Xbox.com Sign In

Discus and support Xbox.com Sign In in XBoX on Mobile to solve the problem; When I try to sign in to my xbox account at xbox.com on my phone it doesn't work. I click where it says sign in and nothing happens. Through an... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by sanatar25, Oct 24, 2019.

1. sanatar25
    sanatar25 Guest

Xbox.com Sign In

When I try to sign in to my xbox account at xbox.com on my phone it doesn't work. I click where it says sign in and nothing happens. Through an alternative app that I tried connecting my xbox account to, I got a message saying "Authentication Error ... Please
    visit xbox.com and sign in to verify/update your Xbox Live account." However, I can't sign in for some reason so how do I fix this.

:)

sanatar25, Oct 24, 2019
  2. Jowster12 Win User

Xbox.com Sign In

You most likely need to contact Xbox support.
  3. bowski477 Win User

Xbox.com Sign In

Have you already deleted and reinstalled the app on your phone?
  4. G v zauBerBerg Win User

Xbox.com Sign In

Hi sanatar25,

sorry to hear. In this case is the best to
    conntact the support
    .

Hope this helps and please keep us informed
  5. Jacyintha Win User

Xbox.com Signing In

You might want to double check that. The only time you can have the same email attached to two accounts is when its really the parent email over a child account or the email has been disassociated from the gamertag and attached to a new one. Phone support
    is likely your best bet if its been associated to a new gamertag.
  6. sanatar25 Win User

Xbox.com Sign In

Yeah I've done that a bunch of times it hasn't done anything
Thema:

Xbox.com Sign In

Loading...
  1. Xbox.com Sign In - Similar Threads - com Sign

2. Problema com o jogo shadow of war no PC

in XBoX on Windows
    Problema com o jogo shadow of war no PC: Boa tarde! Eu baixei o sombras da guerra ontem, joguei tranquilamente sem nenhum problema, fui entrar hoje no jogo e não consigo entrar. Ele mostra a seguinte mensagem: "Sua conta não...
  3. problemas com download.[download problems.]

in XBoX on Windows
    problemas com download.[download problems.]: estava baixando sea of thieves e meu download travou em 62% como faço pra resolver? [Translation - I was downloading sea of thieves and my download stopped at 62% how do I solve it?]...
  4. Problemas com assinatura[Translation-Subscription issues]

in XBoX on Consoles
    Problemas com assinatura[Translation-Subscription issues]: Fui cobrado na xbox live no plano anual sem consulta a min e sem minha autorização descontaram no cartão porem nem o console nao tenho mais e nao consigo fazer contato com a microsoft o que posso...
  5. Fix the issue between windows 10 store bought Minecraft and microsoft . com bought minecraft

in XBoX Games and Apps
    Fix the issue between windows 10 store bought Minecraft and microsoft . com bought minecraft: If you buy it off the windows 10 store, you'll be able to cross play. If you do the the option which probably 70% of people do, aka buy from the actual site then you can't do anything....
  6. erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]

in XBoX Games and Apps
    erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]: quando tento entrar pra baixa um aplicativo ou um jogo está dando esse erro, e pede pra tentar mais tarde. como corrige esse erro? Está grave esse problema. [Translation - when I try to download...
  7. Sincronizar Mundos Minecraft do celular com PS4[Translation-Sync Minecraft Worlds from...

in XBoX Games and Apps
    Sincronizar Mundos Minecraft do celular com PS4[Translation-Sync Minecraft Worlds from...: Tem como sincronizar meus mundos e recursos do Minecraft no celular com minha conta no PS4? [Translation-How can I synchronize my Minecraft worlds and resources on my phone with my PS4 account?]...
  8. CONTROLE COM DEFEITO[DEFECTIVE CONTROL]

in XBoX on Consoles
    CONTROLE COM DEFEITO[DEFECTIVE CONTROL]: O controle do Xbox One está com defeito de funcionamento na tecla B. O mesmo ainda está dentro da garantia de 1 ano. Como faço para consertar? Existe alguma assistência autorizada em Recife -...
  9. Não consigo efetuar comprar com o cartão de crédito [I can't make a credit card purchase]

in XBoX on Consoles
    Não consigo efetuar comprar com o cartão de crédito [I can't make a credit card purchase]: Estou tentando efetuar a compra de um jogo retrocompativil com meu cartão de crédito mas não consigo, simplesmente uma bola verde giratória aparece na tela e logo em seguida surge a mensagem de...
  10. Lost my com's and now can't sign into live now. miccrosoft says i should be able to sign in on ...

in XBoX on Consoles
    Lost my com's and now can't sign into live now. miccrosoft says i should be able to sign in on ...: But I have tryed everything. I keep getting a on screen saying i have lost my live account till the Oct/29 of this year....I don't understand how they say i only lost com's but can't sign into my...