Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not...

Discus and support Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not... in XBoX Accessibility to solve the problem; Hace poco me mude a Ecuador pero no aparece en regiones entonces como hago compras con una tarjeta de banco bolivariano? Translation: [I recently... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by PliantLime34291, Feb 23, 2019.

1. Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not...

Hace poco me mude a Ecuador pero no aparece en regiones entonces como hago compras con una tarjeta de banco bolivariano?

Translation: [I recently moved to Ecuador but does not appear in regions then how do I shop with a bank card Bolivarian? ]

:)

PliantLime34291, Feb 23, 2019
  2. PliantLime34291 Win User

Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

Entonces como hago para hacer compras desde Ecuador ?

[Translation-

So how do I make purchases from Ecuador?]
  3. choppyseize Win User

Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not in regions of Xbox as I shop from Ecuador?]

Please don't start multiple threads its again the forum rules.
  4. XBF Leslie D Win User

Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not in regions of Xbox as I shop from Ecuador?]

Hey there,
    Thanks for reaching out to us. Unfortunately, as mentioned on your original post Ecuador isn't one of the supported regions.
    If you have moved to a different country and want to make Xbox purchases in your new location, you will need to change your region. For more information about this I suggest you go over our article
    "How to update your Microsoft account if you're moving to a new country or region"
  5. Sir Scorpio69 Win User

Preview Program Billing issue

tengo este problema soy de Ecuador, no existe tienda de ecuador y con mi tarjeta Visa Internacional toda la vida eh podido comprar en tienda de Estados Unidos pero desde la ultima Actualización cuando quiero comprar me sale el mensaje de error Risk Rejected
    Cross Region

[translation]

I have this problem I am from Ecuador, there is no shop Ecuador and Visa International card my whole life eh able to buy US store since the last update but when I buy I get the error message Rejected Cross Risk Region
  6. JohnPatricio Win User

Error xbox wifi + disco externo

Hola tengo pensado comprar una Xbox sin embargo soy de Ecuador y aquí no hay soporte y no si sea capaz de adquirir el Game pass además de yo soy de los que compra en digital lo juegos y no sé si mi tarjeta se pueda agregar a métodos de pago
Thema:

Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not...

Loading...
  1. Si Ecuador no está en regiones de xbox como hago compras desde Ecuador? [If Ecuador is not... - Similar Threads - Ecuador está regiones

2. Minha foto da Xbox Live, ao meu ver, está sendo excluída sem motivo! [ My Xbox Live profile...

in XBoX Accessibility
    Minha foto da Xbox Live, ao meu ver, está sendo excluída sem motivo! [ My Xbox Live profile...: Olá! Bom, quero fazer uma reclamação. Eu estava usando uma foto de perfil há alguns meses e nada tinha acontecido, mas, derrepente, recebo uma mensagem da Xbox Live dizendo que por motivos de...
  3. Meu jogo Spongebob Squarepants Planktons Robotic Revenge está cheio de manchas...

in XBoX Games and Apps
    Meu jogo Spongebob Squarepants Planktons Robotic Revenge está cheio de manchas...: O disco do meu jogo de Xbox 360 está cheio de manchas,o que eu faço? -[Translation - My Xbox 360 game disc is full of stains, what do I do?] bee08272-94c2-4ce5-9c20-0fb39d30fd6d
  4. Porque a voz do meu amigo não está saindo e minha voz está tão baixo...

in XBoX Accessibility
    Porque a voz do meu amigo não está saindo e minha voz está tão baixo...: A minha voz esta muito baixo tipo muito ja no One não, e o meu amigo que possui fone não está funcionando na retrocompatibilidade sendo que funciona no One.. Soluções? [translation-My voice is...
  5. Tengo problemas para descargar contenido mientras la consola está apagada[Translation-I'm...

in XBoX on Consoles
    Tengo problemas para descargar contenido mientras la consola está apagada[Translation-I'm...: Como ya dije tengo este problema que no me permite descargar juegos mientras que la consola está apagada, he estado investigando en Internet y supuestamente todo está bien configurado para que el...
  6. Código Postal de Correcto de Quito Ecuador. [Postal Code of Correct of Quito Ecuador.]

in XBoX Accessibility
    Código Postal de Correcto de Quito Ecuador. [Postal Code of Correct of Quito Ecuador.]: Cuál es la manera correcta de introducir el código postal ya que llevo varios días intentando comprar un juego para Xbox pero al momento de pagar sale el error Formato de código postal incorrecto....
  7. Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...

in XBoX Accessibility
    Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...: Hace poco me mude a Ecuador y e querido comprar cosas desde la tienda de Microsoft, e intentado cambiar de región pero no me aparece Ecuador, alguien sabe cambiar de Colombia a Ecuador?...
  8. Billing XBOX ONE - Ecuador

in XBoX on Consoles
    Billing XBOX ONE - Ecuador: Dear MICROSOFT, as you are aware, XBOX ONE has no support in Ecuador, which is why the issue of payment and billing is complicated. What I have to do to receive their products is to put myself as...
  9. Why do they say that there is no xbox live service in Ecuador if I can play online and buy ...

in XBoX on Consoles
    Why do they say that there is no xbox live service in Ecuador if I can play online and buy ...: Why do they say that there is no xbox live service in Ecuador if I can play online and buy digital games without problems? Since 2007 with my xbox 360 game and I buy digital without problems. Can...
  10. I Live In Ecuador (will my Xbox One connect if I get one)?

in XBoX on Consoles
    I Live In Ecuador (will my Xbox One connect if I get one)?: I'm an American living in Ecuador, and I'm currently in the states visiting. I am wondering if an Xbox One will connect in Ecuador if I get one. I had an Xbox 360 and it connected fine. In truth,...