Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

Discus and support Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE... in XboX Networking Hardware to solve the problem; Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD Hi Eldrid,... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by ELDRIDBITO1, Sep 9, 2019.

1. ELDRIDBITO1
    ELDRIDBITO1 Guest

Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD
    Hi Eldrid,

Thanks for coming to the forums. Have you tried logging into the
    account website
    ? Sometimes if they are blocked you can unblock by verifying them. If unable to you will need to request a call from support as Onyx mentioned.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad

:)

ELDRIDBITO1, Sep 9, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD

Hi Eldrid,

Thanks for coming to the forums. Have you tried logging into the
    account website
    ? Sometimes if they are blocked you can unblock by verifying them. If unable to you will need to request a call from support as Onyx mentioned.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. Onyx Is Here Win User

ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD

4. Zerodigit Win User

The Video Game industry + of -?

"Als of onze ISP altijd een zorgeloze verbinding geven ik zit bij Ziggo en die hebben met tijden wel eens dat het netwerk van hun niet lekker loopt omdat ze verbeteringen willen aanbrengen." Wat je hier zegt Sneltje hebben Ik en mijn vriend geen last van
    zelfde als mijn vader en broer en de vader van mijn vriend ook niet. Ik heb het pakket van alles in 1 met snelste internet idem voor vader en broer en vader van vriend. Ben er ook wel voorstander van eigenlijk dat ze het altijd online functie gewoon blijven
    gebruiken, aangezien de XBOX 360 veel gekraakt is omdat mensen eigenlijk gierig zijn om 45 euro neer te tellen voor een spel waar veel geld is ingestopt om te maken, enigsinds is dit te begrijpen bij de helft van de games wat uitgebracht word maar ok daar
    wil ik niet echt diep op in gaan. Aangezien het altijd online dit tegen gaat vind ik dit een zeer grote + .

Wat mensen over graphics hebben ik ben geen voorstander van graphics. Bij vele spellen heb je super graphics maar amper gameplay of verhaal. Ik speel nu in 2013 nog net zo graag Metal Gear Solid op de PSone als Syphon Filter omdat die games en vele anderen
    (aangezien deze 2 een voorbeeldje waren) in mijn ogen betere gameplay en verhaal hebben dan de meeste games anno nu.

Over het geluid in games vind ik het eigenlijk vrij tegen vallen in sommige games maar in andere games vaak ook wel bruut.

In mijn ogen zijn er ook nog maar een paar goeie ontwikkelaars/uitgevers als je kijkt naar wat boven ergens ook al gemeld werd Tomb Raider of Grand Theft Auto V of de Red Dead Redemption. Verder heb je nog The Elder Scrolls en Fallout en Bioshock. De ontwikkelaars
    en uitgevers van die spellen weten wat ze doen. Ze zetten een spel neer wat eigenlijk gewoon goed loopt maar weten dat dankzij het succes van die spellen ze gewoon niet jaarlijks moeten uitbrengen.

En wat in mijn ogen de gehele game industrie laat uitmelken is Download Content. Vele spellen komen nu met zon season pass aan wat je aanschaft voor een paar luttige addons wat niet eens heel erg leuk zijn. Of dat je een map pack van 4 maps mag downloaden door
    die season pass. In de gouden tijd dat ik fanatiek shooter was op de PC in de tijd van Medal of Honor Allied Assault, Counter Strike, Call of Duty 1 & 2 had ik in deze spellen wel 10000en maps voor niets.En nu betaal je er zon 45 euro voor een season pass
    voor 16 maps.

Ik ben dan vergeten + en - neer te zetten aangezien ik niet echt het gevoel heb om te minnen of plussen, mijn excuus.
  5. diamour Win User

dead island

ik vind hem goed gemaakt vermaak me er echt mee :)

je moet wel veel zoeken maar ja het geeft je het gevoel dat je een rpg aan het spelen.

vind het ook leuk dat de zombies mee gaan met levels ipv dat ze zwak blijven.

vind het een leuk spel:)

wat vind jij er van arno???
  6. Daangsta Win User

Xbox Live statuscode 801613C9??

Ze hebben mij een bericht gestuurd waarin ze vermeldden dat ze bezig zijn met het probleem.

Hopelijk vinden ze snel een oplossing of zullen ze mij een nieuwe code sturen.
Thema:

Loading...
  1. Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE... - Similar Threads - Vizio XWR100 EEN

2. Vizio XWR100: Ummm I have an Xbox one x for one reason and that’s the amazing graphics so...

in XboX Networking Hardware
    Vizio XWR100: Ummm I have an Xbox one x for one reason and that’s the amazing graphics so...: Vizio XWR100: Ummm I have an Xbox one x for one reason and that’s the amazing graphics so why is my 4K resolution off In this instance, you may benefit from restarting your console: Press and...
  3. Comcast/Xfinity: Xbox One S and Vizio HDTV

in XBoX TV Hardware
    Comcast/Xfinity: Xbox One S and Vizio HDTV: Comcast/Xfinity (Set-top Boxes): Xbox One S and Vizio HDTV If you use the HDMI in on the Xbox you will have to turn it on all the time... So basically the Xbox does not act as a "Pass-thru" for...
  4. Vizio XWR100: Xbox wireless network issue

Vizio XWR100: Xbox wireless network issue: Vizio XWR100: Xbox wireless network issue Hello, do you already performed a console power cycle? this will fix most of the times this kind of issues, here are the instructions in the following...
  5. Dolby Vision, Vizio P Series: P55RED-F1 & P55-F1

in XBoX on Consoles
    Dolby Vision, Vizio P Series: P55RED-F1 & P55-F1: Hey Guys, I wanted to reference this discussion (https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/xbox-one-x-dolby-vision-support-for-vizio-p-series/97fbc9b9-9a81-4c54-9a7b-55eaf1d12fc7) to...
  6. Xbox One X won’t turn on my Vizio soundbar

in XBoX on Consoles
    Xbox One X won’t turn on my Vizio soundbar: I have an Xbox One X connected to a TLC tv via HDMI ARC and then the audio output from that tv via optical to a Vizio Soundbar (SB3651-E6). The Xbox will raise/lower/mute volume and turn the...
  7. Vizio XWR100: My xbox won't hook up the the internet

Vizio XWR100: My xbox won't hook up the the internet: Vizio XWR100: My xbox won't hook up the the internet Hey there! Sorry to hear you are running into these issues with your internet. Is this happening with only Fortnite or are you unable to...
  8. Xbox One S 4k not working on Vizio

in XBoX on Consoles
    Xbox One S 4k not working on Vizio: I'll have to put the model number of later but I believe it's a p502ui model Vizio TV. The TV can handle 4K supposedly but I actually have never been able to test it. The Xbox tells me that the TV...
  9. Xbox One X Snow/Static on Vizio M50-E1

in XBoX on Consoles
    Xbox One X Snow/Static on Vizio M50-E1: I have noticed some odd snow/static on my Vizio M50-E1 while playing some games. I began notice it while playing Forza Horizon 4 and it seem to have an odd effect on the vegetation. The trees had...
  10. Vizio Vizio XWR100: Router Secuirty

Vizio Vizio XWR100: Router Secuirty: Vizio (Routers) Vizio XWR100: Router Secuirty Hello JahSav93, Thank you for bringing this issue to our attention. The router needs to be logged into in order to change the security protocol...