Tou muito desagrado com desafios da semana [Translate] I'm very displeased with the...

Discus and support Tou muito desagrado com desafios da semana [Translate] I'm very displeased with the... in XBoX Accessibility to solve the problem; E desagradável ver que fiz os desafios da semana tdos os desafios da semana e ficar a 79% de ganhar o carro honda civic 2018 porque nao existem mais... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by MATRIX 87, Jun 15, 2019.

1. MATRIX 87
    MATRIX 87 Guest

Tou muito desagrado com desafios da semana [Translate] I'm very displeased with the...

E desagradável ver que fiz os desafios da semana tdos os desafios da semana e ficar a 79% de ganhar o carro honda civic 2018 porque nao existem mais desafios pa fazer eu também paguei o jogo como todos os outros e so porque nao vim jogar devido ao trabalho
    n conseguir ganhar o carro e como o car pass eu paguei por ele e n tanho mais carros da semana

[Translate by Mod]

And unpleasant to see that I did the challenges of the week TDOs the challenges of the week and stay at 79% of winning the car Honda Civic 2018 because there are no more challenges PA Do I also paid the game like all others and so because I have not come
    to play due to work n get win Air the car and as the car pass I paid for it and N crap out of more cars of the week

Tou muito desagrado com desafios  da semana  [Translate] I'm very displeased with the... [​IMG]

Tou muito desagrado com desafios  da semana  [Translate] I'm very displeased with the... [​IMG]

:)

MATRIX 87, Jun 15, 2019
Thema:

Loading...
  1. Tou muito desagrado com desafios da semana [Translate] I'm very displeased with the... - Similar Threads - Tou muito desagrado

2. Arrumem por favor sou cliente a muito tempo com outra conta xbox 360 nunca passei por isso

in XBoX on Consoles
    Arrumem por favor sou cliente a muito tempo com outra conta xbox 360 nunca passei por isso: Title Translation: Please fix me a long time customer with another xbox 360 account I never went through this Microsoft atualizei meu console xbox one s e agora ele desliga toda vez que estou...
  3. problemas com o controlar meu jogo puxa muito pros lados desgovernados asplalt xtreme...

in XBoX Games and Apps
    problemas com o controlar meu jogo puxa muito pros lados desgovernados asplalt xtreme...: problemas com jogos asplalt xtreme [Translated by Mod] Problems with Asplalt Xtreme Games 2c48980f-fd44-4ca0-bf67-407c908ce683
  4. Upload muito baixo(slow) [Translated] Very low Upload

in XboX Networking Hardware
    Upload muito baixo(slow) [Translated] Very low Upload: Upload muito baixo(slow) [Translated] Very low Upload (slow) Try power cycling the console by holding the power button on it for 10 seconds till it shuts down. This should help. Also, an ethernet...
  5. Microsoft precisa vender acessórios para seus controles. (LB e RB muito frágil....

in XBoX on Windows
    Microsoft precisa vender acessórios para seus controles. (LB e RB muito frágil....: Boa tarde! Venho sugerir que a Microsoft comece a vender acessórios para seus controles, achei um imenso erro ver em um controle ELITE, botão LB e RB muito frágil. E o pior disso é que quando...
  6. Free to play games dont compute muito game time

in XBoX Rewards
    Free to play games dont compute muito game time: I am trying to get the free ride mission on Xbox rewards.... I have played Neverwinter, clicker Heroes and Path of Exile for more than 5 hours each, but it is not counting for the rewards. What...
  7. NÃO GANHEI PRESENTE DE 5 DOLARES DA MICROSOFT FIQUEI MUITO TROSTE COM ISSO .

in XBoX Games and Apps
    NÃO GANHEI PRESENTE DE 5 DOLARES DA MICROSOFT FIQUEI MUITO TROSTE COM ISSO .: EU SO ACHO QUE TODOS NOS SOMOS IGUAIS . Mod Translation: Subject: I DID NOT GET MICROSOFT 5 DOLLARS GIFT I'VE BEEN VERY TROT WITH THAT. Body: I THINK WE ARE ALL EQUAL....
  8. Jogos da retrocompatibilidade não muito otimizados

in XBoX on Consoles
    Jogos da retrocompatibilidade não muito otimizados: Os jogos do xbox one retrocompativeis tem um problema muito grande que é a questão de n serem muito fluídos, alguns deles são o bioshock que da p tirar a trava p jogo poder rodar a 60 fps porém da...
  9. Accept ToU for child accont

in XBoX on Consoles
    Accept ToU for child accont: How do I accept ToU for child account. When I enter the parent account details I am just looped back to the child account to accept the terms. The parent account details are correct as I can log...
  10. TOU acceptance - system glitch

in XBoX on Consoles
    TOU acceptance - system glitch: Uh oh... that shouldn't have happened. It appears you've found a glitch in the system. date:9/23/2014 8:35:20 AMcode:6Cs: 0Annk3YSYwC5fKKPV8TUxg==id:...