son de la xbox one[Translation-sound of the xbox one]

Discus and support son de la xbox one[Translation-sound of the xbox one] in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour, Je ne peux pas parler avec mes amis sur un jeu en ligne. J'ai déj fait la manipulation conseillée par Microsoft (touche Xbox, système,... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by PaulaGarcia2, Mar 24, 2020.

1. PaulaGarcia2
    PaulaGarcia2 Guest

Bonjour,

Je ne peux pas parler avec mes amis sur un jeu en ligne.

J'ai déj fait la manipulation conseillée par Microsoft (touche Xbox, système, paramètres, appareils et diffusion en continu, Kinect) mais Kinect me dit de brancher mon Kinnect, je n'ai pas de case Utilisez le microphone.

Pouvez vous me prêter assistance.

merci

[Translation-Hello

I can't talk to my friends about an online game.

I've already done the manipulation advised by Microsoft (Xbox key, system, settings, devices and streaming, Kinect) but Kinect tells me to plug in my Kinnect, I have no box Use microphone.

Can you help me.

Thank you]

:)

PaulaGarcia2, Mar 24, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Paula,

Thanks for reaching out to us on the forums. We see you are having issues with the Kinect. We recommend the

guide for troubleshooting Kinect
    as it seems the console isn't registering it correctly. Let us know how it goes.

Thanks,

Brad
  3. Chyrola Cuello Win User

Fortnite no es de pago[Fortnite is not paid]

Asi son las reglas de Xbox hermano.

[Translation - So are the rules of Xbox brother.]
  4. alberto sagrero Win User

como me registro para la beta

oigan puden registrarme para la beta de las actualizaciones de xbox one ??

[Translation: Hey can I register for the beta of the xbox one updates?]
  5. ShadierZX Win User

What games does everyone enjoy playing with their family or friends

Forza es sin duda una joya de xbox !! la ambientación y el sonar de los motores de los autos son increibles

[Mod Translation - Forza is undoubtedly a jewel of Xbox!
    the atmosphere and the sound of car engines are incredible]
  6. IvanCordoba1000 Win User

Perfil live en juegos retrocompatibles en xbox one [Translation - Profile live on retrocompatible games on Xbox One]

Elimina el perfil de la Xbox One.

Limpia la cache manteniendo pulsado el boton de la Xbox One hasta que se apage por completo.

Vuelve a agregar el perfil en la Xbox One.

Intenta acceder a cualquier juego de Xbox 360.

[Translation - Eliminates the profile of the Xbox One.

Clean the cache by holding down the Xbox One button until it is completely turn.

Add the profile again to the Xbox One.

Try to access any Xbox 360 game.]
Thema:

Loading...
  1. son de la xbox one[Translation-sound of the xbox one] - Similar Threads - son Translation sound

2. conta do hotmail do meu filho[Translation-my son's hotmail account]

in XBoX Accessibility
    conta do hotmail do meu filho[Translation-my son's hotmail account]: Comprei um Xbox para meu filho um tempo atrás, logo que foi lançado o Xbox 360, na época ele era criança e para poder acessar o Xbox criou uma conta no Hotmail, ai a mais ou menos um anos atrás...
  3. Geboortedatum.zoon aanpassen [Translates] Date of birth. Son customization

in XBoX Accessibility
    Geboortedatum.zoon aanpassen [Translates] Date of birth. Son customization: Hoe kan ik de geboortedatum van mijn zoon aanpassen? Als ik iog met zijn xbox account kan het niet en via het gezin weet ik niet hoe te doen [Translate by Mod] How can I change my son's date of...
  4. Auriculares con micrófono no son detectados [Translate] Headphones with microphone are not...

in XBoX on Consoles
    Auriculares con micrófono no son detectados [Translate] Headphones with microphone are not...: Hasta hace unos meses utilizaba auriculares de 3,5 para escuchar y hablar. Desde hace un tiempo no los reconoce. El único que reconoce es el original de la consola que tiene 1 auricular. Cambiaron...
  5. Pas de son Forza Horizon 4 ( Pc ) [Mod Translation - No sound Forza Horizon 4]

in XBoX on Windows
    Pas de son Forza Horizon 4 ( Pc ) [Mod Translation - No sound Forza Horizon 4]: Bonjour , j'ai acheté Forza horizon 4 récemment mais lorsque j'y joue, aucun son ne sort du jeu mis a part les cinématiques ce qui n'est pas super dans un jeu de voitures :'(. J'ai déj BEAUCOUP...
  6. Comment supprimer son compte xbox [Translate] How to delete your xbox account

in XBoX Accessibility
    Comment supprimer son compte xbox [Translate] How to delete your xbox account: Bonjour, Je souhaiterai savoir comment supprimer son compte microsoft xbox et xbox live tout en gardant l'adresse email et ses services (onedrive,onenote...) svp? Sur la pages d’assistance on...
  7. Problème son Forza Horizon 4 PC ![Translation-Forza horizon 4 PC problem!]

in XBoX on Windows
    Problème son Forza Horizon 4 PC ![Translation-Forza horizon 4 PC problem!]: Bonjour, Je viens d’installer ce fameux Forza Horizon 4 et alors que je suis partie sur mes premiers tours de roues ,problème au niveau du son !!! En effet ,j’ai du son seulement pendant les...
  8. Ryse son of rome gain d'or en multijoueur [Edit - Translation] - Ryse son of rome gold win...

in XBoX Games and Apps
    Ryse son of rome gain d'or en multijoueur [Edit - Translation] - Ryse son of rome gold win...: Bonjour Depuis que je joue Ryse : Son of rome, il m'est impossible de gagner des pieces d'or en mode multijoueur. Je gagne bien les points de bravoure. Je suis bien connecté internet. J'ai déj...
  9. Manette ne donne plus de son [Translate] Controller no longer gives sound

in XBoX Accessibility
    Manette ne donne plus de son [Translate] Controller no longer gives sound: Bonjour Depuis hier ma manette ne donne plus de son Que ce soit le son des jeux de l'interface ou du groupe J'ai essayer avec plusieurs casque et écouteur en vain Mon casque est un casque...
  10. Mis audifonos funcionaban bien y hoy no son detectados [Translation-My headphones worked...

in XBoX on Consoles
    Mis audifonos funcionaban bien y hoy no son detectados [Translation-My headphones worked...: que tal, pues mis audifonos funcionaban bien, pero el día de hoy mi control no los detecta, son unos headset hyoercloudx, saben a que se peude deber? Ya los probé con mi celular y alli si...