Vincular cuenta minecraft con cuenta microsoft (Link minecraft account with microsoft account)

Discus and support Vincular cuenta minecraft con cuenta microsoft (Link minecraft account with microsoft account) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Buenas noches a todos Hace un par de semanas me compré minecraft en la cuenta oficial. Mis amigos se conectan y juegan, uno con pc y otro con switch,... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by rachelschaos, Nov 12, 2019.

1. rachelschaos
    rachelschaos Guest

Vincular cuenta minecraft con cuenta microsoft (Link minecraft account with microsoft account)

Buenas noches a todos

Hace un par de semanas me compré minecraft en la cuenta oficial. Mis amigos se conectan y juegan, uno con pc y otro con switch, ambos con cuenta xbox live. Habría alguna forma de vincular mi cuenta de minecraft a esta página? En ambas tengo el mismo correo.

A parte, saben como añadir amigos en minecraft desde pc? Mi ordenador es windows 10 y la versión minecraft es la 1.14.4

Gracias

[Translation]

Good night, everybody.

A couple of weeks ago I bought minecraft on the official account. My friends connect and play, one with pc and one with switch, both with xbox live account. Would there be any way to link my minecraft account to this page? In both I have the same mail.

Besides, do you know how to add friends in minecraft from pc? My computer is windows 10 and the minecraft version is 1.14.4

Thank you

:)

rachelschaos, Nov 12, 2019
  2. XBF Chris J Win User

Hello Natancacahuate,

Thank you for posting here on the Xbox forums. This thread is a bit old, so it will be locked due to its age. If you require support or would like to start a discussion, please create a new thread. We will be happy to help you there!

Thanks again
  3. YosefGutiérrez Win User

Buenas noches a todos

Hace un par de semanas me compré minecraft en la cuenta oficial. Mis amigos se conectan y juegan, uno con pc y otro con switch, ambos con cuenta xbox live. Habría alguna forma de vincular mi cuenta de minecraft a esta página? En ambas tengo el mismo correo.

A parte, saben como añadir amigos en minecraft desde pc? Mi ordenador es windows 10 y la versión minecraft es la 1.14.4

Gracias

[Translation]

Good night, everybody.

A couple of weeks ago I bought minecraft on the official account. My friends connect and play, one with pc and one with switch, both with xbox live account. Would there be any way to link my minecraft account to this page? In both I have the same mail.

Besides, do you know how to add friends in minecraft from pc? My computer is windows 10 and the minecraft version is 1.14.4

Thank you
  4. XBF Crystal P Win User

Hello there Rachel,

Thanks for reaching out here in Xbox Forums. I understand there is a question in regards to linking accounts to your Mojang account. I recommend reaching out the
    Minecraft support and Minecraft
    Forum Support
    for further in-game and account assistance.

Give this a try and let us know the results.
  5. Natancacahuate Win User

Buenas noches a todos

Gracias

[Translation]

Good night, everybody.

Thank you
  6. schnurren Win User

Tengo problemas para vincular mi cuenta de xbox a bungie.net[I am having trouble linking my xbox account to bungie.net]

Buenos días Glorck,

¿Tienes alguna cuenta vinculada a tu cuenta de Bungie.net? ¿O la cuenta de Xbox es la primera que estás intentando vincular?

¿Desde donde estás intentando vincular la cuenta? Ordenador con Windows 10, desde tu dispositivo movil...

Atentamente,

[Translation - Hello Glorck,

Do you have an account linked to your Bungie.net account? Or is the Xbox account the first one you are trying to link?

Where are you trying to link the account? Windows 10 computer, from your mobile device ...

Sincerely,

]
Thema:

Loading...
  1. Vincular cuenta minecraft con cuenta microsoft (Link minecraft account with microsoft account) - Similar Threads - Vincular cuenta minecraft

2. Vincular mi cuenta de Microsoft con mi xbox 360[Translation-Link my Microsoft account with...

in XBoX Accessibility
    Vincular mi cuenta de Microsoft con mi xbox 360[Translation-Link my Microsoft account with...: Yo ya tenía mi cuenta de Microsoft hecha sin haberla creado desde mi consola. Canjee el código de xbox live por un mes por internet, quería jugar online con otros jugadores, pero no puedo...
  3. No puedo vincular mi cuenta de xbox a mi cuenta de Epic Games [Mod Translation - I can't...

in XBoX Games and Apps
    No puedo vincular mi cuenta de xbox a mi cuenta de Epic Games [Mod Translation - I can't...: Yo he tratado varias veces de vincular mi cuenta de xbox a la de epic games y nunca ha dado resultados, me aparece "Lo sentimos,pero esta cuenta xbl ya está asociada a otra cuenta de Epic Games"...
  4. como vincular cuenta a epic games -[Translation - how to link account to epic games]

in XBoX Accessibility
    como vincular cuenta a epic games -[Translation - how to link account to epic games]: no puedo vincular mi cuenta de xbox con epic games, que puedo hacer? -[Translation - I can't link my xbox account with epic games, what can I do?] 4cd9cfd6-162f-4532-a83d-6621e23d232d
  5. Tengo problemas para vincular mi cuenta de xbox a bungie.net[I am having trouble linking my...

in XBoX Games and Apps
    Tengo problemas para vincular mi cuenta de xbox a bungie.net[I am having trouble linking my...: QUiero vincular mi cuentaa la pagina de Bungie pero a la hora de introducir la cuentame dice error de autenticacion y que verifique o actaulice la cuenta, ya hice esas cosas y sigue diciendome lo...
  6. Quisiera saber porque en mi xbox one x cuando voy a vincular la cuenta de facebook no...

in XBoX Accessibility
    Quisiera saber porque en mi xbox one x cuando voy a vincular la cuenta de facebook no...: [Title Translation-I would like to know because on my xbox one x when I'm going to link the facebook account does not leave me and comes out a sign above that says there has a mistake as I do to...
  7. Vincular nueva cuenta a asphalt 8 [Mod Translation - Link new account to asphalt 8]

in XBoX Games and Apps
    Vincular nueva cuenta a asphalt 8 [Mod Translation - Link new account to asphalt 8]: Anteriormente tenia el juego de asphalt 8 instalado y esta estaba vinculada a mi cuenta de facebook... lamentablemente mi cuenta de facebook esta borrada pero el juego sigue sincronizada a esa...
  8. vincular la cuenta [Mod Translated - link account]

in XBoX Games and Apps
    vincular la cuenta [Mod Translated - link account]: Hola buenas tardes, estos ultimos dias eh utilizado mucho los sefvicios de xbox, y uno de esos usos es vinculacion de mi cuenta a terceros, como por ejemplo HiRez, EpicGames, etc, pero el asunto...
  9. Quiero que me ayuden por que no puedo vincular mi cuenta de facebook con mi cuenta de xbox...

in XBoX Accessibility
    Quiero que me ayuden por que no puedo vincular mi cuenta de facebook con mi cuenta de xbox...: [ Title Translation - I want to help me because I can not link my facebook account with my PC Xbox account, Agredeceria a quick response] por favor necesito de su rapida atención [Mod Removed...
  10. No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my...

in XBoX on Windows
    No puedo vincular mi cuenta de xbox a epic games en pc [Translation - I can not link my...: [img] Que hago? [Mod Translation - What I do?] 3a498f3b-18c3-42df-9dae-6d7b190979af

Users found this page by searching for:

1. linkear cuenta minecraft con xbox

,
  2. vincular cuenta windows con mojang