SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH...

Discus and support SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH... in XBoX on Consoles to solve the problem; microsoft, recentemente perdi uma conta em que meu cartão de credito estava colocado, comprei a assinatura gold que renovaria ao proximo mÊs , já... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by TeiveZ, May 8, 2019.

1. TeiveZ
    TeiveZ Guest

SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH...

microsoft, recentemente perdi uma conta em que meu cartão de credito estava colocado, comprei a assinatura gold que renovaria ao proximo mÊs , já tentei redefinir a senha mais os dados não batem , presciso tirar essa cobrança se não já era , por favor entrar
    em contato caso alguma solução , por favor microsoft , não manca cmg , sempre gostei do seu atendimento mais agora presciso muito dele

[Translation - Microsoft,recently lost an account in which my credit card was placed, I bought the gold signature that I would renew next month,I already tried to reset the password
    plus the data does not beat, I need to take this charge if it was not already, please get in touch

if any solution, please Microsoft, do not limp, I always liked your service more now I need a lot of it]

:)

TeiveZ, May 8, 2019
  2. LOCKLD Win User

SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH CHARGE ON CARD]

Ola, tudo bem ? Sei cm é desesperador essa situação, pode dar mais detalhes ? Quais formas de recuperação já tentou ?

[Translation - Hello, how are you
    ?
    I know cm is desperate this situation, can you give more details?
    What forms of recovery have you tried?]
  3. XBF Ruben D Win User

SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH CHARGE ON CARD]

Hello TeiveZ!

Thank you for posting on Xbox Forums! I understand that not being able to access your account in which you were just charged for Xbox Live Gold can be frustrating but I will be happy to assist you today. In regards to not being able to access your account,
    I understand that you've tried to
    Reset your Password
    but, did you follow the steps we have on the website to do so? Did you go through the recovery form when trying to reset the password? If you need further assistance please feel free to reply back letting us know. Thank you again for
    posting on Xbox Forums!
  4. Leo Ascendent Win User

Olá, você pode tentar recuperar sua conta usando a página de recuperação?

[Translation - Hello, can you try to recover your account using the recovery page?]

https://support.xbox.com/my-account/microsoft-account/forgot-microsoft-account-solution
  5. XBF Jeremy Z Win User

Conta Perdida [Translation: Lost Account]

Hello iTalo,

Thank you for contact Forum support!

Should the account have been hacked I recommend to try and recover the account under the recover account option of
    Account.Microsoft.com.

Once you input your email it will ask for your password, then select Forgot password and try to recover the account.

Should there be any issues with recovering the account its best to contact a live support agent for more assistance.

The best way to reach Live Support would be here:

Contact Us

It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks, pick the category(Games)and just pick a contact method (request a call from support or Chat is faster).

Hope this helps.
  6. Italo Aguiar Win User

Compra do Xbox Live Gold com vale presente [Xbox Live Gold purchase with gift voucher]

Olá Gabriel,

Acabei de renovar minha gold por R$ 1. Realmente exige um cartão de crédito no momento da compra. Mas após a compra você pode gerenciar suas assinaturas no

painel da conta microsoft
    e desativar a cobrança recorrente.

[Translation - Hello Gabriel,

I just renewed my gold for R $1. It really requires a credit card at the time of purchase. But after purchase you can manage your subscriptions in the Microsoft account dashboard and disable recurring billing.]
Thema:

Loading...
  1. SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH... - Similar Threads - SOCORRO CONTA PERDIDA

2. Não consigo logar na minha conta no Xbxone [Translation - I can't log in to my Xbxone account]

in XBoX on Consoles
    Não consigo logar na minha conta no Xbxone [Translation - I can't log in to my Xbxone account]: Não estou conseguindo logar na minha conta no meu Xbxone, quando tento entrar aparece essa mensagem, " vc não pode entrar, tente novamente em alguns minutos ou verifique o status do serviço na...
  3. Não consigo redefinir minha senha de uma conta antiga (I can't reset my password from an...

in XBoX on Consoles
    Não consigo redefinir minha senha de uma conta antiga (I can't reset my password from an...: Eu já tentei de tudo para conseguir uma conta antiga minha de Xbox 360 q possui muitos jogos, e sempre falam q dei poucas informações, eu estpu tentando a mais de 4 anos conseguir essa conta mas...
  4. Problema de adicionar uma nova conta (Problem adding a new account)

in XBoX Accessibility
    Problema de adicionar uma nova conta (Problem adding a new account): Eu não estou conseguindo adicionar uma nova conta no meu xbox one Translation: I can not add a new account to my xbox one 7e16b99a-a9c7-4398-a2da-bf97d359d673
  5. Saldo da conta de um filho no grupo de familia [Translate] Balance of a child's account in...

in XBoX Sales and Promo
    Saldo da conta de um filho no grupo de familia [Translate] Balance of a child's account in...: Coloquei o saldo na conta de um filho e preciso transferir para o outro filho .... como fazer? [Translate by Mod] I put the balance on a child's account and need to transfer to the other...
  6. problema pra entrar na minha conta no xbox 360 (problem signing in to my Xbox 360 account)

in XBoX Accessibility
    problema pra entrar na minha conta no xbox 360 (problem signing in to my Xbox 360 account): Estou com problema ao entrar na minha conta no xbox 360 Translation: I'm having trouble signing in to my Xbox 360 account 0810a81a-45f5-4bc1-8d33-1ca865fc3dc0
  7. Vinculo de contas XBOX E EPIC GAMES [Translation - Link of accounts XBOX AND EPIC GAMES]

in XBoX on Windows
    Vinculo de contas XBOX E EPIC GAMES [Translation - Link of accounts XBOX AND EPIC GAMES]: Por favor me ajudem , houve um erro e desvinculou minha conta da epic com a conta do xbox, agora nao consigo mais passar o pacote q eu comprei pra conta principal. Queria conseguir vincular denovo...
  8. Jogos que não estão compartilhando mesmo com a conta como principal[Translation-Games that...

in XBoX Games and Apps
    Jogos que não estão compartilhando mesmo com a conta como principal[Translation-Games that...: nem todos os meus jogos estão sendo compartilhados mesmo minha conta como principal no meu xone. isso dps de resetar o xone para configuração de fabrica [Translation-Not all my games are being...
  9. Conta dupla

in XBoX Games and Apps
    Conta dupla: Assinei a Xbox Live Gold para poder jogar online com alguns amigos, no entanto, após assinar pela primeira vez e tentar entrar no grupo de meus colegas, a Live requisitou uma assinatura e eu o...
  10. Socorro Bill Gates X box one [Edit - translation] - Help Bill Gates X box one

in XBoX Games and Apps
    Socorro Bill Gates X box one [Edit - translation] - Help Bill Gates X box one: Boa tarde sr Bill Gates x box one comprei a gold e não consigo acessar os jogos online tanto para x box one ou 360, me ajude por favor não quero ser obrigado migrar para Sony, há e mais uma coisa,...