Waar is mijn geld heen?? [Translation-Where did my money go ??]

Discus and support Waar is mijn geld heen?? [Translation-Where did my money go ??] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Er is €59,99 van mijn account afgehaald. Ik had er 75 euro opgezet om xbox live gold te kunnen kopen, maar dat lukt niet omdat ik €59,99 moest betalen... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by BartUQ, Jul 23, 2019.

1. BartUQ
    BartUQ Guest

Er is €59,99 van mijn account afgehaald. Ik had er 75 euro opgezet om xbox live gold te kunnen kopen, maar dat lukt niet omdat ik €59,99 moest betalen voor een betalingsachterstand voor XboxLive Gold want die verliep op 3-7-2019 en ik dacht dat XboxLive
    Gold vervang ik later wel en dat probeerde ik gisteren 20-7-2019 maar dat kon toen niet meer. Ik heb het vandaag weer geprobeerd 21-7-2019 maar het lukt weer niet en toen zag ik ook dat er €59,99 van mijn account af was gehaald. Mijn vraag is dus waarom is
    de betalingsachterstand er nog als ze €59,99 ervan af hebben gehaald??

[Translation-€59.99 of my account has been collected. I had 75 euro set up to buy Xbox Live gold, but I can't do that because I had to pay €59.99 for a late payment for XboxLive Gold because it expired at 3-7-2019 and I thought that XboxLive Gold
    I replace later and I tried that yesterday 20-7-2019 but that could not be more then. I tried it again today 21-7-2019 but it fails again and then I also saw that €59.99 was taken off my account. So my question is why is the late payment still there when they
    have taken €59.99 off??]

:)

BartUQ, Jul 23, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi BartUQ,

Thank you for posting on the Xbox forums.

The amount was taken from your Microsoft Account because your previous subscription was suspended due to a missed payment and if the balance is not paid using a different credit card, then the balance will be withdrawn from the Microsoft account if you have
    the sufficient funds. Unfortunately we cannot assist with subscription issues or refunds so if you still have a past due balance after the money was taken from the account, then you will need to contact Xbox customer support for your region.

1. Contact us here
    2. Select Xbox One
    3. Select See other options
    4. Select Payment & billing under Account management
    5. Select show contact options and go to step 4
    6. Select request a call from support if available or there should be a number for you to call
  3. CrazY1985 Win User

Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code not receiving]

Waar heb je de code gekocht?

[Translation - Where did you buy the code?]
  4. andyde groot Win User

Microsoft gift card

Het geld is wel van mijn rekening afgehouden maar heb geen codes gehad heb het hier op de site van microsoft gekocht.

Translate-The money has been withheld from my account but have not had any codes it bought here on the Microsoft site.
  5. Noud van den Wildenb Win User

Xbox One connecting to online services

Op advies van EA support waar ik ook een bericht heb geplaatst ivm Fifa, mijn privacy settings naar adult gezet maar ook dat haalde na een power cycle niets uit

-------------------------------------------

[Translation-On the advice of EA support where I also posted a message about Fifa, my privacy settings to adult, but also that after a power cycle nothing took off ]
  6. Zerodigit Win User

The Video Game industry + of -?

Ja denk dat ook wel weer ja Sneltje het is bepalend waar je woont eigenlijk dat je internet betrouwbaarder is. Ik en mijn vriend zitten nu vanaf 2000 op dit adres en in die 13.5 jaar hebben we 2 storingen gehad waarvan 1 ook nog niet hun schuld was omdat
    een of ander slaaptablet het huisje niet kon zien bij het parkeren en doorschoot haha en zoals ik laatst al tegen mijn collega zei in die landen waar amper internet is moeten ze eigenlijk geen geld aan consoles gaan uitgeven aangezien ze het al niet breed
    hebben haha sorry is een beetje hard maar ok moet af en toe toch wel kunnen. Wat ik zelf ook een minpuntje vind is dat Kickstarter ik heb zo mijn vrees over dat dat ook nog gaat komen voor consoles.
Thema:

Loading...
  1. Waar is mijn geld heen?? [Translation-Where did my money go ??] - Similar Threads - Waar mijn geld

2. Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

in XboX Networking Hardware
    Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...: Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD Hi Eldrid, Thanks for coming to the forums. Have you...
  3. gaarne mijn spel microsoft solitaire collection weer aanmelden [Translation - Please...

in XBoX Games and Apps
    gaarne mijn spel microsoft solitaire collection weer aanmelden [Translation - Please...: gaarne mijn spel Microsoft solitaire aanpassen dus aanmelden. Dus in de oude stand terugbrengen. __________ [Translation - please adjust my Microsoft Solitaire game so sign up. Return to the...
  4. hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...

in XBoX on Consoles
    hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...: wie kan mij helpen ! vreemden gebruiken mijn XBOX ! [Mod Removed - Personal Information] --------- [Mod Translation - Who can help me! Strangers use my XBOX!]...
  5. Geld zurück Money back

in XBoX on Consoles
    Geld zurück Money back: Ich habe mir vor 2 Wochen Red Dead Redemption für meine XBOX360 geholt möchte gern mein Geld zurück haben. I´ve bought 2 weeks ago Red Dead Redemption for my XBOX360 and now I would to have my...
  6. Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...

in XBoX Games and Apps
    Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code...: Ik heb sinds een tijdje nu de xbox one en ik wou heel graag minecraft kopen in de store van de xbox zelf. Nu heb ik geld erop gezet. Het geld is van mijn bankrekening afgegaan en ik zou een code...
  7. Ik ben mijn email vergeten van mijn Xbox account. (I have forgotten my email from my Xbox...

in XBoX on Mobile
    Ik ben mijn email vergeten van mijn Xbox account. (I have forgotten my email from my Xbox...: Ik had mijn Xbox account: GGshor op mijn tablet voor minecraft, helaas werd mijn tablet gereset waar door ik dat email adres ben vergeten en ik ben op geen andere apparaat ingelogd. Is er een...
  8. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...

in XBoX on Consoles
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...: Hoi, ik heb laatst een xbox one s gekocht, en die gebruik ik altijd in combinatie met apple oortjes. Nou [Mod Removed] ik de hele tijd een piep in mij oren als ik de oortjes in heb (aangesloten...
  9. Mijn gift card werkt niet [Translation - My gift card doesn't work]

in XBoX Games and Apps
    Mijn gift card werkt niet [Translation - My gift card doesn't work]: Mijn gift card werkt niet [Translation - My gift card doesn't work] e5f3a2d6-935c-468f-ba18-4cb928a08488
  10. mijn call of duty black ops 4 start niet meer na de last update [Translation - My Call of...

in XBoX Games and Apps
    mijn call of duty black ops 4 start niet meer na de last update [Translation - My Call of...: ik heb hulp nodig mijn call of duty black ops 4 start niet meer na de laatste update en ik heb alles geprobeerd en ik word wel een beetje gek van kan iemand mij helpen mvg [Translation - I...