xbox game pass para iadesi [Translation-xbox game pass refund]

Discus and support xbox game pass para iadesi [Translation-xbox game pass refund] in XBoX Accessibility to solve the problem; 3 aylık game pass aboneligim 20.7.2019 tarihinde kendiliginden yenilenmis ve kartımdan 3 aylık 177 tl cekilmis para iadesi istiyorum [Translation-3... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by mordakmesut, Jul 23, 2019.

1. mordakmesut
    mordakmesut Guest

3 aylık game pass aboneligim 20.7.2019 tarihinde kendiliginden yenilenmis ve kartımdan 3 aylık 177 tl cekilmis para iadesi istiyorum

[Translation-3 month game pass subscription on 20.7.2019 on my own renewed and 3 months 177 TL withdraw from my card I want a refund]

:)

mordakmesut, Jul 23, 2019
  2. Çınarkarabulut Win User

xbox game pass

para iadesi olmayıpda xbox game pass imi verebiliyormusunuz paranın çekildiğinin kanıtlarını atarım.

[Translation-If you don't have a refund, you can give me an Xbox game pass, and I'll give you proof of withdrawal. ]
  3. XBF Diego M Win User

Hi mordakmesut,

Thank you for posting on the Xbox forums.

Unfortunately we cannot provide refunds over the forums so you will need to contact Xbox customer support and speak to a billing representative to help you with your refund request. Just try the following steps to get the best contact option.

1. Contact us here
    2. Select Xbox One
    3. Select See other options
    4. Select Payment & billing under Account management
    5. Select show contact options and go to step 4
    6. Select request a call from support if available or there should be a number for you to call

I hope that helps!
  4. Smwutches Win User

Game pass no xbox360

Infelizmente o Game Pass está disponível apenas para o Xbox One. Não há um serviço Game Pass para o 360.

---------

[Mod Translation - Unfortunately the Game Pass is only available for the Xbox One. There is no Game Pass service for the 360.]
  5. XBF Felixx P Win User

Para İadesi [Translate] Refund

Hello
    halilibrahim34
    !

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

Can you please provide more details and information as to what the issue exactly is?

The translate tool we use didn't quite translate it well enough for us to understand what the issue is.

Are you expecting a refund but have not yet received it? Click on the link below to view refund status:

Xbox Refund Status / History

If you would like to apply for a refund, click on the link below:

Xbox refund Webform

I hope this helped! Let us know! We look forward to hearing back from you.

Felix

Xbox forums support
  6. XBF Leslie D Win User

Para iadesi !! [Refund !!]

Hey there,

Thanks for reaching out! We noticed this is a duplicate post and will be locking this thread. We will leave the first thread 'Para
    iadesi
    ' open for discussion regarding this concern. This post will still be here as well in case you need to reference it.

Thank you!
Thema:

Loading...
  1. xbox game pass para iadesi [Translation-xbox game pass refund] - Similar Threads - game pass para

2. Xbox Live transferred to Game Pass Ultimate during beta was due to expire in 2020, now 2019.

in XboX Insiders
    Xbox Live transferred to Game Pass Ultimate during beta was due to expire in 2020, now 2019.: I had Xbox Live paid up until December 2020 when I signed up for the $1 Game Pass Ultimate preview. As we all know, this replaces the entire subscription and should still expire on the same date...
  3. ARK no Game Pass suporte apenas para o inglês? [Translate] ARK in Game Pass support only...

in XBoX on Windows
    ARK no Game Pass suporte apenas para o inglês? [Translate] ARK in Game Pass support only...: Eu estou tentando jogar ARK a alguns dias, paguei o game pass pra isso, porem eu nao achei forma de colocar em pt-BR, fui ver e estava dizendo nas especificações "suporte de idiomas: ingles" entao...
  4. Game Pass suscripción para consola [Mod Translated - Game Pass console subscription]

in XBoX on Consoles
    Game Pass suscripción para consola [Mod Translated - Game Pass console subscription]: Estimados: Un gusto en saludarles, me contacto con ustedes debido a que he querido realizar la extensión de mi contrato de Xbox Game Pass para consola, dejo en claro que el valor de esta...
  5. Não consigo atualizar para o Game Pass Ultimate[Translation-I can't upgrade to Game Pass...

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo atualizar para o Game Pass Ultimate[Translation-I can't upgrade to Game Pass...: Toda vez que eu tento atualizar para o game pass Ultimate aparece essa mensagem de erro [Translation-Every time I try to upgrade to the Ultimate game pass pops up this error message] [img]...
  6. Não consigo baixar jogos do xbox games pass para pc pela Microsoft Store.

in XBoX on Windows
    Não consigo baixar jogos do xbox games pass para pc pela Microsoft Store.: Quando vou baixar alguns jogos disponiveis pelo game pass, eles dão a mensagem que não tem um dispositivo aplicável vinculado a minha conta da Microsoft. Não aparece nem a opção de ver os jogos...
  7. Duvida sobre Game Pass para Pc

in XBoX on Windows
    Duvida sobre Game Pass para Pc: Queria saber se eu comprar o Game Pass para Pc, eu vou poder jogar com meus amigos que compraram o mesmo jogo na Steam, por exemplo. No caso do ark, eu tenho amigos que compraram o jogo e suas...
  8. Não consigo realizar o download de jogo da Game pass exclusiva para PC[Translation-I can't...

in XBoX on Windows
    Não consigo realizar o download de jogo da Game pass exclusiva para PC[Translation-I can't...: Fiz o update do Game pass para a versão de PC e estou tentando fazer o download do jogo Imperator:Rome. Porém, aparece um símbolo de proibido ao tentar apertar o botão de instalar, fato que também...
  9. Não acho Black Desert para Intalar pelo Xbox Game Pass [I don't think Black Desert for...

in XBoX Games and Apps
    Não acho Black Desert para Intalar pelo Xbox Game Pass [I don't think Black Desert for...: Eu não acho o Black Desert para instalar e nem comprar na Store do Xbox, Xbox Game Pass e nem no site da Microsoft PT-Br, só acho se for no site da Microsoft na Europa, ou EUA. O jogo será...
  10. Xbox Game Pass Deneme Sürümü Alırken Kartımdan 7 TL Para Kesildi [Edit - Transaltion] -...

in XBoX on Windows
    Xbox Game Pass Deneme Sürümü Alırken Kartımdan 7 TL Para Kesildi [Edit - Transaltion] -...: Xbox Game Pass Deneme Sürümü Alırken Kartımdan 7 TL Para Kesildi. Üstelik Aboneliğim Kabul Edilmedi Ve Param İade Edilmedi. Bu Yaptığınız Bir Saçmalık Olmakla Birlikte Bir Müşterinizi Kaybettiniz....