Star Wars Battlefront para o XBOX360 baixado da LIVE não inicia

Discus and support Star Wars Battlefront para o XBOX360 baixado da LIVE não inicia in XBoX Games and Apps to solve the problem; Já baixei o jogo umas 10x e o mesmo não inicia, aparece mensagem de erro e pede para entrar em contato com o suporte, ai o mais legal é que o suporte... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Bramb1la, Feb 24, 2020.

1. Bramb1la
    Bramb1la Guest

Já baixei o jogo umas 10x e o mesmo não inicia, aparece mensagem de erro e pede para entrar em contato com o suporte, ai o mais legal é que o suporte não te dá suporte, se acabar o prazo do download e eu não conseguir rodar o jogo, vou tomar as medidas cabíveis,
    afinal pago pelo serviço....

Alguem está tendo o mesmo problema???

:)

Bramb1la, Feb 24, 2020
  2. StuartATrueRed Win User

Have you tried
    restarting or powercycling your console
    and trying the game again. Sometimes that is all that is needed to get the game to work.

Você já tentou reiniciar ou powercycling seu console e tentar o jogo novamente. Às vezes isso é tudo o que é necessário para fazer o jogo funcionar.
  3. FoxJunior123 Win User

Devolução de um jogo [Translation - Return of a game]

O meu filho não consegui-o jogar como não tem a xbox e não tem os 14 dias mas não aparece para fazer a devolução como não foi baixado o jogo que posso fazer??

[Translation - My son did not get it to play as it does not have the xbox and it does not have the 14 days but it does not appear to make the return as it was not downloaded the game that I can do ??]
  4. ZINHO minasBR Win User

Can't download Dark Souls???

Quando tento baixar o jogo, aparece a mensagem" A região do jogo não é compatível com este console. o download não será feito e você não será cobrado"

Como pode? Pago a live, e quando é para colher o fruto da minha assinatura não recebe o beneficio?

Somente o onus?

Quero o jogo Dark Souls
  5. MarcoMazzoni180 Win User

MyAchievements / MyRewards no Brasil

Por enquanto os programas são da Live americana. É possível que venha para o Brasil, mas ainda não há qualquer previsão.
  6. VenturasGames Win User

Apparently error code 0x8923000a doesn't exist?

O meu tambem esta com esse problema não sei o que fazer pede pra atualizar e não inicia o processo.
Thema:

Loading...
  1. Star Wars Battlefront para o XBOX360 baixado da LIVE não inicia - Similar Threads - Star Wars Battlefront

2. Star Wars Battlefront II (2005) Expansion Packs

in XBoX Games and Apps
    Star Wars Battlefront II (2005) Expansion Packs: Is it possible to acquire the expansion packs for the original Star Wars Battlefront II? I know they released a few in the mid-2000s but I have no idea how to access that content on my Xbox One...
  3. Buying the old Star wars battlefront 2

in XBoX Games and Apps
    Buying the old Star wars battlefront 2: Hello, I am completely confused when purchasing the star wars battlefront 2 (original) for my Xbox one. I live in the UK and everything is set in the UK, even my country, and region on everything....
  4. I can't buy the original star wars battlefront as a games with gold title this month,...

in XBoX Games and Apps
    I can't buy the original star wars battlefront as a games with gold title this month,...: For some reason I can't get the original star wars battlefront since it's a February games with gold title and after the see the price option it says that my account is unable to do this kind of...
  5. Bug in Star Wars Battlefront 2 EA that causes entire Xbox library of games to not work...

in XBoX Games and Apps
    Bug in Star Wars Battlefront 2 EA that causes entire Xbox library of games to not work...: Hello, I have encountered a bug in EA's Star Wars Battlefront 2 while playing the Supermacy mode on the Xbox One X. I have tested on 2 different Xbox One X's via online play and this bug happened...
  6. Call of Cthulhu and Star Wars Battlefront are now available through the Games with Gold program

in XBoX Games and Apps
    Call of Cthulhu and Star Wars Battlefront are now available through the Games with Gold program: Call of Cthulhu: https://www.microsoft.com/p/call-of-cthulhu/bqz10l79x0fp?wa=wsignin1.0&SilentAuth=1&activetab=pivot:overviewtab...
  7. Star Wars Battlefront 2 Xbox X shutting down

in XBoX Games and Apps
    Star Wars Battlefront 2 Xbox X shutting down: Hello, I'vs been playing Star Wars Battlefront 2 again since the celebration edition released. When playing online multiplayer, but my Xbox X will shut down and tell me that its protecting me...
  8. Xbox One Star Wars Battlefront 2 error 0x80040900

in XBoX Games and Apps
    Xbox One Star Wars Battlefront 2 error 0x80040900: Whenever I try loading into match of multiplayer in Battlefront 2 the screen dims, the game thinks for 5-10 seconds, I get the error 0x80040900, and it says "Wait a full minute, then try again."...
  9. Star Wars Battlefront 2

in XBoX Games and Apps
    Star Wars Battlefront 2: I recently purchased the celebration edition, but every time I start a game, I get kicked out for connectivity issues. What's wrong? I've reset wifi, the game, and my xbox...
  10. Star Wars Battlefront II recieveing error 0x80040900 when trying to play co-op mode

in XBoX Games and Apps
    Star Wars Battlefront II recieveing error 0x80040900 when trying to play co-op mode: Hi! I got Star Wars Battlefront II for Christmas and I'm having a bit of trouble with it. I can't play the game in co-op mode - When I select 'co-op' the screen dims and eventually returns the...