Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ...

Discus and support Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; I just entered the code as usual and got an error. 2afbd8d3-570d-41f3-a00b-53ca14e590d5 Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by xSGx Dunny, Dec 25, 2014.

1. xSGx Dunny
    xSGx Dunny Guest

Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ...

I just entered the code as usual and got an error.

:)

xSGx Dunny, Dec 25, 2014
  2. Mister Beep
    Mister Beep Guest
    Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please do not post your redemption codes publicly]

Hey there Marsharrow!

Sorry to hear about the issue! I moved your thread to our Xbox 360 forums for better visibility. Please be sure to not include your redemption codes you paid for in future posts, as these are public forums.

There could be a few different reasons why the code won't work, and without an error code we can't really narrow it down. I recommend trying to redeem the code on your Xbox console as well as our Code
    Redemption
    page. You can also check out our Xbox Live Code Redemption Troubleshooter ad follow the steps it lists! Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ... :D

If the issue persists after trying what I mentioned, I recommend contacting our chat or phone support agents through our Contact Us page so they can take a look
    at that code for you! Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ... :)

Mister Beep, Dec 25, 2014
  3. MarcelPijl
    MarcelPijl Guest
    Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please do not post your redemption codes publicly]

Why this code does not work This is 12-Month Xbox Music Pass Product SKU: 74U-00090 Product SKU: 74U-00090 by Microsoft.com

MarcelPijl, Dec 25, 2014
  4. Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ...

Hey there, Dunny! I'm very sorry to see that you were unable to redeem your code here on the website! I found you over in our Error Code forums and moved you to our Xbox 360 support forums to get you assistance. I'm sorry if this is the wrong console for
    your code. Please post back and let me know what console this is for, and I'll get us in the right spot.

To help nail down what is going on here, what error code did you receive while trying to redeem this code? What is this code for? Is it a game, some DLC, or Microsoft currency?

Post back with these details and we'll start from there! I appreciate your assistance in pinpointing what your situation is. Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ... :)

Misses Quinzel, Dec 26, 2014
Thema:

Loading...
  1. Xbox.com web site error code: [Mod Removed - Please don't post redemption tokens/codes ... - Similar Threads - com web site

2. Não consigo instalar jogo que veio com console

in XBoX Games and Apps
    Não consigo instalar jogo que veio com console: Ativei o código de um jogo que veio com o console pelo computador (microsoft.com/redeem), mas não aparece no console, só na conta do PC... o que preciso fazer pra jogar no XBOX ONE?...
  3. Compartilhar contas com amigos[Translation-Share accounts with friends]

in XBoX on Consoles
    Compartilhar contas com amigos[Translation-Share accounts with friends]: Eu estou sem live há um mês eu acho, e hoje pedi ao meu amigo que compartilasse sua conta comigo. E então estamos tentando compartilhar até agora, não sei o que acontece mas meu video game não...
  4. Com ban

in XBoX Accessibility
    Com ban: Ive gotten a communication ban for saying [mod removed] is there a i can get a Case review? 327f9c3b-cf15-40f9-809a-4b8ccd141385
  5. Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]

in XBoX Games and Apps
    Problema com jogo mídia digital [Mod Translation - Problem with digital media game]: Assinei a live gold, e ganhei o sonic para baixar gratis e jogar no meu Xbox 360, na primeira vez que tentei instalar ele chegava no 80% e pedia pra instalar novamente, e depois de varia vezes ter...
  6. Problemas com "Gerenciar dispositivos"

in XBoX on Windows
    Problemas com "Gerenciar dispositivos": Olá; há algum tempo venho tendo problemas com minha conta da microsoft. Particularmente com a microsoft store. Adquiri o jogo Forza Horizon 4 e de repente meu usuário não conseguia se conectar ao...
  7. Xbox 360 com problemas em baixa jogos de retrocompatibilidade [Xbox 360 with problems in...

in XBoX Games and Apps
    Xbox 360 com problemas em baixa jogos de retrocompatibilidade [Xbox 360 with problems in...: Ola pode me ajudar a entender o call of duty mw 1 2 e 3 mais não pode baixo e coloco para baixo ele chega em 80% e volta para 0% e fica assim [Translation-Hello can help me understand the call of...
  8. com banned

in XBoX on Consoles
    com banned: i need to know what can i do to stop this com ban i called a friend a name and he reported it i got banned. well now every time i beat him in a game he gets up set and reports the message again i...
  9. Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...: Quando eu tento entrar no jogo do meu amigo no Minecraft ps4 edition da o erro (não foi possível conectar-se ao mundo) ja tentei resolver de varias formas porém nenhuma funciona [Translation-When...
  10. Aconteceu um problema com regionalidade

in XBoX on Consoles
    Aconteceu um problema com regionalidade: Eu troquei a região do meu console para Japão para ver o que acontecia é bom foi igual o 360 tinha mais jogos que não apareciam para o Brasil. É agora me bateu uma preocupação, será que eu posso...