: Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S]

Discus and support : Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S] in XBoX TV Hardware to solve the problem; : Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S] Hello Eduardo, Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on TV. Basically... Discussion in 'XBoX TV Hardware' started by EduardoMoreira5, Apr 21, 2020.

1. : Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S]

Hello Eduardo,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on TV. Basically there are tons of TV that will work for the consoles. Even a 4K TV will work with your console. Has your TV in past had the correct resolution or has it been 640 since you connected
    the console? You may be using an older model TV. Here is a guide for TV
    resolutions and Xbox one
    .

Thanks,

Brad

:)

EduardoMoreira5, Apr 21, 2020
  2. YadZya Win User

Boa tarde qual a TV adequada para a xbox one s já a que tenho em casa funciona só na resolução de 640. Valores baratos

[Translation-Good afternoon which tv suitable for xbox one s already the one I have at home works only at the resolution of 640. Cheap values]
  3. XBF Brad A Win User

Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S]

Hello Eduardo,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on TV. Basically there are tons of TV that will work for the consoles. Even a 4K TV will work with your console. Has your TV in past had the correct resolution or has it been 640 since you connected
    the console? You may be using an older model TV. Here is a guide for TV
    resolutions and Xbox one
    .

Thanks,

Brad
  4. Arminator Win User

Xbox One S Question

While the Xbox One S is 4k capable, it's "backwards compatible" to FullHD or HD ready TVs that don't have 4k.

Your Xbox One S will work perfectly fine on your current TV, if the Xbox One worked on it.
  5. oTYLERxDURDENo Win User
  6. JhonSnow777 Win User

Which xbox to choose

Well if you have a Full HD TV i recomend you the Xbox one S, both works on with TV, but you will really enjoy the best quality from One X using a 4k TV. Also in the future if you buy a 4k TV you will enjoy a really great quality from the S because the upscaling
    feature and the HDR. Of course the Xbox one X will be the best option if money is not a problem for you, but if you are trying to save money the S is the best option.
Thema:

Loading...
  1. : Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S] - Similar Threads - para Transltion

2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]

in XBoX Games and Apps
    Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]: Recentemente acabei baixando no game pass o jogo Rainbows six deluxe edition e não esta funcionando o complemento não desbloqueia os itens no jogo se alguém pode resolver esse problema para mim...
  4. Para İadesi[Translation-Refund]

in XBoX Sales and Promo
    Para İadesi[Translation-Refund]: Merhaba, bir süre önce Xbox Game Pass Ultimate satın aldım fakat fikrimi değiştirmem nedeniyle iptal ettim. İki seçenek çıktı karşıma, ya: "Son kullanma tarihine kadar Game Pass'i kullanmaya devam...
  5. Troca de perfil xbox de uma conta microsoft para outra[Translation-Exchange xbox profile...

in XBoX Accessibility
    Troca de perfil xbox de uma conta microsoft para outra[Translation-Exchange xbox profile...: Quando ganhei um xbox quando era criança e precisava criar uma conta, na época não tinha idade suficiente para criar, então usamos a do meu pai, mas agora eu tenho minha conta microsoft e gostaria...
  6. conversão de xbox live gold para game pass ultimate[Translation-conversion from xbox live...

in XBoX Sales and Promo
    conversão de xbox live gold para game pass ultimate[Translation-conversion from xbox live...: Atualmente ainda é possível converter 12 meses de live gold em formato de gift card comprado por exemplo nas Lojas Americanas, em 12 meses de game pass ultimate? Tenho essa dúvida pois sou novo na...
  7. Xbox game pass para iadesi[Xbox game pass para iadesi]

in XBoX Sales and Promo
    Xbox game pass para iadesi[Xbox game pass para iadesi]: Bugün Xbox game pass'i iade ettim acaba kaç gün içinde para iadesi kartıma gelir ? [Translation - I returned the Xbox game pass today, and in how many days will the refund receive my card?]...
  8. Comprei o Xbox Game Pass Padrão por 1 real sem querer, sendo que era para ser o Ultimate...

in XBoX Accessibility
    Comprei o Xbox Game Pass Padrão por 1 real sem querer, sendo que era para ser o Ultimate...: Comprei o Xbox Game Pass Padrão por 1 real sem querer, sendo que era para ser o Xbox Game Pass Ultimate que está no mesmo valor, se eu dar upgrade na assinatura para o Ultimate por 1 real eu irei...
  9. Sugestão de Novos Controles Microsoft Avançados Proprios só para Computador com Cabo USB e...

in XBoX on Consoles
    Sugestão de Novos Controles Microsoft Avançados Proprios só para Computador com Cabo USB e...: Criem Controles da Microsoft Próprios para Computador e que pegue pelo Cabo USB e também Via-Wifi sem cabo e com um Designer lindo incrivel com á mesma aparencia dos Controles do XBOX mas novos...
  10. Mande mi xbox para reparacion microsoft lo resolvio y me lo devolvio, y no ha llegado[Send...

in XBoX Accessibility
    Mande mi xbox para reparacion microsoft lo resolvio y me lo devolvio, y no ha llegado[Send...: Mande mi xbox para reparacion microsoft lo resolvió y me lo devolvió, lo mando por la entidad llamada fedex la cual dice que no me puede entregar el xbox porque a microsoft se le olvido mandar la...