XBOX BAIXANDO/ATUALIZANDO APPs e JOGOS EM Kbps [Mod Translation - XBOX DOWNLOADING/UPDATING...

Discus and support XBOX BAIXANDO/ATUALIZANDO APPs e JOGOS EM Kbps [Mod Translation - XBOX DOWNLOADING/UPDATING... in XBoX on Consoles to solve the problem; Alguem com o mesmo problema? [Mod Translation - Someone with the same problem?] 06d2b378-a4fe-43fa-8ffb-161bfe9269cd Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JulioBrogna, Sep 2, 2020.

1. JulioBrogna
    JulioBrogna Guest

XBOX BAIXANDO/ATUALIZANDO APPs e JOGOS EM Kbps [Mod Translation - XBOX DOWNLOADING/UPDATING...

Alguem com o mesmo problema?

[Mod Translation - Someone with the same problem?]

:)

JulioBrogna, Sep 2, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

XBOX BAIXANDO/ATUALIZANDO APPs e JOGOS EM Kbps [Mod Translation - XBOX DOWNLOADING/UPDATING APPs and GAMES IN Kbps]

Hey Julio

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about slow download speeds on your console.

I would like to recommend using the article that covers
    troubleshooting slow game or app downloads on your Xbox One
    and see if some of the solution on that page help address the slow downloads.

Give this a try and let us know if this works for you!
  3. DaniloZanonS84 Win User

Erro Minecraft [Translation: error Minecraft]

Instalei o jogo em 3 lugares diferentes. No HD do Xbox 360. Depois em um HD Interno original do Xbox 360. E depois em um Pen Drive.

O erro continuou ocorrendo nos 3. Sempre baixando ele novamente.

Aí entrei na opção de armazenamento do Console e no jogo Minecraft. Normalmente são dois arquivos: o jogo e um referente atualização. Exclui o arquivo de atualização e o jogo passou a funcionar normalmente.

Acho que deve haver algum problema com esse arquivo.

[Translation: I installed the game
    in 3 different places. HD Xbox
    360. Once in a HD Internal
    original Xbox 360. And then in a
    Pen Drive.

The error occurring in the continued
    3. When lowering it again.

Then I entered the console storage option
    and the Minecraft game. They are usually
    two files: the game and a related update.
    Delete the update file and the game
    started to function normally.

I think there must be some problem with
    this file.]
  4. yFoX inSanuS Win User

Halo: Master Chief Collection

Olá, O seu download deve ter se corrompido, tente desinstala-lo pelas configurações, vá para sistema e depois para armazenamento... escolha o disco em que está baixando o jogo, e deste desinstala-lo por ai.

Espero ter ajudado, aguardo sua resposta!
  5. JoelAlves1987 Win User

Xbox one freezing up, games freezing, Xbox being slow etc

Seu Hd nao esta no limite ? Isso pode acontecer tambem em

deixar o xbox lento, ou talves voce esteja baixando e transmitindo e jogand ao mesmo tempo ? Caso contrario restaure ele de fabrica e nao instale todos os jogos para fazer o teste.
  6. JosemberG N Win User

Jump Force DLC Character not working correctly

Olá, já tentou desinstalar o game e instalar novamente e verificar?

estarei baixando o game para eu conferir como é, achei bacana a pegada do jogo de luta.

[Mod Translation - Hello, have you tried uninstalling the game and installing again and checking?

I'll be downloading the game so I can check how it is, I thought the fight game footprint was cool.]
Thema:

Loading...
  1. XBOX BAIXANDO/ATUALIZANDO APPs e JOGOS EM Kbps [Mod Translation - XBOX DOWNLOADING/UPDATING... - Similar Threads - BAIXANDO ATUALIZANDO APPs

2. Where is the xbox preview app for arm/surface pro x?

in XboX Insiders
    Where is the xbox preview app for arm/surface pro x?: I had this installed on my Surface Pro X...I bought the X specifically to stream my xbox console to it...I recently had to do a re-install of windows 11...now it's lost and I can't re-install. Is...
  3. spectrum tv app crashing since 6-22 alpha skip update

in XboX Insiders
    spectrum tv app crashing since 6-22 alpha skip update: Sometimes when launching or navigating the spectrum tv app user interface it will cause the app to reload or at worse crash back to the xbox home screen been going on since last alpha skip update...
  4. Xbox app doesn't let me change install location

in XboX Insiders
    Xbox app doesn't let me change install location: I have been in the Insider Program for Windows Gaming for a while now. Today I wanted to try the VR mod for Outer Wild which didn't work because the default location is protected. So I wanted to...
  5. Microsoft Store Baixando[Translation-Microsoft store downloading]

in XBoX Games and Apps
    Microsoft Store Baixando[Translation-Microsoft store downloading]: [img] To com erro no forza, comprei o game passa só pra jogar esse game e não consigo baixar. Ele fica "Baixando..." infinitamente, não sai disso [Translation-To with error in forza, I bought...
  6. Saldo Não Atualizando [Mod translation-Balance Not Updating]

in XBoX Sales and Promo
    Saldo Não Atualizando [Mod translation-Balance Not Updating]: Boa tarde, hoje fiz a compra e utilização de 4 cartoes de 200 reais para comprar alguns jogos para meu Xbox, chequei a página de saldo e consta os 812,27 reais que comprei, mas quando vou em...
  7. MEU JOGO GTA5 NAO ABRI SO QUI TA BAIXANDO DIA INTEIRO NAO ABRIU[MY GTA5 GAME DOES NOT...

in XBoX on Consoles
    MEU JOGO GTA5 NAO ABRI SO QUI TA BAIXANDO DIA INTEIRO NAO ABRIU[MY GTA5 GAME DOES NOT...: SO FICA BAIXANDO NAO CONSIGO ABRIR JOGO GTA 5 [Mod Removed - Personal Information] [Translation - SO GETTING DOWN CAN'T OPEN GTA 5 GAME] e8bbeb7b-ed3e-4fea-b50e-0ad21a893abd
  8. State of decay 2 nao esta baixando

in XBoX on Windows
    State of decay 2 nao esta baixando: Estou tendo problema pra baixar o state of decay 2 Eu clico pra baixar ele faz uns downloads de alguns megas e depois nao baixa mais. Esse problema so esta dando com ele outros jogos baixo de boa...
  9. STATE OF DECAY 2 NÃO ABRE - (estamos atualizando, Devera estar pronto em breve)[Translation - ...

in XBoX Games and Apps
    STATE OF DECAY 2 NÃO ABRE - (estamos atualizando, Devera estar pronto em breve)[Translation - ...: STATE OF DECAY 2 NÃO ABRE - (estamos atualizando, Devera estar pronto em breve) NA VERSÃO DE PC - WIN10, o erro persiste e o game não atualiza e nem abre. [Translation - STATE of DECAY 2 does...
  10. Baixando demo

in XBoX Games and Apps
    Baixando demo: Baixo demo do Fifa 18, leva umas 3 ou 4 horas pra baixar. Quando termina de baixar não consigo jogar. [Mod Translation] Fifa 18 Demo, takes about 3 or 4 hours to download. When it finishes...