senha parental xbox 360[Translation-xbox 360 parental password]

Discus and support senha parental xbox 360[Translation-xbox 360 parental password] in XBoX Accessibility to solve the problem; nao lembro a senha parental e nao consigo mais jogar jogos de corrida [Translation-I can't remember the parental password and I can't play racing... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by giulianooderdenge, Apr 18, 2020.

1. senha parental xbox 360[Translation-xbox 360 parental password]

nao lembro a senha parental e nao consigo mais jogar jogos de corrida

[Translation-I can't remember the parental password and I can't play racing games anymore]

:)

giulianooderdenge, Apr 18, 2020
  2. CardMoon9502447 Win User

Family settings password forgotten

Ei ninguém responde a esse fórum??

Esqueci por completo a senha parental e a pergunta, pois não usava há um tempo meu 360 e preciso vender o Xbox 360 pois so uso o one

[Translation-

Hey no one responds to
    this forum??
    I forgot the parental
    password and the question, are you
    using for a while now
    my 360 and
    need to sell the Xbox
    360 because so
    use the one]
  3. Gabriel laranjeiras Win User

Tirar senha parental[Remove parental password]

Nao consigo tira senha parental

-[Translation - I can't get parental password]
  4. XBF Brad A Win User

Hi Fellow gamer,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you need to reset the parental passcode. Here are the steps to reset the passcode.

You must meet the following criteria to be able to reset your pass code online:

• Your Microsoft account must be an adult account.
    • The console must be registered in your name.

1. Sign in to your Microsoft account and go to the Devices tab.
    2. Locate your registered Xbox 360 console and select
      Show Details.
    3. Select Manage, select Reset passcode, and then follow the instructions to reset your pass code.

Thanks,

Brad
  5. DanilloRoggia Win User

SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD

Eu entrei em contato com ele, mais ele não sabe a senha e nem a dica de tentar recuperar a senha que e a comida favorita, eu preciso que me ajudem.

[Translation-I contacted him, plus he does not know the password and neither the hint of trying to recover the password that and the favorite food, I need you to help me.]
  6. XBF Erick C Win User

Senha parental (Parental password)

Hey there DiegoChagas1,

Thank you for reaching out to us on the forums in regards to the parental code. Are you trying to recover a forgotten parental code on the 360? Go ahead and take a look at the following support article if you need to reset.

I hope this helps.
Thema:

Loading...
  1. senha parental xbox 360[Translation-xbox 360 parental password] - Similar Threads - senha parental 360

2. desbloqueio senha parental -[Translation - parental password unlock]

in XBoX on Consoles
    desbloqueio senha parental -[Translation - parental password unlock]: comprei xboc 360 usado. ja havia uma senha. preciso fazer outra. O dono antigo esqueceu a senha. fui ao youtube e vi alguns tutoriais que ensinam coloquei os codigos sugeridos. mas nenhum deles...
  3. como resgatar senha do desbloqueio codigo parental[how to redeem parental code unlock...

in XBoX on Consoles
    como resgatar senha do desbloqueio codigo parental[how to redeem parental code unlock...: Comprei um xbox 360, usado. Porem tem uma senha para bloqueio de criancas etc. Do antigo dono. Logo nao consigo acessar jogos e mesmo a minha assinatura gold. como faço para desbloquear.?...
  4. Não consigo remover a senha parental [I can't remove the parental password]

in XBoX on Consoles
    Não consigo remover a senha parental [I can't remove the parental password]: Comprei um Xbox usado e veio com senha parental e o antigo dono falo que não lembra a senha então entrei em CTT com a Microsoft e eles me deu um códico pra resetar a senha mais quando eu coloco o...
  5. Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar...

in XBoX on Consoles
    Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar...: Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar esse bloqueio ? [Mod Translation - I bought a used Xbox 360 and I don't have the old parental control...
  6. SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD

in XBoX on Consoles
    SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD: OLÁ, COMPREI UM XBOX 360, E MEU VENDEDOR NÃO ME INFORMOU A SENHA PARENTAL, E AGORA NÃO CONSIGO JOGAR JOGOS MAIS PESADOS POR CAUSA DA SENHA, VOCÊS PODEM ME AJUDAR A RETIRAR ESSA SENHA? HELLO, I...
  7. Senha parental (Parental password)

in XBoX on Consoles
    Senha parental (Parental password): Boa noite , Poderia me ajudar pois não lebro a senha parental do meu Xbox 360 já tentei de tudo. NS 015900653912 D:2.0.17526.0-K:2.0.17526.0(BK:2.0.1888.0) Desde já muito obrigado....
  8. Senha dos pais[Translation-Parental password]

in XBoX on Consoles
    Senha dos pais[Translation-Parental password]: Alguem me ajuda tentei diversas maneiras de tira a senha e formatar mais nao consigo [translation-Someone helps me tried several ways to strip the password and format more I can not]...
  9. CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]

in XBoX Games and Apps
    CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]: COMO FAÇO PARA TIRAR ESSA SENHA? KRL Translation: [ How do I get this password? KRL] 6ab05d1c-0f9f-4e18-93a0-6a4bac0d1446
  10. senha parental do xbox 360

in XBoX on Mobile
    senha parental do xbox 360: como eu tiro a senha do pai xbox 360, mas eu esqueci a senha parental fdca3991-2ebc-4026-870d-0347159d0217