win User

Bom dia!

Se você comprou usado o vendedor deveria ter te entregue o console formatado, sem senha alguma, verifique com ele.

[Translation-good morning!

If you bought used the seller should have handed you the console formatted, no password whatsoever, check with it.]
  5. XBF Erick C Win User

Senha parental (Parental password)

Hey there DiegoChagas1,

Thank you for reaching out to us on the forums in regards to the parental code. Are you trying to recover a forgotten parental code on the 360? Go ahead and take a look at the following support article if you need to reset.

I hope this helps.
  6. WPAK Win User

Hi there,

in order to reset a family passcode you will need to go to your devices on this link

https://account.microsoft.com/devices/

and if the console shows there it will have an option to reset the family passcode.

If the console doesn't show or if it is not working then please contact Xbox Support, They will need the serial ID of the console and will do something on their end, after which they will guide you through the steps to reset it on your end.

To contact Xbox Support (Phone or Microsoft Support Chat) via
    http://support.xbox.com/contact-us
Thema:

Loading...
  1. SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD - Similar Threads - SENHA PARENTAL PARENTAL

2. Senha parental (Parental password)

in XBoX on Consoles
    Senha parental (Parental password): Boa noite , Poderia me ajudar pois não lebro a senha parental do meu Xbox 360 já tentei de tudo. NS 015900653912 D:2.0.17526.0-K:2.0.17526.0(BK:2.0.1888.0) Desde já muito obrigado....
  3. Senha dos pais[Translation-Parental password]

in XBoX on Consoles
    Senha dos pais[Translation-Parental password]: Alguem me ajuda tentei diversas maneiras de tira a senha e formatar mais nao consigo [translation-Someone helps me tried several ways to strip the password and format more I can not]...
  4. esqueci a senha de controle parental como posso resetar o comsole??mi ajudem [Translate]...

in XBoX on Consoles
    esqueci a senha de controle parental como posso resetar o comsole??mi ajudem [Translate]...: amigos meu xbox360 começou a pedir uma senha de controle parental do nada e eu nao sei essa senha ja faz um tempo que to com ele e nao pos senha alguma e foi entra na live e começo a pedi essa...
  5. CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]

in XBoX Games and Apps
    CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]: COMO FAÇO PARA TIRAR ESSA SENHA? KRL Translation: [ How do I get this password? KRL] 6ab05d1c-0f9f-4e18-93a0-6a4bac0d1446
  6. senha parental do xbox 360

in XBoX on Mobile
    senha parental do xbox 360: como eu tiro a senha do pai xbox 360, mas eu esqueci a senha parental fdca3991-2ebc-4026-870d-0347159d0217
  7. Esqueci a senha parental

in XBoX Games and Apps
    Esqueci a senha parental: comprei um xbox 360 do meu amigo e tinha uma senha parental e ele esqueceu e eu queria tira só que eu já usei códigos tudo mais não funciona vocês podem mi ajuda 0b266e58-47ea-445c-9011-e29638140bc2
  8. preciso da senha parental eu não consigo remover a protecão de familia

in XBoX Games and Apps
    preciso da senha parental eu não consigo remover a protecão de familia: eu comprei um xbox usado de um amigo que não lembra a senha e não consigo removera proteção família e não sei o código pra dar reset no parental ! 32d3e9cf-03ca-415f-8d6c-e388c793d91c
  9. Senha parental

in XBoX on Consoles
    Senha parental: eu comprei o Xbox 360 na Internet só que tá com uma senha parental e não sei qual é o que devo fazer pra tira á senha 99190df9-0e3c-4458-9eb0-fdacb491f1b4
  10. problema com senha parental

in XBoX on Consoles
    problema com senha parental: I bought a used xbox 360 plus the person who sold me did not tell me that I had a parental password could help me? ade996af-2cbc-44eb-8c93-330c6e341cee