Xbox.com login error

Discus and support Xbox.com login error in XBoX Accessibility to solve the problem; Bad Request - Request Too Long HTTP Error 400. The size of the request headers is too long. shows when trying to login to my xbox account via... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Zoobear24, Aug 20, 2019.

1. Zoobear24
    Zoobear24 Guest

Xbox.com login error

Bad Request - Request Too Long

HTTP Error 400. The size of the request headers is too long.

shows when trying to login to my xbox account via xbox.com

anyone else? help?

:)

Zoobear24, Aug 20, 2019
  2. Zoobear24 Win User

Xbox.com login error

everytime i try to change my gamer tag it does this and then i cant access the whole website.
  3. SA1NT 0F LI3S Win User

Xbox.com login error

Zoobear24,

Using a different browser may give you better results. Try Microsoft Edge!

Hopefully this gives you resolve and thanks for using the forums!
  4. DominumStige Win User

Xbox.com login error

Hi!

Sometimes a timeout error may occur. Check the
    page
    to know the status of the services, but just try again after a few minutes and everything will work again.

If it still doesn't work, the causes can be many, an incorrect URL or cache of the browser to be deleted. Try logging on the
    web page, otherwise clean up the browser cache.
  5. BakyOsijekHr Win User

Xbox.com login error

I've just tried. It works. Must be something with your internet connection. Restart computer and router. Try again, or different browsers. Do other pages work fine?

Is it Firefox? Deleting the user's cookies does help.

Also, maybe this link will help. Here.
  6. Robby Sayles Win User

Xbox.com login error

Try resetting your router and see if that fixes the issue.
Thema:

Xbox.com login error

Loading...
  1. Xbox.com login error - Similar Threads - com login error

2. Problemas Com A Retrocompatibilidade/ Problems With Backwards Compatible Games (PT-BR/EN-US)

in XBoX Accessibility
    Problemas Com A Retrocompatibilidade/ Problems With Backwards Compatible Games (PT-BR/EN-US): (PT-BR) Bom dia, pessoal. Eu estou aqui para falar de um problema com o sistema de compatibilidade dos perfis no Xbox que eu sofri recentemente. Eu troquei a minha gamertag antiga por uma nova e...
  3. Xbox logging me out after receiving com suspension

in XBoX on Consoles
    Xbox logging me out after receiving com suspension: Every time I turn my Xbox on even from instant on it tells me to sign in. I assume it has something to do with my com ban because when i do log in it it notifies me of the suspension. But is it...
  4. Jogadores do Series S/X poderão jogar e conversar com jogadores do One normalmente? [Mod...

in XBoX on Consoles
    Jogadores do Series S/X poderão jogar e conversar com jogadores do One normalmente? [Mod...: Saudações. Gostaria de saber se jogadores do novo console serão submetidos a uma nova plataforma, como foi do 360 para o One, ou se jogadores da geração do One terão interação com os do Series...
  5. Problema Controle XBox One com menos de Três meses de uso[Translation-XBox One Control...

in XBoX on Consoles
    Problema Controle XBox One com menos de Três meses de uso[Translation-XBox One Control...: Boa Tarde, comprei dois controles XBox One em 10 de Junho 2020, e o botão RB esta danto tilt, em momentos fuciona e em momentos não funciona, preciso de assitência, pois ainda esta na garantia....
  6. Com Banned and no longer an Ambassador

in XBoX on Consoles
    Com Banned and no longer an Ambassador: I was com banned for no reason that I can think of and was reinstated an hour later. I’ve been a member of the Xbox live community for 13 yrs now I think? However long it’s been around. I recently...
  7. Impossivel ler o disco com midia digital[Impossible to read the disc with digital media]

in XBoX Games and Apps
    Impossivel ler o disco com midia digital[Impossible to read the disc with digital media]: Boa noite! Estou tentando jogar o jogo Kingdons of Amalur no Xbox 360 porem em um determinado momento do jogo aparece uma tela de erro informando "Impossivel Ler o disco" porem é em midia...
  8. Controle Do Xbox One S Com Problema[Xbox One S Control Problem]

in XBoX on Consoles
    Controle Do Xbox One S Com Problema[Xbox One S Control Problem]: Olá, Meu controle do Xbox começou a apresentar o seguinte problema , o analógico esquerdo está se puxando para cima sozinho , e isso atrapalha muito principalmente para digitar no chat e jogar, eu...
  9. Controle Com defeitos[Defective Control]

in XBoX on Consoles
    Controle Com defeitos[Defective Control]: No site da Microsoft diz que meu controle não está na garantia de reparo por que ele foi ativo no dia 05/01/2020 sendo que, comprei o console no dia 25 de abril de 2020 , ele chegou no dia 7 de...
  10. Forza horizon 4 problemas com login[Translation-Forza horizon 4 problems with login]

in XBoX on Windows
    Forza horizon 4 problemas com login[Translation-Forza horizon 4 problems with login]: Ola galera comprei o forza horizon 4 , instalei tudo certinho . agora quando eu entro nele ja na tela inicial eu perto pára começar e pede que eu me conecte ao meu perfil ou faça o login. dai...