xbox.com doesn't match xbox one friends list

Discus and support xbox.com doesn't match xbox one friends list in XBoX on Consoles to solve the problem; even people who i added and have been friends with for weeks still don't appear on my friends list on xbox.com anyone else have this problem?... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by o just touch it, Jun 16, 2014.

1. xbox.com doesn't match xbox one friends list

even people who i added and have been friends with for weeks still don't appear on my friends list on xbox.com anyone else have this problem?

:)

o just touch it, Jun 16, 2014
  2. Moist Paws
    Moist Paws Guest
    Can't buy Xbox 360 games on Xbox One

Check your payment details on Xbox one and then go online to Xbox.com, log into your account and double check your payment details match. Try buying the game on Xbox.com and download it to your Xbox one from your list. It could just be a conflict problem
    if your details don't match between Xbox one and Xbox.com. If this still doesn't work, you will have to call Xbox customer service. Personally, I prefer to set up PayPal on my Xbox accounts and get less issues than I do with cards.

Moist Paws, Jun 16, 2014
  3. Apollo v7
    Apollo v7 Guest
    "Your Message Could Not Be Sent" Every time I message someone not on my friends list?

It doesn't happen on Xbox.com to me, only on my Xbox 360. ANYONE I message that isn't on my friends list will make that pop up...

Apollo v7, Jun 16, 2014
  4. FullHornet
    FullHornet Guest

It is because it is set up for 360 on Xbox.com. However, if you send/accept friend request on the website, then it shows up on the friends list for both systems.

FullHornet, Jun 16, 2014
  5. Moist Paws Win User

Can't buy Xbox 360 games on Xbox One

Check your payment details on Xbox one and then go online to Xbox.com, log into your account and double check your payment details match. Try buying the game on Xbox.com and download it to your Xbox one from your list. It could just be a conflict problem
    if your details don't match between Xbox one and Xbox.com. If this still doesn't work, you will have to call Xbox customer service. Personally, I prefer to set up PayPal on my Xbox accounts and get less issues than I do with cards.
  6. CalciumKillah Win User

Worst Xbox One glitch ever?

No not yet. What if that doesn't work? This is scary as hell.

My Xbox One account is still perfectly fine too, because it's on my brother's friends list and everything and I'm basically signing in to it here on Xbox.com.
  7. FullHornet Win User

It is because it is set up for 360 on Xbox.com. However, if you send/accept friend request on the website, then it shows up on the friends list for both systems.
  8. Apollo v7 Win User

"Your Message Could Not Be Sent" Every time I message someone not on my friends list?

It doesn't happen on Xbox.com to me, only on my Xbox 360. ANYONE I message that isn't on my friends list will make that pop up...
  9. Kenny H. Win User

People can't approve my friend requests

I just checked and it doesn't look like you can approve friend requests on Xbox.com any longer. They have to approve the request through an Xbox 360 console. They can also add you as a friend in their One by searching your gamer tag, but they won't show
    up on your friends list
Thema:

Loading...
  1. xbox.com doesn't match xbox one friends list - Similar Threads - com doesn't match

2. O que aconteceu com live Gold de um ano?[What happened to live gold for a year?]

in XBoX Sales and Promo
    O que aconteceu com live Gold de um ano?[What happened to live gold for a year?]: Estava tentando comprar a live Gold de um ano, e ela nao aparece nas opções [Translation - I was trying to buy a year's live gold, and it doesn't appear in the options]...
  3. jogos com kinect no windows[Translation-games with kinect on windows]

in XBoX on Windows
    jogos com kinect no windows[Translation-games with kinect on windows]: gostaria de saber se e como faço pra jogar jogos com kinect no windows 10? o kinect ja esta instalado no pc, funciona como webcam, o sistema o reconheceu bem, vi alguns jogos com disney adventures...
  4. Como faço para compartilhar meus jogos de Xbox Game Pass com outros usuários?[How do I...

in XBoX on Windows
    Como faço para compartilhar meus jogos de Xbox Game Pass com outros usuários?[How do I...: Meu pai comprou hoje o Xbox Game Pass para que eu pudesse jogar Minecraft: Dungeons e No Man's Sky, só que foi tudo na conta dele pois na minha dava erro por eu ser de menor. Logo em seguida, após...
  5. Controle com defeito![Translation-Defective control!]

in XBoX on Consoles
    Controle com defeito![Translation-Defective control!]: Gostaria de saber qual o endereço da assistência técnica autorizada em Manaus-AM. Comprei meu XBOX ONE dia 18/05/2020 e o controle está apresentando problemas... portanto preciso do endereço da...
  6. Problema com trava de região[Translation-Problem with region lock]

in XBoX on Consoles
    Problema com trava de região[Translation-Problem with region lock]: Oi mudei a minha conta pra outra região, no caso o 360 e agora nn consigo voltar, estou usando o one e isso implica eu resgatar os jogos gratuitos da games with gold ou até mesmo o injustice!...
  7. COMO RESOLVER PROBLEMA COM ATUALIZAÇÃO xbox one[HOW TO SOLVE PROBLEM WITH UPDATE xbox one]

in XBoX on Consoles
    COMO RESOLVER PROBLEMA COM ATUALIZAÇÃO xbox one[HOW TO SOLVE PROBLEM WITH UPDATE xbox one]: Ao atualizar meu xbox one diz o seguinte: HOUVE UM PROBLEMA COM A ATUALIZAÇÃO CÓDIGO DE ERRO: 0x80070570 0x00000000 0x90000005. Pede pra tentar novamente. Tentei várias vezes e fica no mesmo...
  8. Harry Potter XBOX One com Tela Preta -[Translation - Harry Potter XBOX One with Black Screen]

in XBoX Games and Apps
    Harry Potter XBOX One com Tela Preta -[Translation - Harry Potter XBOX One with Black Screen]: Olá, Recentemente comprei o jogo Harry Potter Collection (Digital) e Ele não inicia, abre o jogo, mas no meu principal fica com a tela preta e só aparece o som. Com alguém já ocorreu isso? Por...
  9. Bate-papo de jogo com kinect no warzone

in XBoX on Consoles
    Bate-papo de jogo com kinect no warzone: Bom dia, nunca consegui me comunicar no bate-papo de jogo no CoD Warzone com o meu kinect. Já habilitei todas as comunicações de jogo, inclusive nas opções de áudio do console, consigo em todos...
  10. 0x80072F8F estou com esse error

in XBoX on Windows
    0x80072F8F estou com esse error: alguem pode me ajudar [img] 1855c99c-9ef5-4905-9970-9312cca159c5