Xbox.com web site error code: 81d96960-dc0f-4b5d-a64d-e0d61a226317

Discus and support Xbox.com web site error code: 81d96960-dc0f-4b5d-a64d-e0d61a226317 in XBoX Games and Apps to solve the problem; I was trying to redeem a 3+1 month xbox live gold card that I had just recently gotten, and originally i tried to use it on the xbox, but then it told... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by THE XEROTHERMIC, Dec 23, 2014.

1. Xbox.com web site error code: 81d96960-dc0f-4b5d-a64d-e0d61a226317

I was trying to redeem a 3+1 month xbox live gold card that I had just recently gotten, and originally i tried to use it on the xbox, but then it told me that the code was invalid for this type of purchase, so i entered the xbox live code through the computer
    as well. At first it put it through, saying it was in fact a 3+1 xbox live gold card, but then it said that I encountered an error, and told me to enter the error code on Xbox Error Status Codes | Xbox Support. It said that there wasn't
    a help page for this error code, but i copied and pasted it. so I didn't enter it in wrong. I don't know what to do, $25 was spent on this card, and I don't want it to go to waste.

:)

THE XEROTHERMIC, Dec 23, 2014
  2. Xbox.com web site error code: 805a8011

I *JUST* started getting this error code when trying to access the store or games application on my Nokia Lumia 920. Any resolution to this besides hard reset?

As mentioned, I first noticed this last night when I had a notification on my store live tile that an application update was available (showing a "1"). When I touched the icon to download the update that's when I got the 805a8011 error. It said to log in
    to XBOX.COM to fix it. However, no problem there. I then went into the game application, swiped to the right to view my profile and got the same error.

I reset my account password this morning, but it did not fix. Removed two step verification as well.

Very annoying.

ResonantEcho68, Dec 23, 2014
  3. Xbox.com web site error code: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

my redeem code is not working

ConstantPick721, Dec 23, 2014
  4. Mister Beep
    Mister Beep Guest

Hey there THE XEROTHERMIC!

Sorry to hear about the redemption code issue! I moved your thread to our Xbox 360 forums for better visibility.

Since you tried both your console and our code redemption page, I recommend contacting our chat or phone support agents through our Contact Us page so they can take a look at
    that code for you! Xbox.com web site error code: 81d96960-dc0f-4b5d-a64d-e0d61a226317 :)

Mister Beep, Dec 24, 2014
  5. Mister Beep Win User

Hey there THE XEROTHERMIC!

Sorry to hear about the redemption code issue! I moved your thread to our Xbox 360 forums for better visibility.

Since you tried both your console and our code redemption page, I recommend contacting our chat or phone support agents through our Contact Us page so they can take a look at
    that code for you! :)
  6. ResonantEcho68 Win User

Xbox.com web site error code: 805a8011

I *JUST* started getting this error code when trying to access the store or games application on my Nokia Lumia 920. Any resolution to this besides hard reset?

As mentioned, I first noticed this last night when I had a notification on my store live tile that an application update was available (showing a "1"). When I touched the icon to download the update that's when I got the 805a8011 error. It said to log in
    to XBOX.COM to fix it. However, no problem there. I then went into the game application, swiped to the right to view my profile and got the same error.

I reset my account password this morning, but it did not fix. Removed two step verification as well.

Very annoying.
  7. Mister Beep Win User

Xbox.com web site error code: 77473274

Hey there IdleViper!

Sorry to hear about the code issue! I moved your thread to the proper Xbox One support forum for better visibility.

In these scenarios where you're experiencing issues removing a payment option on your billing account, contacting our chat or phone support agents through our Contact Us page
    is the best avenue of support to take.

Feel free to post back and let us know how it goes! :D
  8. Mister Beep Win User

Xbox.com web site error code: 5b904964

Hey there kodecon09!

Sorry to hear about the issue! I moved your thread from the error code forums to our Xbox 360 forums for better visibility! For account related issues like this, I recommend contacting our phone or chat support agents through our
    Contact Us page. That is the best avenue of support for issues like this! :)
  9. Mister Beep Win User

Xbox.com web site error code: 7b78f

Hey there PluckyMite99266!

Sorry to hear about the billing issue. I moved your thread over to the Xbox support forums for better visibility.

For billing issue like these, the best folks to contact are our chat or phone support agents through our Contact Us page.
Thema:

Loading...
  1. Xbox.com web site error code: 81d96960-dc0f-4b5d-a64d-e0d61a226317 - Similar Threads - com web site

2. Ajuda para gravar um video no Xbox com webcam no canto[Translation-Help recording a video...

in XBoX Accessibility
    Ajuda para gravar um video no Xbox com webcam no canto[Translation-Help recording a video...: Instalei uma webcam (Logitech c270). Mas não consigo fazer com que ela apareça no vídeo quando faço uma gravação de Jogo. Já instalei o software câmera Windows, já configurei câmera, já me...
  3. DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH...

in XBoX Games and Apps
    DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH...: Boa tarde a todos! Adquiri o jogo Lego Piratas do Caribe na Microsft Store através do console e tudo foi pago via cartão corretamente. No entanto, não estamos conseguindo efetuar o download...
  4. Fifa 19 do xbox one travando mesmo com internet muito boa[Translation-Fifa 19 xbox one...

in XBoX Games and Apps
    Fifa 19 do xbox one travando mesmo com internet muito boa[Translation-Fifa 19 xbox one...: Mesmo com a internet muito boa o jogo on line do fifa 19 está travando o tempo todo. Já reinicie e o problema continua. Alguem pode me ajudar a resolver? Obrigado. [Translation-Even with the very...
  5. Problemas com a Instalação de "A Plague Tale"[Translation-Problems with Installing "A...

in XBoX Games and Apps
    Problemas com a Instalação de "A Plague Tale"[Translation-Problems with Installing "A...: Prezados, Tenho uma conta no Game Pass e baixei o jogo "A Plague Tale". O download terminou, porém, quando termino de jogar o primeiro capítulo, surge uma mensagem informando que o próximo...
  6. Não consigo instalar jogo que veio com console

in XBoX Games and Apps
    Não consigo instalar jogo que veio com console: Ativei o código de um jogo que veio com o console pelo computador (microsoft.com/redeem), mas não aparece no console, só na conta do PC... o que preciso fazer pra jogar no XBOX ONE?...
  7. Compartilhar contas com amigos[Translation-Share accounts with friends]

in XBoX on Consoles
    Compartilhar contas com amigos[Translation-Share accounts with friends]: Eu estou sem live há um mês eu acho, e hoje pedi ao meu amigo que compartilasse sua conta comigo. E então estamos tentando compartilhar até agora, não sei o que acontece mas meu video game não...
  8. Com ban

in XBoX Accessibility
    Com ban: Ive gotten a communication ban for saying [mod removed] is there a i can get a Case review? 327f9c3b-cf15-40f9-809a-4b8ccd141385
  9. Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]

in XBoX Games and Apps
    Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]: Assinei a live gold, e ganhei o sonic para baixar gratis e jogar no meu Xbox 360, na primeira vez que tentei instalar ele chegava no 80% e pedia pra instalar novamente, e depois de varia vezes ter...
  10. Problemas com "Gerenciar dispositivos"

in XBoX on Windows
    Problemas com "Gerenciar dispositivos": Olá; há algum tempo venho tendo problemas com minha conta da microsoft. Particularmente com a microsoft store. Adquiri o jogo Forza Horizon 4 e de repente meu usuário não conseguia se conectar ao...