SERVIDOR NO BRASIL (SERVER IN BRAZIL)

Discus and support SERVIDOR NO BRASIL (SERVER IN BRAZIL) in XBoX Accessibility to solve the problem; Já não suporto os problemas de conexão. Pedem para liberar portas, modificar a MTU, conversar com uma operadora de internet, etc. Os problemas... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by DEROCHA, May 23, 2019.

1. DEROCHA
    DEROCHA Guest

Já não suporto os problemas de conexão. Pedem para liberar portas, modificar a MTU, conversar com uma operadora de internet, etc. Os problemas continuam.
    Jogos pesados, perdendo a conexão, problemas apenas conhecidos pelos jogadores.
    Se você joga um jogo de tiro, tristeza, vai tomar tiro na cabeça toda hora, fica na tela igual a um zumbi.
    Se joga futebol, o jogador parece estar com um quilo de chumbo em cada perna, vai fazer um gol?
    Que nada a marcação já chegou. E por aí vai.

No entanto, nós somos um dos maiores consumidores de jogos do mundo e não temos um servidor no Brasil.
    Talvez por continuarmos consumindo e não reclamarmos do serviço.
    Você pode não gostar do jogador brasileiro e do nosso país. No entanto, algo que aprendi na vida, uma empresa para sobreviver tem que fazer o consumidor ficar satisfeito com o produto que oferece.
    Caso a empresa não consiga fazer isso, uma hora as pessoas se cansam e, passamos a procurar outras empresas que oferecem o mesmo serviço.

Espero que tenha sido entendido o recado.

Translate-I can't stand the connection problems anymore. They ask to release ports, modify the MTU, chat with an internet carrier, etc. The problems continue. Heavy games, losing the connection, problems only known
    by the players. If you play a game of shooting, Sadness, will take shot in the head all the time, sits on the screen equal to a zombie. If you play football, the player seems to have a kilo of lead on each leg, will you score a goal? That nothing the marking
    has ever arrived. And that's it.

However, we are one of the biggest gaming consumers in the world and we do not have a server in Brazil. Maybe because we continue to consume and not complain about the service. You may not like the Brazilian player
    and our country. However, something I have learned in life, a company to survive has to make the consumer be satisfied with the product it offers. If the company is unable to do so, 1 hours people get tired and we start looking for other companies that offer
    the same service.

I hope the message was understood.

:)

DEROCHA, May 23, 2019
  2. Onyx Is Here Win User

I understand about the high ping when you need to go to different servers. However, what I would recommend is posting a request to see if a service can be made for your region at this link Xbox
    Feedback
  3. HarIey Quinn77 Win User

Suspensión injusta de un juego. [Translation-Unfair suspension of a game.]

To add to what Randy said, was it on the official servers or private servers? Private servers can ban you from their servers for any reason, meanwhile the official server has rules, but I'd reach out to Studio Wildcard.

Translation via Google Translate to Spanish:

Para agregar a lo que dijo Randy, ¿estaba en los servidores oficiales o privados? Los servidores privados pueden expulsarlo de sus servidores por cualquier motivo, mientras que el servidor oficial tiene reglas, pero me pondré en contacto con Studio Wildcard.
  4. CommunalThrone Win User

Issues Downloaded Games

I've migrated in the same console, but, the region that i live is different from the specified one. So, I was in Brazil and then I've changed my account to USA, but i'm back to Brasil and the time lapse to change my account back isn't over. First of all
    I've bought the games on my Brazil account and then changed to USA. When i've come back to Brazil the games don't work.
  5. Brenofogosouza Win User

Can i use a Xbox bought in US in India?

eu comprei um xbox one na espanha eu posso usar no brasil eu vou precisar de transformadoror

[Translation: I bought an xbox one in Spain I can use in Brazil I will need transformadoror]
  6. Deryck Realles Win User

media player not on store

28/01/2016 aqui no Brasil app Media Player para Xbox One esta indisponível alguém tem uma solução?

[Translation -

01.28.2016 in Brazil app Media Player for Xbox One is unavailable anyone have a solution?]
Thema:

Loading...
  1. SERVIDOR NO BRASIL (SERVER IN BRAZIL) - Similar Threads - SERVIDOR BRASIL SERVER

2. Forza Horizon 2 está com problema no servidor de jogos

in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 2 está com problema no servidor de jogos: A mais de uma semana não conseguimos correr online no Forza Horizon 2. Da mensagem que não se consegue achar servidor de jogos. Aparentemente o problema é mundial. Apesar de antigo tem dezenas de...
  3. erro de conexão do servidor [Translate] Server Connection Error

in XBoX Games and Apps
    erro de conexão do servidor [Translate] Server Connection Error: estou com problema para jogar super cartela [Translate] I'm having trouble playing Super color chart 5983681c-cc54-46a1-8a96-a94a4412659c
  4. Perca de conexão com o servidor (Lose connection to the server)

in XBoX Games and Apps
    Perca de conexão com o servidor (Lose connection to the server): Em jogos como overwatch, Paladins e planta vc Zombies Garden of war, depois de pouco tempo no jogo aparece uma mensagem dizendo que estou tendo perca de conexão com o servidor. O que posso fazer?...
  5. Conexión del servidor bloqueada [Edit - Translation] - Server Connection Blocked

in XBoX on Windows
    Conexión del servidor bloqueada [Edit - Translation] - Server Connection Blocked: Hola, hago esta pregunta por segunda vez, ya que la primera vez que pregunté sobre el tema, se solucionó en el momento, de forma temporal, pero sigue presentándose el problema, este es que la...
  6. No me conecta con los servidores [Translation - Doesn't connect me to the servers]

in XBoX Games and Apps
    No me conecta con los servidores [Translation - Doesn't connect me to the servers]: Hola buenas noches tengo problemas para conectarme con los servidores acabo de descargar el juego y no conecta me deja jugar la historia pero el multijugador no ya borre el juego y aun asi no me...
  7. Servidores do Minecraft [Translation-Minecraft Servers]

in XBoX Games and Apps
    Servidores do Minecraft [Translation-Minecraft Servers]: Tem como adicionar outros servidores além dos que estão em destaque? Se sim, como faço ? [Translation-Is there any way to add other servers besides the ones that are highlighted? If so, how do...
  8. In my Xbox apear “perdiste la conexión con los servidores de ea“ [Translation - "you lost...

in XBoX Games and Apps
    In my Xbox apear “perdiste la conexión con los servidores de ea“ [Translation - "you lost...: I have bought a new disc game, i played with it, but in the second day appear a message “perdiste la conexión con los servidores de ea” [Translation - “you lost the connection to the ea servers”]...
  9. Mi xbox no se puede conectar a un servidor DHCP[Translation-My Xbox cannot connect to a...

in XBoX on Consoles
    Mi xbox no se puede conectar a un servidor DHCP[Translation-My Xbox cannot connect to a...: Mi xbox no se puede conectar a un servidor DCHP ya intente hacer todos los pasos que me indica la interfaz y ninguno sirve [Translation-My Xbox can not connect to a server DCHP already try to do...
  10. no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...

in XBoX Games and Apps
    no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...: no puedo jugar en linea, mi subscripcion esta al dia, el juego empezo con ese mensaje y no deja actualizarse ni jugar en linea. favor su ayuda [Translation - I can not play online, my...