Servidores do Minecraft [Translation-Minecraft Servers]

Discus and support Servidores do Minecraft [Translation-Minecraft Servers] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Tem como adicionar outros servidores além dos que estão em destaque? Se sim, como faço ? [Translation-Is there any way to add other servers besides... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Gabrielllllllllllllllllll, May 16, 2019.

1. Servidores do Minecraft [Translation-Minecraft Servers]

Tem como adicionar outros servidores além dos que estão em destaque? Se sim, como faço

?

[Translation-Is there any way to add other servers besides the ones that are highlighted? If so, how do I?]

:)

Gabrielllllllllllllllllll, May 16, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi Gabriel,

Thank you for coming to the Xbox forums.

I found an article from Mojang Support on how to add a server if you do not want to join one of the featured servers. The

article
    states, "It’s also possible to add an external server by pressing Add Server and then put in the necessary information. If you need help locating this information, please contact the
    server owner. Note: due to platform restrictions, this feature is not available on consoles."

Other than that, if it doesn't let you add a server, I recommend either posting or searching through the Minecraft community forums to get an answer from other Minecraft players.

I hope this helps!
  3. Daniel_0815 Win User

minecraft

Hola,

Si usted está jugando en servidores oficiales de Minecraft, estos son actualizados de acuerdo a la fecha de actualización oficial. En caso contrario, la actualización es responsabilidad del propietario.

Espero que esto ayude.

[Translation - Hello, If you are playing on official Minecraft servers, they are updated according to the official update date. Otherwise, the update is the responsibility of the owner. I hope this helps.]
  4. SpaceJankey Win User

Agregar servidor Minecraft Xbox one (Add Minecraft Xbox one server)

Hola! No creo que la version Xbox de Minecraft permite agregar servidores.
  5. RandyAU93 Win User

Minecraft Xbox One Edition

"Minecraft: Xbox One Edition" has been replaced with "Minecraft" after the Better Together update, which receives the Aquatic update. Other console specific editions are also not getting that update.

Translating to Portuguese using bing.com/translate:

"Minecraft: Xbox One Edition " foi substituído por "Minecraft " após a atualização Better Together, que recebe a atualização aquática. Outras edições específicas do console também não estão obtendo essa atualização.
  6. Zp-wangyifei Win User

怎样通过xbox live身份验证? [Translation - How to authenticate via xbox live?]

我用的是安卓Minecraft。但是 法进入服务器,需要进行xbox live身份验证。

[Translation-I'm using Android Minecraft. However, you can't access the server and you need xbox live authentication.]
Thema:

Loading...
  1. Servidores do Minecraft [Translation-Minecraft Servers] - Similar Threads - Servidores Minecraft Translation

2. No me conecta con los servidores [Translation - Doesn't connect me to the servers]

in XBoX Games and Apps
    No me conecta con los servidores [Translation - Doesn't connect me to the servers]: Hola buenas noches tengo problemas para conectarme con los servidores acabo de descargar el juego y no conecta me deja jugar la historia pero el multijugador no ya borre el juego y aun asi no me...
  3. SERVIDOR NO BRASIL (SERVER IN BRAZIL)

in XBoX Accessibility
    SERVIDOR NO BRASIL (SERVER IN BRAZIL): Já não suporto os problemas de conexão. Pedem para liberar portas, modificar a MTU, conversar com uma operadora de internet, etc. Os problemas continuam. Jogos pesados, perdendo a conexão,...
  4. In my Xbox apear “perdiste la conexión con los servidores de ea“ [Translation - "you lost...

in XBoX Games and Apps
    In my Xbox apear “perdiste la conexión con los servidores de ea“ [Translation - "you lost...: I have bought a new disc game, i played with it, but in the second day appear a message “perdiste la conexión con los servidores de ea” [Translation - “you lost the connection to the ea servers”]...
  5. Mi xbox no se puede conectar a un servidor DHCP[Translation-My Xbox cannot connect to a...

in XBoX on Consoles
    Mi xbox no se puede conectar a un servidor DHCP[Translation-My Xbox cannot connect to a...: Mi xbox no se puede conectar a un servidor DCHP ya intente hacer todos los pasos que me indica la interfaz y ninguno sirve [Translation-My Xbox can not connect to a server DCHP already try to do...
  6. no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...

in XBoX Games and Apps
    no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...: no puedo jugar en linea, mi subscripcion esta al dia, el juego empezo con ese mensaje y no deja actualizarse ni jugar en linea. favor su ayuda [Translation - I can not play online, my...
  7. Problemas no servidor [Non-server Issues]

in XBoX Games and Apps
    Problemas no servidor [Non-server Issues]: Comprei um minecraft para o Xbox one até ontem de ontem eu estava jogando no servidores online porém eu não consigo mais, aparece que o servidor foi desconectado, ou que minha versao nao e...
  8. Encontrar partida en servidor de usa[Find departure in usa server]

in XBoX Games and Apps
    Encontrar partida en servidor de usa[Find departure in usa server]: hola alguien sabe como me puedo cambiar de servidor para encontrar partida ranked escalada por que en el servidor que juego de brasil no me encuentra alguien me podria ayudar? [Translation -...
  9. Agregar servidor Minecraft Xbox one (Add Minecraft Xbox one server)

in XBoX Games and Apps
    Agregar servidor Minecraft Xbox one (Add Minecraft Xbox one server): Hola, llevo 10 minitos buscabdo la pestaña de agregar un servidor pero no logro encontrarla, me pueden ayudar porfavor [Translation] Hello, I have 10 minutes buscabdo the tab to add a server but...
  10. no. puedo entar a servidores

in XBoX Games and Apps
    no. puedo entar a servidores: no puedo entrar a servidores 8dfcf036-5dfd-4e8c-9a93-f9898ab1d429