tu opinión de mixer y que le agregarías[Translation-your opinion of mixer and that you...

Discus and support tu opinión de mixer y que le agregarías[Translation-your opinion of mixer and that you... in XBoX Games and Apps to solve the problem; hace ya algún tiempo he estado utilizando la plataforma de mixer incluso mi cuenta es nivel 91, veo a distintos streamers y de vez en cuando hago mis... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DanMen334, Jul 8, 2019.

1. DanMen334
    DanMen334 Guest

tu opinión de mixer y que le agregarías[Translation-your opinion of mixer and that you...

hace ya algún tiempo he estado utilizando la plataforma de mixer incluso mi cuenta es nivel 91, veo a distintos streamers y de vez en cuando hago mis propios streams, anteriormente usaba twitch que es muy parecida, en lo particular mixer se ha vuelto mi
    favorita debido a la interacción que hay con la gente (ya sea por compartir stiker, gifs, compartir el control,etc.), que es muy fácil de usar (tanto si quieres hacer stream desde tu xbox, como para usarse), incluso de vez en cuando puedes conseguir loot para
    tus juegos. Mixer es una muy buena opción de plataforma.

Pero, creo que hay algunas cosas que podrían implementar y que harían una mejor experiencia para los usuarios y los streamers:

a)la posibilidad de enviar directamente tus streams a youtube (como ocurre con twitch, puedes subirlos a youtube sin la necesidad de descargarlos) ya que ahorraría el tiempo de descargar y subirlos tu directamente

b)que los clips y los emotes fueran para todos (actualmente nada mas los socios lo pueden usar)

c)que crearan canales oficiales (como channel one) para darle difusión a los canales pequeños

Y tú, ¿ ya haz usado mixer?, ¿Qué te parece?, ¿le agregarías o quitarías algo?

[Translation-for some time Now I have been using the mixer platform even my account is level 91, I see different streamers and from time to time I make my own streams, previously I used twitch which is very similar, in particular mixer has become
    my favorite because of the inte there is a reaction with people (whether by sharing stiker, gifs, sharing the control, etc.), which is very easy to use (whether you want to stream from your xbox, or to use it), even from time to time you can get loot for your
    games. Mixer is a very good platform choice.

But, I think there are some things they could implement that would make a better experience for users and streamers:

a)the possibility to send your streams directly to youtube (as with twitch, you can upload them to youtube without the need to download them) as it would save the time to download and upload them your directly

b)that clips and emotes were for everyone (currently nothing else partners can use it)

c)to create official channels (such as channel one) to broadcast small channels

And you, have you already used mixer,, What do you think, would you add or remove something?]

:)

DanMen334, Jul 8, 2019
  2. Onyx Is Here Win User

tu opinión de mixer y que le agregarías[Translation-your opinion of mixer and that you would add]

3. Giovhany Win User

Reportar un hacker de cuentas

amigo no les creeas que son hackers, aveces son mocosos inventando eso y por otra parte ya deja deja de pasar tu cuenta y estar intercambiando licencias que por eso te pueden banear, sinceramente no creo que te la ayan hackeado es muy dificil que puedan
    hackear desde tu gt ,tu les pasaste tu correo y contrseña y a lo mejor no tenia la seguridad suficiente para que no te la robaran, intenta meterle un numero de telefono u otra direccion al que tengas acceso, la mayoria de los que se quejan de que les robaron
    su gt es por pasar licencias por eso microsoft tiene prohibido eso
  4. DanMen334 Win User

Tengo un problema/I have a problem

primero que nada seria bueno verificar que el navegador no es el problema, intenta hacerlo con otro navegador, en caso de que aun así no te permita intenta iniciar sesión, intenta hacerlo en tu correo de hotmail o perfil de mixer si inicias sesión en alguna
    tu perfil estará activa en todas, así podrás acceder a la pagina que requieres.

[Translation-first of all it would be good to verify that the browser is not the problem, try to do it with another browser, in case it still does not allow you to try to log in, try to do it in your hotmail email or mixer profile if you log in to
    any profile your profile will be active goes all right, so you can access the page you require. ]
  5. PiersNivens04 Win User

Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks]

¿Y en el caso de que este no se me otorge? En mi opinión, deje de pagar oro desde abril o antes, y así como en su espera tengo que comprar una tarjeta de regalo y comprar una travesía de la tienda del juego esos paVos
    amigo ....-. Hazme paro compi, mañana mando mensaje a las 23:00 horas.

Cuidate bro y echale ganas a tu trabajo.

[Translation - And in the event that this is not granted to me? In my opinion, stop paying gold from April or before, and just as in your wait I have to buy a gift card and buy a trip from the game store those paVos friend ....-. Make me stop compi,
    tomorrow send message at 23:00 hours. Take care bro and you want to work.]
  6. SMX Matrixnez Win User

Que hago

que tal

me imagino que hablas de alguna sancion

checa en tu correo y enla carpeta de spam si ahy un mail de enforcement

asu asi vista la pagina de enforcement.xbox.com entra con tu cuenta y revisa el status de tu cuenta

Translation:

How is it going

I imagine that you speak of any sanction

Check your email and spam folder inthe if ahy enforcement email

enforcement.xbox.com comes with your account and check thestatus of your account
Thema:

Loading...
  1. tu opinión de mixer y que le agregarías[Translation-your opinion of mixer and that you... - Similar Threads - opinión mixer que

2. how do i remove mixer from my xbox

in XBoX Games and Apps
    how do i remove mixer from my xbox: how do i remove mixer from my xbox 4565b4f7-8480-43e2-99e9-8c7f6b7248c9
  3. Mixer Streams Still Don't Show Up On Activity Feed

in XBoX on Consoles
    Mixer Streams Still Don't Show Up On Activity Feed: I've been streaming on mixer, but on my activity feed it doesnt show that i streamed and for how long, like it does for my friends when they stream. I went into my xbox one...
  4. Why did Mixer app disappeared on xbox one and is not in the store after an update?

in XBoX Games and Apps
    Why did Mixer app disappeared on xbox one and is not in the store after an update?: I tried restarting xbox one 1f7b14f4-97f7-4429-8d12-b48ad2379239
  5. Mixer

in XBoX Games and Apps
    Mixer: How do i change my mixer name to my xbox gamertag. 1564b8cf-34f9-4d4c-8015-aae9d81a91a5
  6. Original Xbox Game XBOX music Mixer

in XBoX Games and Apps
    Original Xbox Game XBOX music Mixer: Bought a game for my daughter. Used of course But want to add more karaoke music to it. Don't have any computers that run widows xp or windows media player 9. 5efe1556-6a71-41c5-9ea8-2b8fd187da09
  7. I watched the entire E3 conference live on MIXER. Are we supposed to receive rewards?

in XBoX Sales and Promo
    I watched the entire E3 conference live on MIXER. Are we supposed to receive rewards?: I read that if we watched on MIXER we would receive rewards like last year. I haven't had anything through yet. What gives? Am I mistaken? d312f68d-d226-4348-9c95-860ed67c283f
  8. Banned from mixer

in XBoX Games and Apps
    Banned from mixer: Ok for some reason i was banned permanently on mixer for no reason told it just said im banned can someone assist me 8b0861d0-9418-4d33-b730-4dd651c5a076
  9. Mixer

in XBoX Games and Apps
    Mixer: I’d like to delete the mixer, as I don’t use it, and I think it’s terrible. Now, I don’t necessarily think the app is bad, I think anyone who watches people play games are wasting the rest of our...
  10. Audio Settings for Mixer Stream (Sea of Thieves)

in XBoX on Consoles
    Audio Settings for Mixer Stream (Sea of Thieves): Sea of Thieves. How do you set up audio for Mixer stream? I just broadcast an hour of play through Mixer with a friend. We could both hear one another while we were playing the game. When I...